J T D написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
-
Мисля, че Стефан Хаджов е дал едно много правдободобно обяснение на проблема. Като предистория мога да споделя, че още преди 2 години колата е имала проблем с гаснене във високите обороти, но проблемът е бил решен с подмяната на регулатор и нещо по помпата (уж) в Бош сервиз в Пловдив. С течение на времето гасненето се е проявило отново във високите обороти с интервал веднъж месечно. В последните 6 месеца проблемът започва да се задълбочава и да гасне все по-често, а преди месец на една среща, колата започна да гасне при форсиране от празен ход до 1100 - 1200 об. Гасненето тогава беше придружено с леко притракване от зоната на помпата точно 1-2 сек преди да загасне. След което проблемът се оправи до преди 10 дни, когато колата просто е отказала да запали. След като Дидо смени подкачващата помпа, след запалване от към помпата излизаше глух металически звук. Аз имам набито ухо за такива звуци и ги чувам добре. Според мен единият помпен елемент не е блокирал, но е бил със затруднено движение, като по този начин гърбицата го е биела и от там се е чувал металическият звук. Помпата се е прецакала още преди колата да спре да пали - причина не мога да кажа, защото до последно подкачващата помпа е работела и само след нейното авариране е въртяно на сухо.Колкото до подкачващата помпа - аз с очите си не съм видял какво е било поведението на старата помпа, тъй като тогава бях ангажиран, а съм споделял тук разговорите ми с Дидо. В крайна сметка май се оказа едно, че буксата отзад не е контактувала добре и второ, че самата помпа е тръгнала с почукване - вероятно четките са й заминали. Така че и това упражнение не беше излишно.Новата ГНП е от 5-цилиндрова Капа и има малко по-различна маркировка, но иначе като монтажни отвори и корпус е еднаква, както и регулаторът й е един и същ с нашите. Освен това няма луфт в лагерите на оста, който беше наличен при старата помпа. Да се надяваме, че тази ще издържи до края на оставащия живот на това Браво.Ако има въпроси - аз съм на разположение.Жоро
Коментар
-
Браво бат.СТЕФЧО без теб тая кола нямаше да стане.10 страници и накрая дойде решението проблем с ГНП.Ще помоля някой мод да изтрие тая тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558 явно съм я писал напразно или нпросто съм объркал заглавието,трябваше да е ’’РЪКОВОДСТВО ЗА РЕМОНТ НА......."Радвам се ,че колата вече е наред дано да няма повече проблеми от тоя род.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
До момента всичко е ОК!В ниски и в високи обороти никакви дертове!Припка си идеално!Пали още по добре каточели от преди!Колега 2she,не се сърди пуснах си темата защото имах проблем!Пък нейскам да спамя в твойта тема 10 стр за мойте проблеми!Най добре направи твойта за ремонта на помпата като ръководство и по подробно и някой Мод да е закачи като важна!Поздрави!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
2she написа:Браво бат.СТЕФЧО без теб тая кола нямаше да стане.10 страници и накрая дойде решението проблем с ГНП.Ще помоля някой мод да изтрие тая тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558 явно съм я писал напразно или нпросто съм объркал заглавието,трябваше да е ’’РЪКОВОДСТВО ЗА РЕМОНТ НА......."Радвам се ,че колата вече е наред дано да няма повече проблеми от тоя род.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
chaveto написа:Може да ти светне за секунда и просто не си я забелязал. При мен го забелязах и почнах да се вглеждам след като си направих няколко клипа на които забелязах как светва по някой за секунда лампата. Мен ако ме питаш ще трябва да отделиш още около 200лв за две дюзи.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар