Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Airfan написа:
    Ей, разбрах го най-после!!! Благодаря на Оги за разяснението.
    E, най после е добре че са се изяснили нещата.Изглежда че Оги обяснява по добре от мене,а и когато се обяснява нещо той по бързо схваща.Няма начин да има въздух в системата.По принцип въздух винаги има при разхерметизиране на системата,но той изчезва в резервоара след задвижване на подкачващата помпа.Това което обясняваш за нагнетателната помпа е обезпокоително.Ако един елемент от нея не работи е възможно да не може да създаде необходимото налягане,особено ако другите са поизносени.Освен това оборотите на стартер са ниски и загубите тогава са по голями от помпата.Пробвайте с друга помпа и измери какво дава на датчика.За да запали колата му трябва поне 200 бара в рейката.

    Коментар


      Stefan Hadjov написа:
      Airfan написа:
      Ей, разбрах го най-после!!! Благодаря на Оги за разяснението.
      E, най после е добре че са се изяснили нещата.Изглежда че Оги обяснява по добре от мене,а и когато се обяснява нещо той по бързо схваща.Няма начин да има въздух в системата.По принцип въздух винаги има при разхерметизиране на системата,но той изчезва в резервоара след задвижване на подкачващата помпа.Това което обясняваш за нагнетателната помпа е обезпокоително.Ако един елемент от нея не работи е възможно да не може да създаде необходимото налягане,особено ако другите са поизносени.Освен това оборотите на стартер са ниски и загубите тогава са по голями от помпата.Пробвайте с друга помпа и измери какво дава на датчика.За да запали колата му трябва поне 200 бара в рейката.
      Точно това ще направим - с друга помпа ще мерим и датчика. Със сегашната колата палеше, но след 5-10-15 сек гаснеше.

      Коментар


        Airfan написа:
        Stefan Hadjov написа:
        Airfan написа:
        Ей, разбрах го най-после!!! Благодаря на Оги за разяснението.
        E, най после е добре че са се изяснили нещата.Изглежда че Оги обяснява по добре от мене,а и когато се обяснява нещо той по бързо схваща.Няма начин да има въздух в системата.По принцип въздух винаги има при разхерметизиране на системата,но той изчезва в резервоара след задвижване на подкачващата помпа.Това което обясняваш за нагнетателната помпа е обезпокоително.Ако един елемент от нея не работи е възможно да не може да създаде необходимото налягане,особено ако другите са поизносени.Освен това оборотите на стартер са ниски и загубите тогава са по голями от помпата.Пробвайте с друга помпа и измери какво дава на датчика.За да запали колата му трябва поне 200 бара в рейката.
        Точно това ще направим - с друга помпа ще мерим и датчика. Със сегашната колата палеше, но след 5-10-15 сек гаснеше.
        Съжалявам за лошото качество, но се вижда как се вдига напрежението.Като качих филмчето се виждаше добре, като по неясни причини ю тюб-а са го замазали.Та на контакт дава 0.5В (0.4986в). След въртене на стартер напрежението се вдига абсолютно симетрично до изходен сигнал от 1.31В. Въпросното напрежение се равняват точно на 300атм налягане (празен ход).Ако държиш филмчето с по-добро качество се свържи с мен, за да ти го дам.http://www.youtube.com/watch?v=wzzjXXnnQio
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          Здравейте на всички,искам да благодаря на Жорката (Airfan),че писа от мое име и ви предоставяше инфо какво сме правили до момента!Значи днес неможах да взема тази прословута помпа,че имам малко финансови проблеми и неможах да намеря пари!Обаждах се в Ауто+,Косер,Александър Ауто и т.н да търся тези помпени елементи,но открих само и единствено 2елемента за по 70лв бройката,но третия елемент е неоткриваем,просто в магазина могат да ми предложат само 2елемента,който не ми вършат така работа!Понеже днес сервиза Bosch не работи,иначе в каталога им намерих тези елемнти,но неможах да се свържа с никой от там!Най-вероятно тези дни ще гледам да намеря пари за тази помпа,която най-ефтино е намерих за 250лв от познат!Колега chaveto,защо постоянно си мислиш,че в системата ми има въздух немога да разбера!?Гаранция,че в системата няма течове на гориво и въздух!!!Но и да има въздух няма да са такива симптомите!Това също го изключи като вариант!Така според за всичко свършено до сега(Жоро знае какво сме правили),то диагностика,продухване на маркучите за проверка дали са запушени,помпа в резервоара,регулатор на налягане на гориво,всички ел връзки свързани с този проблем са проверени!Остава само и единствено или ГНП-то или ДАТЧИК НАЛЯГАНЕ ГОРИВО а не регулатор!Значи искам да поясна на всички който не знаят:В системата има И регулатор за налягане на горивото(който е поставен на самата помпа) И датчик за налягане на горивото(който пък е монтиран на рейката!Моля небъркайте двата датчика,съвсем различни са!Благодаря също на всички който ми помагат!Поздрави!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            Колега а нали се сещаш, че тази помпа не е нещо съвършено. За да може тя да си дигне налягането има някой неща които трябва да са изпълнени. Искам да ти кажа, че дори и да смениш помпата или елементите в старата тя отново може да не вдига налягане. Вие в момента сте разглобили нещо което въобще не сте сигурни, че има някакъв проблем в него и сега почвате на проба грешка. Аз лично бих отишъл да купя един манометър и един стругар да ми направи един преход, слагам го и гледам дали помпата вдига налягане. Ако не вдига тогава преминавам към проверка на останалите неща от който зависи коректната и работа. В един друг форум съм чел, че при подаване на контакт от дюзите не трябва да има излишно гориво, ти имаш проблем с две от тях и ако от тях губиш налягане какво правим.

            Коментар


              Е как на контакт ще има налягане в дюзите, тя тая нафта да не е магическа и сама да се нагнетява ?

              Коментар


                Здравейте,днес успях да взема помпата,платих я и естествено,че се уговорихме с момчето,че ако продължи да гасне колата ще му върна помпата!Но за съжеление чак сега е взех и стана много късно и тъмно и няма как да е сложим,че е бая работа!Утре ще е сложим,ще е запалим и ще пиша резултатите!Ще е прочета колата като сложим помпата,и ще погледна какво покзва рейла в реално време!За сега е това,ако има нещо ще драскам!Ако се окаже че пак гасне,ще си сложа мойта помпа,и се разбрах с момчето да ми даде Датчика за налягането на горивото за проба да видя данеби да е от него мизерията,макар че силно ме съмнява!
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  J T D написа:
                  Здравейте,днес успях да взема помпата,платих я и естествено,че се уговорихме с момчето,че ако продължи да гасне колата ще му върна помпата!Но за съжеление чак сега е взех и стана много късно и тъмно и няма как да е сложим,че е бая работа!Утре ще е сложим,ще е запалим и ще пиша резултатите!Ще е прочета колата като сложим помпата,и ще погледна какво покзва рейла в реално време!За сега е това,ако има нещо ще драскам!Ако се окаже че пак гасне,ще си сложа мойта помпа,и се разбрах с момчето да ми даде Датчика за налягането на горивото за проба да видя данеби да е от него мизерията,макар че силно ме съмнява!
                  Ако е от датчик, то ЕКУ-то ще влезне в авариен режим и ще продължи да работи.Много лесно може да го провериш, като му откачиш буксата и запалиш автомобилчето.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    BO написа:
                    J T D написа:
                    Здравейте,днес успях да взема помпата,платих я и естествено,че се уговорихме с момчето,че ако продължи да гасне колата ще му върна помпата!Но за съжеление чак сега е взех и стана много късно и тъмно и няма как да е сложим,че е бая работа!Утре ще е сложим,ще е запалим и ще пиша резултатите!Ще е прочета колата като сложим помпата,и ще погледна какво покзва рейла в реално време!За сега е това,ако има нещо ще драскам!Ако се окаже че пак гасне,ще си сложа мойта помпа,и се разбрах с момчето да ми даде Датчика за налягането на горивото за проба да видя данеби да е от него мизерията,макар че силно ме съмнява!
                    Ако е от датчик, то ЕКУ-то ще влезне в авариен режим и ще продължи да работи.Много лесно може да го провериш, като му откачиш буксата и запалиш автомобилчето.
                    Като му откачиш буксата гасне.

                    Коментар


                      Airfan написа:
                      BO написа:
                      J T D написа:
                      Здравейте,днес успях да взема помпата,платих я и естествено,че се уговорихме с момчето,че ако продължи да гасне колата ще му върна помпата!Но за съжеление чак сега е взех и стана много късно и тъмно и няма как да е сложим,че е бая работа!Утре ще е сложим,ще е запалим и ще пиша резултатите!Ще е прочета колата като сложим помпата,и ще погледна какво покзва рейла в реално време!За сега е това,ако има нещо ще драскам!Ако се окаже че пак гасне,ще си сложа мойта помпа,и се разбрах с момчето да ми даде Датчика за налягането на горивото за проба да видя данеби да е от него мизерията,макар че силно ме съмнява!
                      Ако е от датчик, то ЕКУ-то ще влезне в авариен режим и ще продължи да работи.Много лесно може да го провериш, като му откачиш буксата и запалиш автомобилчето.
                      Като му откачиш буксата гасне.
                      Значи откачаш буксата, палиш колата и пак по същия начин си гасне?
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        Новини от последните минути - колата запали с новата стара помпа и не изгасна. Поработила е 1 мин, тъй като е била без пистов ремък и да не падне акумулатора. Малко по-късно като сглобят всичко ще се тества за по-дълго време.

                        Коментар


                          Airfan написа:
                          Новини от последните минути - колата запали с новата стара помпа и не изгасна. Поработила е 1 мин, тъй като е била без пистов ремък и да не падне акумулатора. Малко по-късно като сглобят всичко ще се тества за по-дълго време.
                          Няма ли вече новини?

                          Коментар


                            Здравейте,значи успяхме днес да качим помпата и всичко да си зглобим!Колата пали без проблем,до момента съм е карал и е без грешка!Дори успях и да е прочета и да изтрия старите грешки!Утре ще е прочета пак да видя дали има нещичко из ЕКУ-то!За сега всичко е нормално,да се надяваме че сме оправили проблема и че за напред няма да има дертове!Благодаря на всички който до момента помагаха и най вече на колегата Airfan!Жорка ще черпа! Забравих май май да ви кажа,че донора за помпата е Ланча Капа 2.4JTD! Поздрави!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              J T D написа:
                              Здравейте,значи успяхме днес да качим помпата и всичко да си зглобим!Колата пали без проблем,до момента съм е карал и е без грешка!Дори успях и да е прочета и да изтрия старите грешки!Утре ще е прочета пак да видя дали има нещичко из ЕКУ-то!За сега всичко е нормално,да се надяваме че сме оправили проблема и че за напред няма да има дертове!Благодаря на всички който до момента помагаха и най вече на колегата Airfan!Жорка ще черпа! Забравих май май да ви кажа,че донора за помпата е Ланча Капа 2.4JTD! Поздрави!
                              Поздрави за успешно завършения ремонт и безпроблемно каране.Много е важно да се отговори на следните въпроси за да се избегнат бъдещи евентоални проблеми:1.Кои са причините за да излезат едновременно от строя и двете помпи-подкачващата и нагнетателната.2.Коя е причината да се получи чукане от нагнетателната помпа при първоначалния опит за запалване и липсата на необходимото налягане от нея. Тъй като ти си непосредствен наблюдател на тези проблеми,имаш ли някакъв отговор и ако да сподели.

                              Коментар


                                Stefan Hadjov написа:
                                Поздрави за успешно завършения ремонт и безпроблемно каране.Много е важно да се отговори на следните въпроси за да се избегнат бъдещи евентоални проблеми:1.Кои са причините за да излезат едновременно от строя и двете помпи-подкачващата и нагнетателната.2.Коя е причината да се получи чукане от нагнетателната помпа при първоначалния опит за запалване и липсата на необходимото налягане от нея. Тъй като ти си непосредствен наблюдател на тези проблеми,имаш ли някакъв отговор и ако да сподели.
                                Стефане,благодаря,че помогна!1.За подкачващата,разбра,че проблема дойде от алармата,незнам защо но тъпите жабари са измислили през нея да се спира масата на бутона,следователно и до помпата!Значи,оказа се че помпата си работи,сега след 10 дни от както съм е свалил е пробвах като и подадох + и - от акумулатора и си работи!Несъм е държал повече от 5-6сек защото на сухо знаеш кво следва!2.За почукването несъм сигурен,колегата Airfan е чул нещо такова!По този въпрос немога да отговоря със сигурност!Ако може Жорка,обясниго на Стефан какво по-точно се е чувало!Пък и несмея да твърдя,че всичко се е оправило докато непокарам колата по дълго време!Днес ще се опитам да е покарам повече,естесвено ,че ще е понастъпя за да видя във високи обороти какво е положението!Довече ако ми остане време дори пак ще е прочета,както написах снощи!Но по мойто виждане от снощното каране всичко си е нормално!Ще драскам ако има някакви ядове,ама дано да няма!
                                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                                Коментар

                                Working...
                                X