Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:............освен ако някой разполага с данни какво съпротивление трябва да има този датчик. Също ако имате други идеи - моля да споделите.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Днес свалиха ГНП-то и същото е разглобено. Няма никакви ръбчета по работните повърхности на трите помпени елемента и не мисля, че в тях е проблемът.
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Днес свалиха ГНП-то и същото е разглобено. Няма никакви ръбчета по работните повърхности на трите помпени елемента и не мисля, че в тях е проблемът.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Днес свалиха ГНП-то и същото е разглобено. Няма никакви ръбчета по работните повърхности на трите помпени елемента и не мисля, че в тях е проблемът.
Коментар
-
А след като сте изключили датчика за налягане в рейла, то двигателя отново ли е гаснал по същия начин?Щом нямате манометър за измерване на налягането на подкачващата помпа поне се убедете, че като духнете през маркуча за обратната нафта към резервоара, то няма никакво съпротивление.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Така:1. На контакт отчита 0.5V.2. Не сме палили, защото не е сглобена още помпата, но утре ще се пробва с друга помпа и същия датчик.3. Датчика има 3 пина, на контакт и без да е включено в датчика дава на два пина 5V, а на третия нищо. Като се включи в датчика, на третия пак не дава нищо, на средния отчитаме 0.5V, а на последния отчитаме все така 5V. Защо от 5 става на 0.5 V?4. От трите помпени елемента, единия се вкарва доста трудно в цилиндърчето и се движи сравнително трудно вътре, но другите два влизат лесно и се движат доста лесно.
Коментар
-
Airfan написа:Така:1. На контакт отчита 0.5V.2. Не сме палили, защото не е сглобена още помпата, но утре ще се пробва с друга помпа и същия датчик.3. Датчика има 3 пина, на контакт и без да е включено в датчика дава на два пина 5V, а на третия нищо. Като се включи в датчика, на третия пак не дава нищо, на средния отчитаме 0.5V, а на последния отчитаме все така 5V. Защо от 5 става на 0.5 V?4. От трите помпени елемента, единия се вкарва доста трудно в цилиндърчето и се движи сравнително трудно вътре, но другите два влизат лесно и се движат доста лесно.
Коментар
-
Понеже и аз следя темата - виж как си го написал, и може би е станало объркване, че на 2 кабела има +5:Stefan Hadjov написа:На два от тях излиза 5 Волта стабилизирани напрежение.Третия .....
Коментар
-
ogi28b написа:Понеже и аз следя темата - виж как си го написал, и може би е станало объркване, че на 2 кабела има +5:Stefan Hadjov написа:На два от тях излиза 5 Волта стабилизирани напрежение.Третия .....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:ogi28b написа:Понеже и аз следя темата - виж как си го написал, и може би е станало объркване, че на 2 кабела има +5:Stefan Hadjov написа:На два от тях излиза 5 Волта стабилизирани напрежение.Третия .....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар