Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    BO написа:
    Airfan написа:
    BO написа:
    Airfan написа:
    Така, колата не е в движение вече. До помпата в резервоара стигат 0.7В и съответно същата не върти. Кажете къде да търси предпазител и реле, за да мери там, че е закъсал в другия край на града.
    Релето е зад жабката.
    До релето стигат 6 волта - нормално или не?
    Не.До предпазителя (в момента нямам схеми да кажа кой е точно), ако го знаете колко волта стигат.
    Май няма предпазител или поне не се знае къде е.

    Коментар


      #47
      Airfan написа:
      BO написа:
      Airfan написа:
      BO написа:
      Airfan написа:
      Така, колата не е в движение вече. До помпата в резервоара стигат 0.7В и съответно същата не върти. Кажете къде да търси предпазител и реле, за да мери там, че е закъсал в другия край на града.
      Релето е зад жабката.
      До релето стигат 6 волта - нормално или не?
      Не.До предпазителя (в момента нямам схеми да кажа кой е точно), ако го знаете колко волта стигат.
      Май няма предпазител или поне не се знае къде е.
      Проверете предните предпазители в двигателя до АБС-а където бяха.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        Airfan написа:
        BO написа:
        Airfan написа:
        BO написа:
        Airfan написа:
        Така, колата не е в движение вече. До помпата в резервоара стигат 0.7В и съответно същата не върти. Кажете къде да търси предпазител и реле, за да мери там, че е закъсал в другия край на града.
        Релето е зад жабката.
        До релето стигат 6 волта - нормално или не?
        Не.До предпазителя (в момента нямам схеми да кажа кой е точно), ако го знаете колко волта стигат.
        Май няма предпазител или поне не се знае къде е.
        Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.

        Коментар


          #49
          Stefan Hadjov написа:
          Airfan написа:
          BO написа:
          Airfan написа:
          BO написа:
          Airfan написа:
          Така, колата не е в движение вече. До помпата в резервоара стигат 0.7В и съответно същата не върти. Кажете къде да търси предпазител и реле, за да мери там, че е закъсал в другия край на града.
          Релето е зад жабката.
          До релето стигат 6 волта - нормално или не?
          Не.До предпазителя (в момента нямам схеми да кажа кой е точно), ако го знаете колко волта стигат.
          Май няма предпазител или поне не се знае къде е.
          Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.
          Това е така, ама ако мери на релето отново такъв спад в напрежението, то няма да ползва масата на помпата, която минава през ИФС-а както каза, а примерно ще използва най-близката ламарина на купето.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            Значи,колата в момента не може да запали въобще!Свалих буксата на помпата в резервоара и е замерих!До нея не отива ток!Свалих жабката,като погледнете от дясната страна там се намират две релета(Черно и червено)!Замерих първо червеното реле,на по дебелите пинове + - ми даде 11,67 понеже акумулатора му падна напрежението понеже колата не е палена 2 дни!После замерих и черното реле,но на него неми даде никакво напрежение,но после подадох маса към купето и си дойде напрежение!Значи според мен до едното реле се губи масата,гледах всички предпазители който са по цялата кола,но всички са си читави!И така немога да разбера от къде се губи тази маса!Същата процедура направих и с буксата на помпата,вързах и + и подадох маса на купето и си идва ток!Някой с предложения????
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #51
              Не трябва да измерва като взима "-" от най близката ламарина до помпата,защото това е нереално измерване,защото помпата не взима минус от тази ламарина за съжаление.Трябва да се измерва какво идва на куплунга на помпата и той е с два пина плюс и минус.А пшомпата взима минус чак от IFS-a.

              Коментар


                #52
                J T D написа:
                Значи,колата в момента не може да запали въобще!Свалих буксата на помпата в резервоара и е замерих!До нея не отива ток!Свалих жабката,като погледнете от дясната страна там се намират две релета(Черно и червено)!Замерих първо червеното реле,на по дебелите пинове + - ми даде 11,67 понеже акумулатора му падна напрежението понеже колата не е палена 2 дни!После замерих и черното реле,но на него неми даде никакво напрежение,но после подадох маса към купето и си дойде напрежение!Значи според мен до едното реле се губи масата,гледах всички предпазители който са по цялата кола,но всички са си читави!И така немога да разбера от къде се губи тази маса!Същата процедура направих и с буксата на помпата,вързах и + и подадох маса на купето и си идва ток!Някой с предложения????
                Aз ти дадох предложения,ама ти не четеш.Първо провери идвали плюс на помпата и ако идва подай и минус от най близката възможна маса.Ако заработи значи проблема е в IFS-a.

                Коментар


                  #53
                  Също така не е лошо да правиш проверките с пробна лампа защото мултицета ако е електронен може да те излъже.

                  Коментар


                    #54
                    Stefan Hadjov написа:
                    Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.
                    Добре де това го прочетох,ама незнам къде да търся IFS-Inertia fuel shut-off switch и неговия куплунг!?Кажи къде е за да се помъча да направя нещо!Немога да познавам JTD-о кат жена ми!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #55
                      Намира се долу ниско вляво където натискаш съединителя, вляво от там, или пък по друг начин казано - пред долната панта на вратата, зад корите, ще видиш едно като джобче. emzo го беше снимал в 1 тема.

                      Коментар


                        #56
                        ogi28b написа:
                        Намира се долу ниско вляво където натискаш съединителя, вляво от там, или пък по друг начин казано - пред долната панта на вратата, зад корите, ще видиш едно като джобче. emzo го беше снимал в 1 тема.
                        Благодаря ти Оги!
                        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                        Коментар


                          #57
                          J T D написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.
                          Добре де това го прочетох,ама незнам къде да търся IFS-Inertia fuel shut-off switch и неговия куплунг!?Кажи къде е за да се помъча да направя нещо!Немога да познавам JTD-о кат жена ми!
                          Toва е един бутон с около 20 мм диаметър и се намира доколкото си спомням в краката на човека до тебе от дясно.Но има и модели на които е под седалката на водача.На моята кола се намира под седалката.Лесно ще го намериш,но за да се убедиш че е в него проблема захрани помпата с минус от най близката маса.Ако тръгне значи е от него.

                          Коментар


                            #58
                            Значи сега тука има разминаване.Колегата "Airfan" казва, че до релето стигат 6 волта Ако е така, то трябва да си някой с много отклонения да хванеш и да взимаш "-" от IFS-а и да мериш напрежението на релето, което се намира зад жабката. Не, че не е невъзможно ама се губи смисъла на упражнението.Сега разбирам, че се губила маса на релето, което е друга информация.п.п. Тъй наречения IFS е бутона, който се намира под кората на прага, където стига почти таблото до левия ти крак за съединителя. Горе долу като се наведеш ще видиш, близо е до долната панта на вратата, естествено от вътрешната страна. Не може да сбъркаш.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #59
                              Stefan Hadjov написа:
                              J T D написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.
                              Добре де това го прочетох,ама незнам къде да търся IFS-Inertia fuel shut-off switch и неговия куплунг!?Кажи къде е за да се помъча да направя нещо!Немога да познавам JTD-о кат жена ми!
                              Toва е един бутон с около 20 мм диаметър и се намира доколкото си спомням в краката на човека до тебе от дясно.Но има и модели на които е под седалката на водача.На моята кола се намира под седалката.Лесно ще го намериш,но за да се убедиш че е в него проблема захрани помпата с минус от най близката маса.Ако тръгне значи е от него.
                              Не е там. Оги е прав. В ляво е.

                              Коментар


                                #60
                                Набързо прехвърлих постовете на колегите, после ще ги прочетам гледайки схема.Стартера върти ли ?Ако датчик КВ е прецакан, възможно ли е от него да не се подава напрежение на помпата ?Дидо, сваляй IFS-a и го провери.
                                Прикачени файлове
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X