emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
emzo написа:Аз имам следното питане:Ясно е че 1ва и 2ра дюза не са в час, не е нормален резултата.Възможно ли е заради проблем с регулатора да се получават тези резултати и ако дюзите са здрави, що се получава само на 1ва и 2ра ?
Коментар
-
chaveto написа:Е да по принцип е така, че ако филтъра е запушен няма да има налягане и дебит. Но проверката трябва да се извърши преди филтъра за да се провери помпата, теста е за помпата не за филтъра. Вече след това ако иска да е сигурен, че филтъра е здрав може да се направи замерване и след него.
Коментар
-
chaveto написа:Колега шприцваното гориво не е точно щом има проблем в другата част на дюзата. В една друга тема се опитах да го кажа, че ел.частта не действа директно върху шприцваното гориво. Ако пада налягането е нормално да гасне, същото може да се получи и ако стане много високо.
Коментар
-
Ето тук се вижда много ясно как точно работи дюзата http://www.youtube.com/watch?v=u-ZC1FaNDh0 или тук http://www.youtube.com/watch?v=V9rSahS9Myg и отново го казвам, че силовата част на една такава дюза не се задвижва от електромагнита или от пиезото ами от налягането и горивото. Ако е нарушено нещо при механичната ел. частта съответно тя няма да пропусне нужното за да се отвори и затвори силовата част. Не знам как точно се казват самите части в дюзата, но мисля, че ще разбереш какво искам да ти кажа.
Коментар
-
И пак аз, с моите непрофесионални разсъждения.Ако подаваното количество гориво на дюзата е 40 мл. и се очаква обратното да е 10мл., а в случая е 20-22мл. това автоматично не означава ли, че точно впръскваното гориво е по-малко ??п.с. стойностите са примерни.------Т.е. някой да ме убеди, че е нормално 2 от дюзите да връщат двойно завишени стойности гориво, а другите 2 - не.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:И пак аз, с моите непрофесионални разсъждения.Ако подаваното количество гориво на дюзата е 40 мл. и се очаква обратното да е 10мл., а в случая е 20-22мл. това автоматично не означава ли, че точно впръскваното гориво е по-малко ??п.с. стойностите са примерни.------Т.е. някой да ме убеди, че е нормално 2 от дюзите да връщат двойно завишени стойности гориво, а другите 2 - не.
Коментар
-
emzo написа:И пак аз, с моите непрофесионални разсъждения.Ако подаваното количество гориво на дюзата е 40 мл. и се очаква обратното да е 10мл., а в случая е 20-22мл. това автоматично не означава ли, че точно впръскваното гориво е по-малко ??п.с. стойностите са примерни.------Т.е. някой да ме убеди, че е нормално 2 от дюзите да връщат двойно завишени стойности гориво, а другите 2 - не.
Коментар
-
Airfan написа:emzo написа:И пак аз, с моите непрофесионални разсъждения.Ако подаваното количество гориво на дюзата е 40 мл. и се очаква обратното да е 10мл., а в случая е 20-22мл. това автоматично не означава ли, че точно впръскваното гориво е по-малко ??п.с. стойностите са примерни.------Т.е. някой да ме убеди, че е нормално 2 от дюзите да връщат двойно завишени стойности гориво, а другите 2 - не.
Коментар
-
emzo написа:Задавам така въпроса:Защо две от дюзите връщат двойно и повече гориво ? Това не е нормално !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар