Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!

    Здравейте колеги,ще съм благодарен на всички,който помогнат по заглавието на темата!Та проблема е че когато колата е в високи обороти(когато я настъпя)и гасне! Трябва да я чакам около 5сек и тогава пали на ново. Закачихме колата с Unidiag и бяха записани следните грешки:P1671 - Pressure regulator valveP0191 - Rail pressure monitoringЗа сега не мисля,че проблема ще се окаже в помпата за високото налягане.С колегата (Airfan) направихме тест на дюзите ,както е описал колегата emzo в една от темите и резултата беше трагичен !На празен ход за 1 мин:1-22ml 2-20ml3-9.5ml4-9mlЗначи изключвам 3 и 4та дюзи, защото са в нормата,но на първи и втори цилиндър дюзите върнаха драстично много от нормалното!Според Вас възможно ли е гасненето да се получава от дюзите? Според мен ДА - ниско налягане в рейла и от там бърка регулатора за налягането и явно колата влиза в авариен режим и гасне.Не изключвам и възможноста проблема да се окаже и в самата помпа.Ако някой е имал подомни симптоми и си е решил проблема нека да пише.А и да допълня, че вече колата си гасне и на празен ход.Поздрави!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    #2
    И колко е все пак налягането в Rail-а. Гледал ли си го?
    ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
    Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

    Коментар


      #3
      BobyK написа:
      И колко е все пак налягането в Rail-а. Гледал ли си го?
      В движение несъм го гледал,на на празен ход е 300.3bar!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          Веднъж щом е запалила колата, много трудно би загаснала от дефектен инжектор.Не, че не е възможно но това е по-краен вариант.След като по време на празен ход ти гасне, както си написал, то има голяма вероятност именно дефекта да е в регулатора на налягане. Обикновено тази грешка като се появи има доста варианти, ама предвид по описанието ти, то има голяма вероятност регулатора да прави мизерията.Също така диагнозата, за да е най-бърза, откачи датчика за налягане в рейла и сложи манометър за налягане на горивото от резервоара след филтъра, посока ГНП-то (между филтъра и захранването на ГНП-то). Остави я да загасне отново на празен ход, като следиш за промени в налягане по манометър.След като направиш този тест вече ще мога да гадая кое най-вероятно прави мизерията.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Регулатора му е сменян май.

            Коментар


              #7
              J T D написа:
              Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
              То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.

              Коментар


                #8
                Stefan Hadjov написа:
                J T D написа:
                Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
                То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.
                Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  J T D написа:
                  Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
                  То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.
                  Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?
                  Да.Трябва да се измери какво налягане дава в момента на загасване на колата.

                  Коментар


                    #10
                    Stefan Hadjov написа:
                    Airfan написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    J T D написа:
                    Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
                    То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.
                    Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?
                    Да.Трябва да се измери какво налягане дава в момента на загасване на колата.
                    Това измерване може ли да се извърши с Виза или Унидиаг?

                    Коментар


                      #11
                      Airfan написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Airfan написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      J T D написа:
                      Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
                      То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.
                      Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?
                      Да.Трябва да се измери какво налягане дава в момента на загасване на колата.
                      Това измерване може ли да се извърши с Виза или Унидиаг?
                      Не може.Трябва с манометър.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички,който драснаха по нещичко!Тези дни ще направим тестове с колегата Airfan за който казахте колеги,и ще пиша резултатите!А според вас неможе ли проблема да идва от самата помпа!?Гаранция,че регулатора неправи мизерий,слаган е на Капа 2.4JTD-работи безупречно!
                        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                        Коментар


                          #13
                          Аз имам следното питане:Ясно е че 1ва и 2ра дюза не са в час, не е нормален резултата.Възможно ли е заради проблем с регулатора да се получават тези резултати и ако дюзите са здрави, що се получава само на 1ва и 2ра ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Ще пробвам тези дни с друг регулатор,макар че е безмислено понеже съм обеден че си е читав!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #15
                              Eто една примерна схема, как се проверява помпата в резервоара:
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X