Здравейте колеги,ще съм благодарен на всички,който помогнат по заглавието на темата!Та проблема е че когато колата е в високи обороти(когато я настъпя)и гасне! Трябва да я чакам около 5сек и тогава пали на ново. Закачихме колата с Unidiag и бяха записани следните грешки:P1671 - Pressure regulator valveP0191 - Rail pressure monitoringЗа сега не мисля,че проблема ще се окаже в помпата за високото налягане.С колегата (Airfan) направихме тест на дюзите ,както е описал колегата emzo в една от темите и резултата беше трагичен !На празен ход за 1 мин:1-22ml 2-20ml3-9.5ml4-9mlЗначи изключвам 3 и 4та дюзи, защото са в нормата,но на първи и втори цилиндър дюзите върнаха драстично много от нормалното!Според Вас възможно ли е гасненето да се получава от дюзите? Според мен ДА - ниско налягане в рейла и от там бърка регулатора за налягането и явно колата влиза в авариен режим и гасне.Не изключвам и възможноста проблема да се окаже и в самата помпа.Ако някой е имал подомни симптоми и си е решил проблема нека да пише.А и да допълня, че вече колата си гасне и на празен ход.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
Веднъж щом е запалила колата, много трудно би загаснала от дефектен инжектор.Не, че не е възможно но това е по-краен вариант.След като по време на празен ход ти гасне, както си написал, то има голяма вероятност именно дефекта да е в регулатора на налягане. Обикновено тази грешка като се появи има доста варианти, ама предвид по описанието ти, то има голяма вероятност регулатора да прави мизерията.Също така диагнозата, за да е най-бърза, откачи датчика за налягане в рейла и сложи манометър за налягане на горивото от резервоара след филтъра, посока ГНП-то (между филтъра и захранването на ГНП-то). Остави я да загасне отново на празен ход, като следиш за промени в налягане по манометър.След като направиш този тест вече ще мога да гадая кое най-вероятно прави мизерията.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Stefan Hadjov написа:J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Stefan Hadjov написа:J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Благодаря на всички,който драснаха по нещичко!Тези дни ще направим тестове с колегата Airfan за който казахте колеги,и ще пиша резултатите!А според вас неможе ли проблема да идва от самата помпа!?Гаранция,че регулатора неправи мизерий,слаган е на Капа 2.4JTD-работи безупречно!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар