Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Аз си намерих по 80лв с отстъпката от Нелас. От Косер ако ги бях намерил там щяха да са без пари, ползваме отстъпка от 30-40% Нямаше да са на Бош но пък няма смисъл да се замисляш дали да ги купиш при перфектна цена.

    Коментар


      #92
      По м/у другото намерих помпа Бош втора употреба за 80лв!Утре ще хода да е взема и ако остане време да си зглобя всичко,да се надяваме утре да е запалим!Просто неостанаха пари за нова което е кофти ама.....дано няма проблем вече!Утре ще драсна какво е станало!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #93
        Успех Дидо !!!
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          emzo написа:
          Успех Дидо !!!
          Мерси Емо,дано всичко се оправи и да няма ядове!Следващата стъпка е две нови дюзи(втора ръка ) да оправим и придърпването!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #95
            J T D написа:
            emzo написа:
            Успех Дидо !!!
            Мерси Емо,дано всичко се оправи и да няма ядове!Следващата стъпка е две нови дюзи(втора ръка ) да оправим и придърпването!
            Емо реши проблема с придърпването със смяна на дюзи, но при теб не е задължително проблемът да е същият. Съветвам те за една диагностика преди това. Сподели резултата. Имам нещо на ум.

            Коментар


              #96
              Правих Наско,Емо знае резултатите!
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #97
                naskobg написа:
                Емо реши проблема с придърпването със смяна на дюзи, но при теб не е задължително проблемът да е същият. Съветвам те за една диагностика преди това. Сподели резултата. Имам нещо на ум.
                Искаш да кажеш диагностика на ЕКУ-то или тест на дюзите,защото и двете операций са правени!?
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #98
                  На ЕКУ-то. Виждам в началото на темата, че си писал. Но все пак направи още един.

                  Коментар


                    #99
                    naskobg написа:
                    На ЕКУ-то. Виждам в началото на темата, че си писал. Но все пак направи още един.
                    Да ще направя,като качим помпата и всичко си зглобя,ще е прочета да видим кво ще излезе!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      Колата е с нова помпа в резервоара вече, пали и след 5 до 15 сек гасне сама. Записва грешка P0191, я от към ГНП дрънчи на метал.

                      Коментар


                        Airfan написа:
                        Колата е с нова помпа в резервоара вече, пали и след 5 до 15 сек гасне сама. Записва грешка P0191, я от към ГНП дрънчи на метал.
                        Най вероятно новата помпа не поддържа необходимото налягане.За това има и отклонение в налягането в рейла.Това както го описваш често се случва и с "чукане" в двигателя.До колкото виждам имате диагностична апаратурка.Вижте след запалване на автомобила, колко атмосфери държи в рейла.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          р0191-fuel rail pressure sensor-range/performance problem (гориво железопътен датчик за налягане проблем гама изпълнение) Това е буквалния превод от гугал,и предполагам е ясно че става въпрос за проблем с налягането в рейла или в отчитането му. С това дрънчене в помпата дето го казваш,май е загазил колегата.

                          Коментар


                            Airfan написа:
                            Колата е с нова помпа в резервоара вече, пали и след 5 до 15 сек гасне сама. Записва грешка P0191, я от към ГНП дрънчи на метал.
                            Ако имате условия проверете какво налягане имате на гориво след горивния филтър преди помпата с мамометър.Това е важен извод преди да пристъпите към самата помпа и нейния регулатор.

                            Коментар


                              Stefan Hadjov написа:
                              Airfan написа:
                              Колата е с нова помпа в резервоара вече, пали и след 5 до 15 сек гасне сама. Записва грешка P0191, я от към ГНП дрънчи на метал.
                              Ако имате условия проверете какво налягане имате на гориво след горивния филтър преди помпата с мамометър.Това е важен извод преди да пристъпите към самата помпа и нейния регулатор.
                              За съжаление нямаме с какво да измерим на този етап, във всеки случай струята от маркуча към помпата е стабилна.Днес свалиха ГНП-то и същото е разглобено. Няма никакви ръбчета по работните повърхности на трите помпени елемента и не мисля, че в тях е проблемът. Регулаторът бее демонтиран и монтиран на друг автомобил и няма абсолютно никакви проблеми с работата, така че регулаторът отпада категорично като възможна причина. Остава да се провери датчикът (сензор) за налягането в рейката. Когато същия бъде изключен от буксата, се записва точно същата грешка. Та, ще се опитаме да го монтираме на друг автомобил и да го тестваме, освен ако някой не разполага с данни какво съпротивление трябва да има този датчик. Също ако имате други идеи - моля да споделите.Прилагам снимки на помпените елементи.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                Airfan написа:
                                ............освен ако някой разполага с данни какво съпротивление трябва да има този датчик. Също ако имате други идеи - моля да споделите.
                                Датчика не се мери по съпротивление,а по напрежение с обикновен мултицет.Има три проводника.На два от тях излиза 5 Волта стабилизирани напрежение.Третия е сигнала към контролера/мисля че беше зелен/ и той се мери и трябва при ОК да ти даде: При подаден контакт 500-600 mV На празен ход 1,2-1,4 V Около 3000 об 2-2,3 VAkо отчетете тези данни значи е ОК и може да се предполага и че налягането в рейката е ОК.

                                Коментар

                                Working...
                                X