J T D написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
Аз викам купи таз:http://axm-auto.com/index2.php?brand...2&show=1пък останалите пари ..... бе ей го де е Филибето, паля и ида да почерпишF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Привет отново от мен!Значи,днес започнах да търся къде се губи тази маса!Проследих с мултицет масата от IFS бутона до буксата на помпата,която така и не е намерих!Но забелязах следното нещо:на този бутон има два кабела,но като проследих малко по нагоре кабелите и забелязах там,че някой(Жабар) е направил байпас с още два кабела към тези кебели на бутона!Проследих цялата инсталация на този бутон,и 4-те кабела отиват към двигатела!Беше едно разглобяване.....!И се оказа,че тези кабели отиват към модула на алармата!Някой ги е преправял мисля,че с тел кражба да не може да се запали колата!Отворих и модула и проследих всички писти на къде отиват,и влизат в едно малко реле,което е запоено!Мисля,сега изобщо да не се занимавам да си оправям това реле,ами да премахна тези два кабела да няма връзка до алармата,ами директно масата да си ходи до помпата!Забравих да спомена,че модула се намира отпред до десния фар,и е напълно възможно да е влезнало от някъде вода,макар,че всичко вътре си беше сухо!И така,реших си проблема с масата,ама беше голяма играчка до като разглобявах!Остава да си взема тези дни помпата!Поздрави!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
chaveto написа:Колега като цяло отиват само два кабела към бутона или 4-ри. Ако са само два няма как да прекъсва и + и -. А за баипаса отново нещо не ми е ясно защото ако са в паралел както ти казваш няма никаква логика в работата на бутона +алармата против палене.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
chaveto написа:Колега като цяло отиват само два кабела към бутона или 4-ри. [/Ако са само два няма как да прекъсва и + и -. А за баипаса отново нещо не ми е ясно защото ако са в паралел както ти казваш няма никаква логика в работата на бутона +алармата против палене.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Колега не искам да ти прозвучи лошо но си мисля, че ако продължиш да гаснеш след смяна на помпата проблема може да се окаже двете проблемни дюзи. Днес си уговорих проверка на дюзите и ремонт в сервиз на Бош и се заговорих с момчетата вътре и ми казаха, че при по високи обороти колата гасне от проблем в дюзите, по някой път може и да не са високи оборотите и пак да изгасне. Засега Бош не предлага резервни части като цяло за нашите дюзи освен разпръсквачи. От края на този месец Бош пускал нов стенд за дюзи и вече щяло да има пълен комплект резервни части за дюзите (ще почне да ги предлага) но кога ще дойдат при нас никой не знае :D Иначе цените са 30лв проверка на дюза 60лв труд ако ще се извършва ремонт116лв разпръсквач5лв уплътнители + още нещоТова е тотала за ремонт на една дюза, частите задължително са от тях, дават и гаранция. Също така ми казаха, че дюзата може и да не подлежи на ремонт Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар