Това са ти релетата - К1 и К2F6 е предпазителя.При подаване на контакт помпата работи около 10с. ако не работи - проверяваш IFS.Ако IFS е наред, мериш на куплунга на помпата:Мери се на пинове 1 и 2. 12-14в трябва да е след подаване на контакт в рамките на 10с.Което напрежение сигурно нямаш.Следва проверка на предпазител Ф6.Проверка на главно реле К1.1Разкачено, Ignition OFF - на пин 30 и GND трябва да има напрежение = на това от акумулатораРазкачено, Ignition OFF - на пинове 85 и 86 - от 50 до 90 ОhmНа пинове 30 и 87 - над 1 MOhmГледам в Аутодата(виж прикачения файл) пише, че ако се закъсят пинове 30 и 87, помпата тръгва да работи постоянно.Всичко това при изправен IFS.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
Кажи му с думи прости - 85 и 86 са двата извода на бобината, а 30 и 87 е нормално отворен контакт на релето. Съпротивлението там е безкрайно голямо. По предишния ти пост - датчика КВ е независим за работата на помпата, от него зависи едва запалването, а както казваш и тук - при контакт помпата работи 10 секунди.
Коментар
-
Airfan написа:Аз само да вметна, че съм предавал думите на J T D по телефона като писах тук, така че е възможно да съм допуснал грешка, ако е така - нека той да ме поправи. Сега му зареждам акумулатора, но съм песимист като видях колко е сух.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
J T D написа:Airfan написа:Аз само да вметна, че съм предавал думите на J T D по телефона като писах тук, така че е възможно да съм допуснал грешка, ако е така - нека той да ме поправи. Сега му зареждам акумулатора, но съм песимист като видях колко е сух.
Коментар
-
J T D написа:Утре ще проверя този бутон,ще му зачиста пиновете и ще го закача на ново да видим дали ще има ефект!
Коментар
-
J T D написа:Значи,колата в момента не може да запали въобще!Свалих буксата на помпата в резервоара и е замерих!До нея не отива ток!Свалих жабката,като погледнете от дясната страна там се намират две релета(Черно и червено)!Замерих първо червеното реле,на по дебелите пинове + - ми даде 11,67 понеже акумулатора му падна напрежението понеже колата не е палена 2 дни!После замерих и черното реле,но на него неми даде никакво напрежение,но после подадох маса към купето и си дойде напрежение!Значи според мен до едното реле се губи масата,гледах всички предпазители който са по цялата кола,но всички са си читави!И така немога да разбера от къде се губи тази маса!Същата процедура направих и с буксата на помпата,вързах и + и подадох маса на купето и си идва ток!Някой с предложения????A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
emzo написа:Развитие ?ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Какво свърших днес,отидох до колота закачих си акумулатора и започнах да действам!Значи при подаден контак релето си цъка,но помпата пак не работеше и днес!Подадох и маса от купето и пак незаработи!За всеки случей и подадох маса и от акумулатора да съм сигурен,че е добра масата,но отново не заработи!Свалих помпата с целия и корпус и отидохме на друго място да е разглобяваме,понеже бравото закъса в друг квартал и там не ми е удобно да е разглобявам!Така,свалих и самата помпа от корпуса и подадохме 12в и маса!Помпата пак не заработи!Почукнах е с една по дебела отверка и пак и закачихме тоците!Помпата си тръгна!Но мисля да взимам нова понеже така не е работа да е слагам и утре пак да стане същия проблем!Но въпреки това до буксата на помпата пак не идва проклетата маса!Значи,мисля да проследя тази маса от бутона до помпата,защото замерихме бутона и си функционира!Но в задачата се пита,ако си смена помпата и всичко си заработи дали ще изчезне това гаснене и тези грешки в ЕКУ-то!?Да ви кажа,почистих целия корпус с цетката,но често казано небеше толкова натлачена с боклуци!Това е за днес,ако има нещо аз ще драскам!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
J T D написа:Но въпреки това до буксата на помпата пак не идва проклетата маса!Значи,мисля да проследя тази маса от бутона до помпата,защото замерихме бутона и си функционира!Но в задачата се пита,ако си смена помпата и всичко си заработи дали ще изчезне това гаснене и тези грешки в ЕКУ-то!?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Добра работа си свършил.Смени помпата с нова защото тази може да те остави някъде.Щом идва минус 12 В до IFS-a,а не идва до помпата значи е прекъснал някъде кабела.Не си губи времето да търсиш мястото на прекъсване а направо си тегли един нов кабел от бутона до помпата.Това е по сигурно и по бързо.След като смениш помпата всичко ще заработи нормално и грешки от типа Rail pressure monitoring ili Pressure regulator valve няма да ти излизат.Успех.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар