Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Това са ти релетата - К1 и К2F6 е предпазителя.При подаване на контакт помпата работи около 10с. ако не работи - проверяваш IFS.Ако IFS е наред, мериш на куплунга на помпата:Мери се на пинове 1 и 2. 12-14в трябва да е след подаване на контакт в рамките на 10с.Което напрежение сигурно нямаш.Следва проверка на предпазител Ф6.Проверка на главно реле К1.1Разкачено, Ignition OFF - на пин 30 и GND трябва да има напрежение = на това от акумулатораРазкачено, Ignition OFF - на пинове 85 и 86 - от 50 до 90 ОhmНа пинове 30 и 87 - над 1 MOhmГледам в Аутодата(виж прикачения файл) пише, че ако се закъсят пинове 30 и 87, помпата тръгва да работи постоянно.Всичко това при изправен IFS.
    Прикачени файлове
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #62
      Кажи му с думи прости - 85 и 86 са двата извода на бобината, а 30 и 87 е нормално отворен контакт на релето. Съпротивлението там е безкрайно голямо. По предишния ти пост - датчика КВ е независим за работата на помпата, от него зависи едва запалването, а както казваш и тук - при контакт помпата работи 10 секунди.

      Коментар


        #63
        Понеже при повторното прочитане, видях че иде реч за помпата в резервоара. Отначало останах с впечатление за High Pressure Pump.-----------А и директно на ЕКУто може да се премери.
        Прикачени файлове
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #64
          Аз само да вметна, че съм предавал думите на J T D по телефона като писах тук, така че е възможно да съм допуснал грешка, ако е така - нека той да ме поправи. Сега му зареждам акумулатора, но съм песимист като видях колко е сух.

          Коментар


            #65
            Airfan написа:
            Аз само да вметна, че съм предавал думите на J T D по телефона като писах тук, така че е възможно да съм допуснал грешка, ако е така - нека той да ме поправи. Сега му зареждам акумулатора, но съм песимист като видях колко е сух.
            Не се притеснявай,объркал си се ама не е фатално! Утре ще проверя този бутон,ще му зачиста пиновете и ще го закача на ново да видим дали ще има ефект!Благодаря на всички,който ми помагат!А за акумулатора,ще почерпа!
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #66
              J T D написа:
              Airfan написа:
              Аз само да вметна, че съм предавал думите на J T D по телефона като писах тук, така че е възможно да съм допуснал грешка, ако е така - нека той да ме поправи. Сега му зареждам акумулатора, но съм песимист като видях колко е сух.
              Не се притеснявай,объркал си се ама не е фатално! Утре ще проверя този бутон,ще му зачиста пиновете и ще го закача на ново да видим дали ще има ефект!Благодаря на всички,който ми помагат!А за акумулатора,ще почерпа!
              За 2 часа не е мръднала плътноста дори и с милиметър... не разчитай на него вече, ако питаш мен. Мисли за нов.

              Коментар


                #67
                J T D написа:
                Утре ще проверя този бутон,ще му зачиста пиновете и ще го закача на ново да видим дали ще има ефект!
                Ние като че ли говориме на различни езици.ПРЕДИ да пипаш бутона се убеди че работи помпата като и подадеш един минус от някоя близка маса.След като се увериш че помпата така работи тогава се занимавай с бутона,защото може да се укаже че не е бутона а е прекъснал кабел от бутона до помпата.Провери кабелната връзка бутон-помпа.Но след като се увериш че помпата си работи нормално когато и е подадено 12 волта.Проблема при теб е че ти липсват тези 12 волта.

                Коментар


                  #68
                  J T D написа:
                  Значи,колата в момента не може да запали въобще!Свалих буксата на помпата в резервоара и е замерих!До нея не отива ток!Свалих жабката,като погледнете от дясната страна там се намират две релета(Черно и червено)!Замерих първо червеното реле,на по дебелите пинове + - ми даде 11,67 понеже акумулатора му падна напрежението понеже колата не е палена 2 дни!После замерих и черното реле,но на него неми даде никакво напрежение,но после подадох маса към купето и си дойде напрежение!Значи според мен до едното реле се губи масата,гледах всички предпазители който са по цялата кола,но всички са си читави!И така немога да разбера от къде се губи тази маса!Същата процедура направих и с буксата на помпата,вързах и + и подадох маса на купето и си идва ток!Някой с предложения????
                  Сега като погледнеш релето за помпата си има обозначение с цифри върху него.Кажи на кои цифри какво дава (какво има) при различни положения на контактния ключ (при подаден "контакт" и при изключен).Защото аз нещо със сигурност от всичките постове не мога да отделя точно кога, къде и какво е мерено и точно какви са резултатите. Като прочета всичките мнения и намирам разминаване, което няма как да стане и за това ако може да напишеш синтезиран отговор кое, къде и как е мерено, и точните резултати, ще имаме (или поне от моя страна) възможно най-точен отговор.Защото до колкото си спомням релето на помпата е зависимо от релето за общото запалване при Браво/а-та. Тоест има шанс ако релето за ЕКУ-то не е добре, най-общо казано, отново да има някакви необясними аномалии.Също така ако питаш мен, като виждам акумулатора колко волта ти е показвал, когато си правил измерванията, то може и само в него да е бил проблема!
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #69
                    Развитие ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      emzo написа:
                      Развитие ?
                      Преди малко си взе акумулатора, май утре след обед ще изследва проблема.

                      Коментар


                        #71
                        emzo написа:
                        Развитие ?
                        За сега никакво,понеже преди малко взех акумулатора!Утре ще правя каквото мога след работа!!Колега БО,утре ще направя някой измервания и ще пиша с точност какво на кое ми дава,понеже нямаше достатъчно ток снощи,гаранция че проблема не е от акумулатора,защото когато се опитах да запаля няколко пъти си имаше достатъчно ток в него!
                        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                        Коментар


                          #72
                          На помпата в резервоара е подадено +12 В и маса и същата не е развъртяла.

                          Коментар


                            #73
                            Какво свърших днес,отидох до колота закачих си акумулатора и започнах да действам!Значи при подаден контак релето си цъка,но помпата пак не работеше и днес!Подадох и маса от купето и пак незаработи!За всеки случей и подадох маса и от акумулатора да съм сигурен,че е добра масата,но отново не заработи!Свалих помпата с целия и корпус и отидохме на друго място да е разглобяваме,понеже бравото закъса в друг квартал и там не ми е удобно да е разглобявам!Така,свалих и самата помпа от корпуса и подадохме 12в и маса!Помпата пак не заработи!Почукнах е с една по дебела отверка и пак и закачихме тоците!Помпата си тръгна!Но мисля да взимам нова понеже така не е работа да е слагам и утре пак да стане същия проблем!Но въпреки това до буксата на помпата пак не идва проклетата маса!Значи,мисля да проследя тази маса от бутона до помпата,защото замерихме бутона и си функционира!Но в задачата се пита,ако си смена помпата и всичко си заработи дали ще изчезне това гаснене и тези грешки в ЕКУ-то!?Да ви кажа,почистих целия корпус с цетката,но често казано небеше толкова натлачена с боклуци!Това е за днес,ако има нещо аз ще драскам!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #74
                              J T D написа:
                              Но въпреки това до буксата на помпата пак не идва проклетата маса!Значи,мисля да проследя тази маса от бутона до помпата,защото замерихме бутона и си функционира!Но в задачата се пита,ако си смена помпата и всичко си заработи дали ще изчезне това гаснене и тези грешки в ЕКУ-то!?
                              Добра работа си свършил.Смени помпата с нова защото тази може да те остави някъде.Щом идва минус 12 В до IFS-a,а не идва до помпата значи е прекъснал някъде кабела.Не си губи времето да търсиш мястото на прекъсване а направо си тегли един нов кабел от бутона до помпата.Това е по сигурно и по бързо.След като смениш помпата всичко ще заработи нормално и грешки от типа Rail pressure monitoring ili Pressure regulator valve няма да ти излизат.Успех.

                              Коментар


                                #75
                                Stefan Hadjov написа:
                                Добра работа си свършил.Смени помпата с нова защото тази може да те остави някъде.Щом идва минус 12 В до IFS-a,а не идва до помпата значи е прекъснал някъде кабела.Не си губи времето да търсиш мястото на прекъсване а направо си тегли един нов кабел от бутона до помпата.Това е по сигурно и по бързо.След като смениш помпата всичко ще заработи нормално и грешки от типа Rail pressure monitoring ili Pressure regulator valve няма да ти излизат.Успех.
                                Дано излезеш прав!
                                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                                Коментар

                                Working...
                                X