chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори
Collapse
X
-
-
На мене са ми ясни много неща, но това с подмяната кой го казва? Човек който извършва такива ремонти или някой друг. И колегата @emzo твърди, че всичко е в разпръсквача, аз пак ще кажа, че ако е там проблема човека щеше да ми каже да си купя разпръсквач за 80лв и дюзата да е 6. Износването е в корпуса и затова дюзата не подлежи на ремонт. Утре ще направя снимки на нещото като пул което стои между иглата на разпръсквача и другата част, според вас с дебелината не може ли да се променя нещо. Ако нищо не се променяше нямаше да има нужда от този пул ами иглата щеше да контактува директно с другата част. В другата част която до сега до колкото разбирам все още не сте отваряли не знаете какво има но твърдите, че не може нищо да се променя. Аз лично засега смятам да вярвам на човек който от години се занимава само с дюзи, но не и на хора които с нищо не могат да си докажат твърденията. Не искам да обиждам никой, но просто засега не можете да ме убедите, че вие сте прави.ЕДИТ: и ето сега даже отново си противоречиш, че след като се подменят частите дюзата започва да работи, но след подмяната ако има проблем те какво правят е нали след подмяна започва да работи и следователно не трябва да има проблем и по тази логика няма нужда да се прави проверка на стенд защото дюзата трябва да е изправна. Хайде да уточним след подмяна на частите дали почва да работи или може пак да има проблем?
Коментар
-
Исках да чуя ти какво ще ми кажеш - какво ще се случи ако не работи дюзата след ремонта? И аз мога да видя дали работи или не - качвам я на колата и разбирам. Не е нужно да давам 100 лв за стенд, който заменя автомобила. От стенд има смисъл ако може нещо да се регулира или за леснота на ремонтиращия - да не си играе да качва и слага дюзата.Ако след клипа, който vsd ти пусна и схемата в pdf-ите, които emzo пусна все още твърдиш, че има части, които подлежат на износване (освен споменатите до момента), ще се радвам да ми ги покажеш. От сачмата надолу до иглата на разпръсквача се явява едно цяло бутало, което контактува с иглата и контролира да пръска или не. Аз лично не виждам какво има да се износи там - единствено може да се получи запушване на отворите, през които се пълни с нафта камерата на дюзата. Това е и най-честата причина за некоректната й работа - запушвания по разпръсквача и/или технологичните отвори.Аз също вярвам на майсторите, но на майстори, които си подновяват знанията. Надявам се в твоя случай това да е така.
Коментар
-
Аз искам да кажа, че според мен с пула който е между иглата и буталото което е от съчмата на долу се регулира колко да отваря тази игла. Ако няма нужда да се регулира нямаше да има въпросният пул ами буталото щеше директно да контактува с иглата. Казахме, че налягането движи някои от частите на дюзата, не мислиш ли, че това налягане също може да се регулира по някакъв начин. Не мислиш ли, че с промяната на ел. магнита спрямо частта която я движи по някакъв начин не се променя нещо. Според мен от всичките тези неща може да се промени нещо и не случайно ел. магнита се уплътнява с О-пръстен а с шайба се ограничава до къде да се завие. Но защо ли се опитвам да обсъждам нещо с вас след като вие не искате да кажете от къде имате въпросната информация и продължавате да твърдите нещо което е излязло от устата на човек който до онзи ден не е знаел, че има дизелови двигатели и си е мислел, че нафтата е само за отопление:D
Коментар
-
emzo написа:Добре, как, по какъв начин се регулира този пул ?
Коментар
-
chaveto написа:Този пул не се регулира, с промяна на неговият размер се регулира.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
chaveto написа:Аз искам да кажа, че според мен с пула който е между иглата и буталото което е от съчмата на долу се регулира колко да отваря тази игла.2she написа:тея дюзи се тестват замо за хермитизация,обратно гориво и разпрашване при впръскване.Няма кво да и регулираш механично.
Коментар
-
Аз лично нищо не искам да регулирам. Да за нещо подобно говоря. Те искат да ми кажат да си сменя всичко по дюзите и щяло всичко да заспи, но не се навиват да им дам дюза за която ми е казано, че не подлежи на ремонт защото е износена и да и сменят всичко и после да видим как ще влезе в нормите и ще работи. Казвам го отново, човека който ми прави дюзите каза, че е подменил само някакви уплътнения на дюзите защото се сменят задължително след отваряне на дюза и е вкарал всичките 5бр. дюзи да работят както трябва без да подменя нищо друго по тях и обратното гориво падна с 50% черният пушек намаля в пъти и да не кажа и че почти не забелязвам а след смяната на дюзата която е износена и нищо не може да се направи за нея двигателя си промени звука и вървенето отново в пъти. И пак го казвам, че ми е казано от човек който се занимава с това нещо, че по дюзите се пипа нещо за да могат да работят както трябва. Това не значи, че след като от Бош не са споменали за такова нещо, че не е възможно. То и термостат от Рено 5 не е за Фиат................. но като го напъхаш в маркуча двигателя загрява нормално и работи, но вие ей това не искате да проумеете. А това, че човека не ми казва къде и какво се пипа е така и е прав да не казва защото от това си изкарва хляба както казва един колега. Дори и да разбера от него какво се прави мога да ви гарантирам, че няма да споделя точно заради въпросният колега с хляба.
Коментар
-
chaveto написа:Аз лично нищо не искам да регулирам. Да за нещо подобно говоря. Те искат да ми кажат да си сменя всичко по дюзите и щяло всичко да заспи, но не се навиват да им дам дюза за която ми е казано, че не подлежи на ремонт защото е износена и да и сменят всичко и после да видим как ще влезе в нормите и ще работи. Казвам го отново, човека който ми прави дюзите каза, че е подменил само някакви уплътнения на дюзите защото се сменят задължително след отваряне на дюза и е вкарал всичките 5бр. дюзи да работят както трябва без да подменя нищо друго по тях и обратното гориво падна с 50% черният пушек намаля в пъти и да не кажа и че почти не забелязвам а след смяната на дюзата която е износена и нищо не може да се направи за нея двигателя си промени звука и вървенето отново в пъти. И пак го казвам, че ми е казано от човек който се занимава с това нещо, че по дюзите се пипа нещо за да могат да работят както трябва. Това не значи, че след като от Бош не са споменали за такова нещо, че не е възможно. То и термостат от Рено 5 не е за Фиат................. но като го напъхаш в маркуча двигателя загрява нормално и работи, но вие ей това не искате да проумеете. А това, че човека не ми казва къде и какво се пипа е така и е прав да не казва защото от това си изкарва хляба както казва един колега. Дори и да разбера от него какво се прави мога да ви гарантирам, че няма да споделя точно заради въпросният колега с хляба.
Коментар
-
Колега @vsd според мен ел. магнита само освобождава налягането което е от горната страна на разпръсквача и той се отваря от налягането което е под него. След като ел. магнита затвори със съчмата отвора налягането отново се повишава над иглата и то затваря иглата. В камерата се променя обема защото този обем движи номер 5 пък той от своя страна иглата на разпръсквача. Въпросният пул ако стане по голям номер 5 отива в повече нагоре и по този начин му се намаля хода на отваряне и тогава какво правим.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар