Все си мисля, че не ти е от това придърпването колега.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори
Collapse
X
-
При един друг колега придърпването изчезна след като си вкара в нормите излишното гориво. Ако искаш в тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=40504 можеш да споделиш какви са твоите предположения.
Коментар
-
chaveto написа:Тези дни ще свалям и 5-те дюзи и отиват на стенд за проверка 30лв на парче. След стенда ще ми кажат какво трябва да се ремонтира по дюзата и тогава ще ми избиват Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 След всичко ще споделя дали досадното придърпване е изчезнало и ще направя отново теста за да видя как е обратното гориво. И това всичко разбира се ако дюзата подлежи на ремонт :D
Коментар
-
Искам само да кажа, че това сваляне на дюзи не е много лесна работа когато се заинатят. Първата излезе с развиването, обаче останалите 4-ри не помръдваха на никъде много ВД40 почуквания наляво надясно да се раздвижи по малко. След това с един ключ леко въртене в двете посоки и с много дърпане ги извадих. Направо бяха ръждясали там където влизат плътно в главата. Мислех да пробвам с обратен чук но не знаех къде точно задържат и предпочетох с въртене и напъване по малко да ги извадя. В крайна сметка ми отне по един час на дюза Утре отиват на стенд :DВидимо всичките дупки на разпръсквачите бяха отпушени, беше се насъбрало нагар по върха и през нагара имаше като кратер на всяка една дупка.ЕДИТ: тук има малко снимки на самото сваляне http://chaveto.snimka.bg/automobiles...5.15091192.big От началото почнах с телефона и накрая довърших с апарата :D
Коментар
-
chaveto написа:Определено няма да ме пуснат и не знам дали ще мога да взема и разпечатка от стенда. Всичко ще мине по вторият начин поради няколко стотин причини :D Все пак ще попитам дали ще мога да получа някакъв документ от стенда.
Коментар
-
Дюзите ги давам на човек който работи в сервиза и може да му се има вяра. Досега е правил доста неща за нас и никога не е имало проблем. Не минавам официално заради цената и поради тази причина няма как да присъствам. Уговорката ни е да ги качи на стенда и да ми каже какво трябва и може да се направи. Ако се наложи да се сменят разпръсквачи аз ще му ги купя заради цената, уплътнения и разните други работи който ще се сменят той ще ги осигури. Общо взето може да се вярва на човека.
Коментар
-
chaveto написа:Дюзите ги давам на човек който работи в сервиза и може да му се има вяра. Досега е правил доста неща за нас и никога не е имало проблем. Не минавам официално заради цената и поради тази причина няма как да присъствам. Уговорката ни е да ги качи на стенда и да ми каже какво трябва и може да се направи. Ако се наложи да се сменят разпръсквачи аз ще му ги купя заради цената, уплътнения и разните други работи който ще се сменят той ще ги осигури. Общо взето може да се вярва на човека.
Коментар
-
Дюзите са при мен :D Всичките са били проблемни и нито една не е била в режим. На всичките са им сменени някакви уплътнения и са почистени. Една от дюзите обаче трябва да се смени защото в момента е на ръба от това да стане негодна, човека каза, че ще мога да си я сложа и да карам но просто........................ След малко ще ходя да ги монтирам и да се надявам, че ще я запаля. Теста ще го направя тези дни и ще споделя какво е количеството на обратното гориво. За теста нищо не може да ми даде като документ поради ясни причини, но ми каза, че дюзите си се тестват в няколко режима на работа и това замерване което го правим ние не може да ми каже дали е точно. Просто трябва на нови дюзи да се премери при какви обороти и налягане колко е обратното за да имаме нещо за сравнение.
Коментар
-
chaveto написа:Дюзите са при мен :D Всичките са били проблемни и нито една не е била в режим. На всичките са им сменени някакви уплътнения и са почистени. Една от дюзите обаче трябва да се смени защото в момента е на ръба от това да стане негодна, човека каза, че ще мога да си я сложа и да карам но просто........................ След малко ще ходя да ги монтирам и да се надявам, че ще я запаля. Теста ще го направя тези дни и ще споделя какво е количеството на обратното гориво. За теста нищо не може да ми даде като документ поради ясни причини, но ми каза, че дюзите си се тестват в няколко режима на работа и това замерване което го правим ние не може да ми каже дали е точно. Просто трябва на нови дюзи да се премери при какви обороти и налягане колко е обратното за да имаме нещо за сравнение.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Една от дюзите обаче трябва да се смени защото в момента е на ръба от това да стане негодна..........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар