Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори
Collapse
X
-
Сега остава да се включи и колегата 2she с коментар за ревизирането на самата дюза!!! До колкото знам ,той заедно с kombito-tdi са отремонтирали този тъй важен детайл.п.п. темата мисля ,че трябва да бъде със статут на "важна"Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
specialista написа:Пропусна да кажеш че трябва да се сменят подложните шайби(медните дифтунги).
Коментар
-
emzo написа:Защо Стефко ? Какво точно ще направя на този стенд ?Обясни ни го по-семпло ако обичаш.
Коментар
-
chaveto написа:На мен ми се вижда странно когато подмениш нещо с ново и да трябва да се кара на стенд за настройка
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:chaveto написа:На мен ми се вижда странно когато подмениш нещо с ново и да трябва да се кара на стенд за настройка
Коментар
-
ogi28b написа:Настройката на кое ?!? Доколкото ми става ясно, стендът е необходим единствено за да се види дали изобщо работи, или не. Никаква настройка не се прави. Пък ако не съм разбрал, моля да ми обясните, аз не чета толкова литература, само форума чета.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар