Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко да раздвижа темата с моите дюзи. По напред бях писал, че за последно когато си носих дюзите на стенд и човека ми каза, че една от дюзите от началото не тръгнала като хората, но след това се оправила сама. Нещо все ме глождеше от вътре с тези дюзи, смених всичко което можеше да се смени и пак си имах проблем-неизвестен. От доста време бях посъветван да си почистя масленият сепаратор и да си проверя клапаните и все нямах време да ги погледна тези неща. Днес реших да ги проверя и така и направих. Реших също да отворя за пореден път дюзите и да ги разгледам по обстойно от всякъде.Започнах да отварям една по една и да почиствам на ултра звук и какво да видя. На една от дюзите нещото което натиска сачмата на сачменият клапан и цилиндърчето в което се движи това нещо (не знам как точно се казват тези две неща) затягаха. На останалите дюзи когато обърнеш на обратно тези две части и се разглобяваха сами, на една от дюзите направо си затягаше и се движеше с доста голямо усилие. Смених въпросната част с друга и по закона на гадостта при стягането се счупи въпросното цилиндърче Взех водна шкурка 2000 и внимателно изтърках леко цилиндъчето + оста която минава през него и започна да се движи свободно с лекота.След сглобяването вече имам съвсем друг автомобил и работата на двигателя няма нищо общо с преди :D Симптомите бяха, че от време на време тръгвах като на един цилиндър по малко. При еднакви условия.......... веднъж пушеше а друг път не, същото беше и с вървенето. От време на време клатеше в 1200-1500об/м като клатенето идваше след издуване, в много малко случаи да се прояви след запалване или леко шофиране.Като цяло днес врътнах около 50км и засега страшно много се кефя Според мен проблемите с прекъсването в 1200-1500об/м идват от засядането на тази част или на някоя друга която се движи в дюзата. На 4-ри от дюзите си личеше, че тези части са работили а на засядащата нямаше никакви белези от работа.Ето това са двете часи за които говоряКато на долната снимка е счупеното цилиндърче.

    Коментар


      Нови разпръсквачи, още две нови сачми (общо 4 вече), две нови шпилки и колата мърка. Не мога да опиша колко съм доволен, за сега

      Коментар


        Airfan написа:
        Нови разпръсквачи, още две нови сачми (общо 4 вече), две нови шпилки и колата мърка. Не мога да опиша колко съм доволен, за сега
        Браво
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          аз пак вече карам бравото 300000км. и до сега с горивната система несам имал никакав проблем.при мен има само един единствен проблем и все още немога да го разреша.проблем с пистовият ремак

          Коментар


            Airfan написа:
            Нови разпръсквачи, още две нови сачми (общо 4 вече), две нови шпилки и колата мърка. Не мога да опиша колко съм доволен, за сега
            Няма да е лошо ако имаш възможност да я закачиш и да видиш как стоят нещата с компенсациите на дюзите.Защото пак казвам, че след смяна на разпръсквачи нищо не гарантира, че всичко е ОК.Днес отново след смяна на разпръсквач и сачма я гледахме с КТС и дюзата беше в -3.3 а следващият цилиндър 1.9 за да компенсира. Обратното гориво 5-6мл за минута. Останалите дюзи на които преди това им бяха сменени разпръсквачите и минаха през стенд имаха 0.1 компенсация.Провери тези неща и ако има нужда ги закарай на стенд. След това пак ще споделиш колко си доволен

            Коментар


              chaveto написа:
              Airfan написа:
              Нови разпръсквачи, още две нови сачми (общо 4 вече), две нови шпилки и колата мърка. Не мога да опиша колко съм доволен, за сега
              Няма да е лошо ако имаш възможност да я закачиш и да видиш как стоят нещата с компенсациите на дюзите.Защото пак казвам, че след смяна на разпръсквачи нищо не гарантира, че всичко е ОК.Днес отново след смяна на разпръсквач и сачма я гледахме с КТС и дюзата беше в -3.3 а следващият цилиндър 1.9 за да компенсира. Обратното гориво 5-6мл за минута. Останалите дюзи на които преди това им бяха сменени разпръсквачите и минаха през стенд имаха 0.1 компенсация.Провери тези неща и ако има нужда ги закарай на стенд. След това пак ще споделиш колко си доволен
              Какво представлява тази компенсация?

              Коментар


                Ако някой цилиндър е по слаб, следващият по ред на палене се опитва да компенсира и обратното.

                Коментар


                  chaveto написа:
                  Ако някой цилиндър е по слаб, следващият по ред на палене се опитва да компенсира и обратното.
                  Как се нарича този параметър в диагностичния софтуер на английски?

                  Коментар


                    Нямам си и на идея, КТС-а е на БГ.ЕДИТ: забравих само да кажа, че и компенсацията се влияе от изправността на двигателя, но когато си сигурен, че всичко е точно можеш да се довериш.

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Ако някой цилиндър е по слаб, следващият по ред на палене се опитва да компенсира и обратното.
                      Някои от постовете са ти много точни,но тук вече бъркаш с обяснението ти за компенсациите.Порови се още малко в книжките и не се доверявай много на майсторите от под моста за Аерогарата.

                      Коментар


                        Не съм ходил при майсторите......, гледах я с едно приятелче. Аз така съм чувал а и нещо такова прочетохме набързо в КТС-а. Днес трябва да взема дюзата от стенд и когато я закача пак на КТС-а ще прочета по точно.............Ако някой мисли, че знае по добре обяснението..................... да сподели каквото знае.

                        Коментар


                          Да поизровя темата, че вече половин година никой не пише какви са разултатите от направените интервенции по дюзите.И да не пълен офтопик, за @чавето дето пита за ремонтния комплект - в www.bosch.bg препоръчителна цена 3.72 лв + ДДСАртикулен номер: F 00V C99 002 Наименование: РЕМОНТЕН К-Т
                          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                          Коментар


                            Ремонтните комплекти не ме интересуват. Аз си взех 5 нови дюзи и вече нямам проблеми Ако ми се наложи пък ремонт си имам приятел който купи стенд за помпи, поръчан е и стенд за дюзи със всичките му неща за ремонт и само се чака да пристигне.

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              Ремонтните комплекти не ме интересуват. Аз си взех 5 нови дюзи и вече нямам проблеми Ако ми се наложи пък ремонт си имам приятел който купи стенд за помпи, поръчан е и стенд за дюзи със всичките му неща за ремонт и само се чака да пристигне.
                              Старите дюзи не станаха ли колега,толкова си игра с тях. За каква цена ги купи.

                              Коментар


                                Изчетох цялата тема, коят е доста подробна, ако се извади необходимата информация, измежду подхвърлянята... И, видях,ч е тук са взели отношение и хора които са имали вземане-даване с ремонти на дюзи . Та, имам няколко двоуменки :всъщност коя част, на кой параметър от дюзата влияе ? Оттам, можем да се ръководим и кое не е наред... Дотук разбрах, че рем.комплекта който се състои от два О-пръстена определя добрата работа на инжектора, като държи наляганията там, където им е мястото. Ако по някаква причина започват да пропускат, то променят баланса на силите от наляганията при отваряне на съчмата от ел.клапана. Или - при отваряне на съчмата, не се освобождава рязко налягането над нея, оттам и по-голямо количество връщаща нафта. Или греша ?
                                FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                                Коментар

                                Working...
                                X