Малко да раздвижа темата с моите дюзи. По напред бях писал, че за последно когато си носих дюзите на стенд и човека ми каза, че една от дюзите от началото не тръгнала като хората, но след това се оправила сама. Нещо все ме глождеше от вътре с тези дюзи, смених всичко което можеше да се смени и пак си имах проблем-неизвестен. От доста време бях посъветван да си почистя масленият сепаратор и да си проверя клапаните и все нямах време да ги погледна тези неща. Днес реших да ги проверя и така и направих. Реших също да отворя за пореден път дюзите и да ги разгледам по обстойно от всякъде.Започнах да отварям една по една и да почиствам на ултра звук и какво да видя. На една от дюзите нещото което натиска сачмата на сачменият клапан и цилиндърчето в което се движи това нещо (не знам как точно се казват тези две неща) затягаха. На останалите дюзи когато обърнеш на обратно тези две части и се разглобяваха сами, на една от дюзите направо си затягаше и се движеше с доста голямо усилие. Смених въпросната част с друга и по закона на гадостта при стягането се счупи въпросното цилиндърче Взех водна шкурка 2000 и внимателно изтърках леко цилиндъчето + оста която минава през него и започна да се движи свободно с лекота.След сглобяването вече имам съвсем друг автомобил и работата на двигателя няма нищо общо с преди :D Симптомите бяха, че от време на време тръгвах като на един цилиндър по малко. При еднакви условия.......... веднъж пушеше а друг път не, същото беше и с вървенето. От време на време клатеше в 1200-1500об/м като клатенето идваше след издуване, в много малко случаи да се прояви след запалване или леко шофиране.Като цяло днес врътнах около 50км и засега страшно много се кефя Според мен проблемите с прекъсването в 1200-1500об/м идват от засядането на тази част или на някоя друга която се движи в дюзата. На 4-ри от дюзите си личеше, че тези части са работили а на засядащата нямаше никакви белези от работа.Ето това са двете часи за които говоряКато на долната снимка е счупеното цилиндърче.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори
Collapse
X
-
Airfan написа:Нови разпръсквачи, още две нови сачми (общо 4 вече), две нови шпилки и колата мърка. Не мога да опиша колко съм доволен, за сега
Коментар
-
chaveto написа:Airfan написа:Нови разпръсквачи, още две нови сачми (общо 4 вече), две нови шпилки и колата мърка. Не мога да опиша колко съм доволен, за сега
Коментар
-
chaveto написа:Ако някой цилиндър е по слаб, следващият по ред на палене се опитва да компенсира и обратното.
Коментар
-
Не съм ходил при майсторите......, гледах я с едно приятелче. Аз така съм чувал а и нещо такова прочетохме набързо в КТС-а. Днес трябва да взема дюзата от стенд и когато я закача пак на КТС-а ще прочета по точно.............Ако някой мисли, че знае по добре обяснението..................... да сподели каквото знае.
Коментар
-
Да поизровя темата, че вече половин година никой не пише какви са разултатите от направените интервенции по дюзите.И да не пълен офтопик, за @чавето дето пита за ремонтния комплект - в www.bosch.bg препоръчителна цена 3.72 лв + ДДСАртикулен номер: F 00V C99 002 Наименование: РЕМОНТЕН К-ТRenault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
chaveto написа:Ремонтните комплекти не ме интересуват. Аз си взех 5 нови дюзи и вече нямам проблеми Ако ми се наложи пък ремонт си имам приятел който купи стенд за помпи, поръчан е и стенд за дюзи със всичките му неща за ремонт и само се чака да пристигне.
Коментар
-
Изчетох цялата тема, коят е доста подробна, ако се извади необходимата информация, измежду подхвърлянята... И, видях,ч е тук са взели отношение и хора които са имали вземане-даване с ремонти на дюзи . Та, имам няколко двоуменки :всъщност коя част, на кой параметър от дюзата влияе ? Оттам, можем да се ръководим и кое не е наред... Дотук разбрах, че рем.комплекта който се състои от два О-пръстена определя добрата работа на инжектора, като държи наляганията там, където им е мястото. Ако по някаква причина започват да пропускат, то променят баланса на силите от наляганията при отваряне на съчмата от ел.клапана. Или - при отваряне на съчмата, не се освобождава рязко налягането над нея, оттам и по-голямо количество връщаща нафта. Или греша ?FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар