А защо реши, че не е загряла достатъчно Мога да ти гарантирам, че е загряла на работна температура.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори
Collapse
X
-
chaveto написа:Ето го и теста http://video.data.bg/27/%D0%9A%D0%BE...BE%D1%80%D0%B8
Коментар
-
emzo написа:Не че нещо ама звука е толкова гаден, а и при ъплоада клипа се компресира и става манджа с грозде.Или моя слух за нищо не става.1мин се провежда теста, с големи букви го написах във важната тема
Коментар
-
Снимано е с телефон, за звука ще взема камерата за да се чува по ясно. Определено мотора работи равномерно и по тихо, вървенето няма нищо общо с това което беше преди, също така забелязах, че и няма пушене. То и днес времето е скапано и не се вижда добре но като я нагазя не виждам в огледалото да пуши. Теста го направих само за да видя какъв е резултата след ремонта. Отивам да снимам за да направя клип за по нежните уши :D
Коментар
-
Airfan написа:Тестът е неправилно изпълнен. Трябвало е при отворил втори кръг на термостата да остави да работи колата 1 мин и да отчете количеството. При количество над 10 мл за дюза се води, че е за ремонт.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
emzo написа:A после как върна горивото без да олееш всичко ?Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар