Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    За такъв проведен тест ,ако бях на тебе щях да ги накарам да ми заплатят труда по свалянето и качването на дюзите.

    Коментар


      #92
      В случая и със Стефан и с ВО съм аааааадски съгласен.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #93
        Към колега ВО Знаят какво трябва да дават дюзите и си ги мерят спрямо данните които са им предоставени от Бош, стенда също си има база за срванение.Към колегата Stefan HadjovНе ми казаха нищо по конкретно за границата. Имат някаква стойност за сравнение. Слагам я защото човека ми каза, че мога да я сложа, все пак в момента е по добре от това което е била допреди това. Препоръчаха ми да си купя друга дюза втора ръка и да я занеса само нея да я вкарат в режим с останалите, да работят еднакво всичките. Не са и изгладили РЪБЧЕТАТА защото нямат толкова едър абразив (не подлежи на ремонт) Още преди да ги занеса ме предупредиха, че дюзите може да са износени до положение при което не подлежат на ремонт и се оправят с нови :D Исках да кажа, че човека не може да ми каже дали ни е верен нашият тест който правим на колите с обратната нафта, той си е точен но дали тези 8-10мл на минута са критерии за годност не може да каже. И само този тест не е толкова определящ защото при различни режими нивата са различни. При тези 300/б на които тестваме може да са наред всичките но при някакъв друг режим да нямат нищо общо. При тях стенда ги тества на много по високи налягания и там връщащото гориво е различно. Задава си каква е дюзата на стенда и той си знае как да си я тества и какви трябва да са нивата, човека после само я регулира.И по същественото което беше целта, двигателя не тресе на ниските обороти, след 1500об/м няма никакво тресене на място (преди го имаше до 2000об/м) съвсем плавно мога да повишавам оборотите на място от 1000 до 2000 това преди беше не възможно, просто след 1200 изведнъж отиваше на 2000об/м Още не съм я карал защото трябваше да размествам много коли за да изкарам тази, но съм на 100% убеден, че няма да има проблем с тресенето между 1200-1500об/мЕдинственото което забелязах е, че двигателят от началото работеше някак си по твърдо (очаквах да бъде по мек) като я покарам след някой друг ден ще споделя как се държи и как е като звук двигателя :D Направих и клип как работи веднага след слагането но трябва да го кача.ЕДИТ: виждам, че е писано докато аз съм писал и явно не сте разбрали, че дюзите не са само тествани ами и ремонтирани. И как да ви го кажа, че когато ти вземат за 5 дюзи 150лв за ремонт не могат да ти дадат какъвто и да било документ от стенда.

        Коментар


          #94
          ОК щом си доволен.А казаха ли ти поне какъв точно ремонт са извършили по дюзите.И след този ремонт какво точно е променено като показатели спрямо старото положение.Много анонимна процедуря ми се струва всичко това.Сподели каква разлика констатираш в работата на двигателя след монтажа.

          Коментар


            #95
            Почиствани са изцяло и са сменяни някакви уплътнители, всичките са били много зле и са подавали като цяло в повече гориво и много завишено връщащо гориво от което падало някакво налягане. По нагоре написах какви са промените които забелязвам и сега се сетих, че съм пропуснал да напиша, че пали по добре. След два три дни ще я изкарам и тогава ще споделя като вървене как се държи спрямо преди.

            Коментар


              #96
              Абе вземи ги отвори, не е сложно и виж дали са сменяли нещо или плацебото те е обзело
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #97
                Ти защо си мислиш, че не съм ги отварял преди да ги дам за ремонт :D Ще ходя да си купя една дюза втора ръка и когато я сменя ще отвора проблемната и ще видя какво е правено

                Коментар


                  #98
                  Не бе, нищо сложно няма, отвори я.Само си намери стабилно менгеме, за да ти е по-лесно.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #99
                    Днес направих теста с обратната нафта и покарах малко да видя дали придърпва. Придърпване не можах да постигна :D А резултатите при теста бяха малко странни, все пак двигателя работи много по добре и няма досадното придърпване.Преди ремонта положението беше1-ви 70мл2-ри 42мл3-ти 65мл4-ти 70мл5-ти 60млСлед ремонта на дюзите1-ви 35мл2-ри 20мл3-ти 50мл4-ти 35мл5-ти 33млИ втори тест направих за да съм сигурен, че няма грешка1-ви 35мл2-ри 22мл3-ти 50мл4-ти 34мл5-ти 34мл Първият тест за 4мин и 5-10сек, вторият тест беше за 4мин и 10сек. Не можах за 5мин защото щеше да прелее спринцовката на трети цилиндър.Дюзите съм си ги сложил както са си били преди на двигателя, само съм разменил 1-ва и 3-та дюза за да ми е по лесно да я сменя когато купя друга. В момента проблемната дюза е на 3-ти цилиндър и според човека който ги прави е на границата да стане негодна.

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Днес направих теста с обратната нафта и покарах малко да видя дали придърпва. Придърпване не можах да постигна :D А резултатите при теста бяха малко странни, все пак двигателя работи много по добре и няма досадното придърпване.Преди ремонта положението беше1-ви 70мл2-ри 42мл3-ти 65мл4-ти 70мл5-ти 60млСлед ремонта на дюзите1-ви 35мл2-ри 20мл3-ти 50мл4-ти 35мл5-ти 33млИ втори тест направих за да съм сигурен, че няма грешка1-ви 35мл2-ри 22мл3-ти 50мл4-ти 34мл5-ти 34мл Първият тест за 4мин и 5-10сек, вторият тест беше за 4мин и 10сек. Не можах за 5мин защото щеше да прелее спринцовката на трети цилиндър.Дюзите съм си ги сложил както са си били преди на двигателя, само съм разменил 1-ва и 3-та дюза за да ми е по лесно да я сменя когато купя друга. В момента проблемната дюза е на 3-ти цилиндър и според човека който ги прави е на границата да стане негодна.
                      Сега предполагам че си се уверил че връщащата нафта не е фактор за добре работещата дюза.Като сравнявам изпитанията ти излиза че преди ремонта всичките ти дюзи са били Aut или 4 от тях със сигурност.Но колата си работеше на 5 цилиндъра и човека ти е казал че само една е проблемна.Като сравнявам теста ти след ремонта излиза че само една е в ред, а ти твърдиш че само една не е в ред.И въпреки че една както твърдиш не е в ред придърпване на колата казваш че не можеш да забележиш.Карай си така и не се замнимавай с връщаща нафта.А като искаш направи проба с друга дюза,но надали ще имаш разлика.Важното е какво шприцва,а не какво връща,но ти нямаш данни за това за съжаление.Попита ли го поне по кой параметър е преценил че една дюза е на ръба както ти е казал.

                      Коментар


                        Той човека и преди ми каза, че обратната нафта не е критерии за правилна работа на дюзите. Когато обаче имаме много обратна нафта от някоя дюза това значи, че в нея има проблем и тя създава проблем в цялата работа на двигателя. От завишено количество на о.н. може да падне налягането в рейла и от там............Проблемната дюза е на 3-ти цилиндър и теста го показва, ще я сменя защото няма да изкара дълго и пак ще ми почнат проблемите. Сменени са и уплътненията и е направена да работи както всичките останали, но може да изкара 20к а може и още утре да стане проблемна. Кой параметър се гледа не мога да кажа, все пак човека не искаше да ми спуска информация. Просто ме посъветва да си сменя проблемната и да му я закарам и нея за да я направи да работи като другите 4-ри.ЕДИТ: това е клип направен веднага след монтажа и е първото палене http://video.data.bg/27/%D0%9A%D0%BE...%D1%82имам и клип с теста на дюзите но чака модерация, и не знам може и да си внушавам но имам чувството, че двигателя започва да утихва.

                        Коментар


                          chaveto написа:
                          Той човека и преди ми каза, че обратната нафта не е критерии за правилна работа на дюзите. Когато обаче имаме много обратна нафта от някоя дюза това значи, че в нея има проблем и тя създава проблем в цялата работа на двигателя. От завишено количество на о.н. може да падне налягането в рейла и от там............Проблемната дюза е на 3-ти цилиндър и теста го показва, ще я сменя защото няма да изкара дълго и пак ще ми почнат проблемите. Сменени са и уплътненията и е направена да работи както всичките останали, но може да изкара 20к а може и още утре да стане проблемна. Кой параметър се гледа не мога да кажа, все пак човека не искаше да ми спуска информация. Просто ме посъветва да си сменя проблемната и да му я закарам и нея за да я направи да работи като другите 4-ри.
                          "Много обратна нафта" е много относително понятие.Колко много??В момента ти имаш между 2-ра и 1-ва съответно 20 и 35,което е 75% разлика.За мен това е огромна разлика.А разбрал ли си при колко голяма "обратна нафта" дюзата може да намали налягането в рейла.Според мене трябва да почне всичко в тази дюза та започне да тече в посока обратна нафта и пак няма опасност да се случи пад на налягането.Освен това ако приемем че това е възможно то налягането в нафтопровода толкова ше нарасне при 1000 бара в рейла,че всички маркучета ще се разхвъчат.Те не са пригодени за такива налягания и дебит.Така че тази презумция,че може много голямо количество да изтече към обратната нафта е нереално.Освен това нафтопровода за обратната нафта в самата дюза е дроселиран с малък отвор за да не може да се получи голям дебит на изтичане.

                          Коментар


                            Аз казвам това което ми е казано от човек който от както се помни ремонтира дюзи и помпи. Това, че помпата може да вдигне голямо налягане не означава, че има и голям дебит. А също така и знам, че времето за влизане в сервизен режим е няколко секунди и за 3-4 сек ако помпата не успее да направи нужното налягане за даденият режим и ................ А при нас гаснем и това май ни е сервизният режим

                            Коментар


                              Аз предлагам да си направите двамата една тема за дискуси и да си спорите там. :D

                              Коментар


                                Тестът е неправилно изпълнен. Трябвало е при отворил втори кръг на термостата да остави да работи колата 1 мин и да отчете количеството. При количество над 10 мл за дюза се води, че е за ремонт.

                                Коментар

                                Working...
                                X