Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори

    http://www.fiatforum.bg/showthread.php?42705

    Тази тема е за коментари и въпроси.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Колега темата си е добра но за мен ще е по добре ако направиш тема за разглобяването на самата дюза стъпка след стъпка и да напишеш дали след разглобяване може да се сглоби без да се сменя нищо.

    Коментар


      #3
      Че те това дузина форуми го искат Мнее мисля, да си запазя информацията за себе си и да започна да предлагам услугата ремонт на инжектори, платена разбира се. п.с. шегувам се, всичко с времето си.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Пропусна да кажеш че трябва да се сменят подложните шайби(медните дифтунги).

        Коментар


          #5
          Добавено.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Сега остава да се включи и колегата 2she с коментар за ревизирането на самата дюза!!! До колкото знам ,той заедно с kombito-tdi са отремонтирали този тъй важен детайл.п.п. темата мисля ,че трябва да бъде със статут на "важна"
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Пропусна да кажеш че трябва да се сменят подложните шайби(медните дифтунги).
              Може и да не се сменят.Аз правя следното,когато не разполагам с нови:загрявам с пропанбутанова горелка ползваните дифтунги до тъмночервено и ги топвам в студена вода.Стават по меки от новите и уплатняват перфектно.

              Коментар


                #8
                Stefan Hadjov написа:
                emzo написа:
                п.с. шегувам се, всичко с времето си.
                Това с информацията е добре,но не е достатъчно.За успешен ремонт ще трябва да разполагаш със стенд с постоянно налягане поне 400-500 бара.Късно ти видях шегата,но това за стенда аз не се шегувам.

                Коментар


                  #9
                  Защо Стефко ? Какво точно ще направя на този стенд ?Обясни ни го по-семпло ако обичаш.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Защо Стефко ? Какво точно ще направя на този стенд ?Обясни ни го по-семпло ако обичаш.
                    Не ме будалкай.След като знаеш как се разглобява и зглобява дюзата не може да не ти е ясно за какво ти е нужен стенд за изпитание на дюзи.Без стенд,язък за загубеното време за разглобяването и зглобяването на дюзата.За семпъл отговор-толкова.А ако икаш да ти изнеса лекция по въпроса за стенда е друга работа.Ти се ровиш доста по литература и материяли разни и предполагам си съвсем наясно по въпроса.

                    Коментар


                      #11
                      На мен ми се вижда странно когато подмениш нещо с ново и да трябва да се кара на стенд за настройка

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        На мен ми се вижда странно когато подмениш нещо с ново и да трябва да се кара на стенд за настройка
                        Настройка не е точната дума.По скоро проверка.Настройка има при дюзите на неелектронно управляваните дюзи.Не разбирам кое си сменил с ново.Ако си сменил само дюза с нова пак трябва да се провери как е тя спрямо старите.Ако си почистил само разпръсквача на ултразвук,пак трябва проверка за да се види какво е станало след почистването и най вече след събирането на дюзата като комплект.Може така да си я събрал,че въобще да не проработи па даже и разпръсквача да е нов.Без стенд е слепешката работа.

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          chaveto написа:
                          На мен ми се вижда странно когато подмениш нещо с ново и да трябва да се кара на стенд за настройка
                          Настройка не е точната дума.По скоро проверка.Настройка има при дюзите на неелектронно управляваните дюзи.Не разбирам кое си сменил с ново.Ако си сменил само дюза с нова пак трябва да се провери как е тя спрямо старите.Ако си почистил само разпръсквача на ултразвук,пак трябва проверка за да се види какво е станало след почистването и най вече след събирането на дюзата като комплект.Може така да си я събрал,че въобще да не проработи па даже и разпръсквача да е нов.Без стенд е слепешката работа.
                          Хм, аз също разсъждавам над това, което Хаджов казва, обаче си мисля следното - в момента имаме едни дюзи, които са работили н-километри и имат доста износване вече, нагари и т.н. Те отдавна са далеч от настройката направена им като за нова дюза. Подмяната на някои части с нови по-скоро би приближила дюзата до състоянието й като нова, съответно текущата настройка на дюзата би следвало да е по-оптимална след ремонта, а не както е в момента.

                          Коментар


                            #14
                            Настройката на кое ?!? Доколкото ми става ясно, стендът е необходим единствено за да се види дали изобщо работи, или не. Никаква настройка не се прави. Пък ако не съм разбрал, моля да ми обясните, аз не чета толкова литература, само форума чета.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Настройката на кое ?!? Доколкото ми става ясно, стендът е необходим единствено за да се види дали изобщо работи, или не. Никаква настройка не се прави. Пък ако не съм разбрал, моля да ми обясните, аз не чета толкова литература, само форума чета.
                              Незнам човек... всички почти говорят за настройка, на мен също не ми е ясно какво и как именно ще се настрои, за това си мисля, че сменяш и директно на колата - или ще работи или не.

                              Коментар

                              Working...
                              X