Здравейте, Първо моля да ме извините ако дублирам някоя тема, опитах търсачката, не намерих подобна тема.На въпроса, карам Ланча Дедра 1,9 TDS, двигател 160 D1.000, студен пали от четвърт, топъл стартера върти 3-4 оборота на коляновия вал, преди да запали. Разрових се из нета и се оказа, че е доста дискутирано по въпроса в другите форуми и причините за проблема са най-различни. Доста от споменатите причини са специфични за даден тип двигател и затова реших да питам тук. Най-често споменаваната причина е малка компресия, при мен предполагам, че не е така, защото февруари при отрицателни температури палеше само с две изправни подгревни свещи. Друга причина: поизносена помпа и при топъл двигател вискозитета на гориво е по-нисък, оттам помпата създавала по-малко налягане => по-труден старт на двигателя.Друга причина: центровката. Ама в Шумен не знам на кого да се доверя да пипа по помпата.Друга причина: стартер. Съветват "направи профилактика на стартера" -- чудя се каква е връзката между стартера и това дали е топъл или студен двигателя?Има мнения от рода на "те всички дизели са така" -- има ли нещо вярно в това?Чест съвет е: "карай и не се коси", не съм се "закосил", но обичам всичко по колата да е наред, защото често нещо дребно наглед довежда по-късно до сериозни проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлика при палене студен и топъл
Collapse
X
-
Ами и служебното Канго е така, на 160 000км. е двигателя и отскоро 10-15К почна да прави така като е топло и върти доста докато запали. Аз си го обеснявам с това, че при по-топло масло вискозитета е по-малък и по-малко уплътнява, а оттам по-малка компресия на загрял.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Re: Разлика при палене студен и топъл
Dimitar. написа:Здравейте, Първо моля да ме извините ако дублирам някоя тема, опитах търсачката, не намерих подобна тема.На въпроса, карам Ланча Дедра 1,9 TDS, двигател 160 D1.000, студен пали от четвърт, топъл стартера върти 3-4 оборота на коляновия вал, преди да запали. Разрових се из нета и се оказа, че е доста дискутирано по въпроса в другите форуми и причините за проблема са най-различни. Доста от споменатите причини са специфични за даден тип двигател и затова реших да питам тук. Най-често споменаваната причина е малка компресия, при мен предполагам, че не е така, защото февруари при отрицателни температури палеше само с две изправни подгревни свещи. Друга причина: поизносена помпа и при топъл двигател вискозитета на гориво е по-нисък, оттам помпата създавала по-малко налягане => по-труден старт на двигателя.Друга причина: центровката. Ама в Шумен не знам на кого да се доверя да пипа по помпата.Друга причина: стартер. Съветват "направи профилактика на стартера" -- чудя се каква е връзката между стартера и това дали е топъл или студен двигателя?Има мнения от рода на "те всички дизели са така" -- има ли нещо вярно в това?Чест съвет е: "карай и не се коси", не съм се "закосил", но обичам всичко по колата да е наред, защото често нещо дребно наглед довежда по-късно до сериозни проблеми.
Коментар
-
Възможно е да има проблем в ГНП-то,но лошото е че трудно се хваща.Склонен съм да си мисля че това е следствие по-скоро от човешка намеса от колкото износване на ГНП.По една случайност другата седмица съм в Шумен от вторник на татък и ако те интересува мога да ти дам телефона си на лични. Успех!!!
Коментар
-
u_bo
specialista написа:....Склонен съм да си мисля че това е следствие по-скоро от човешка намеса от колкото износване на ГНП.....
Коментар
-
Geraka написа:При мен е същото. На студен двигател пали от четвърт, а като е загряла пали по-трудно. Понякога се случва обаче да запали и лесно, но доста рядко.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар