Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлика при палене студен и топъл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разлика при палене студен и топъл

    Здравейте, Първо моля да ме извините ако дублирам някоя тема, опитах търсачката, не намерих подобна тема.На въпроса, карам Ланча Дедра 1,9 TDS, двигател 160 D1.000, студен пали от четвърт, топъл стартера върти 3-4 оборота на коляновия вал, преди да запали. Разрових се из нета и се оказа, че е доста дискутирано по въпроса в другите форуми и причините за проблема са най-различни. Доста от споменатите причини са специфични за даден тип двигател и затова реших да питам тук. Най-често споменаваната причина е малка компресия, при мен предполагам, че не е така, защото февруари при отрицателни температури палеше само с две изправни подгревни свещи. Друга причина: поизносена помпа и при топъл двигател вискозитета на гориво е по-нисък, оттам помпата създавала по-малко налягане => по-труден старт на двигателя.Друга причина: центровката. Ама в Шумен не знам на кого да се доверя да пипа по помпата.Друга причина: стартер. Съветват "направи профилактика на стартера" -- чудя се каква е връзката между стартера и това дали е топъл или студен двигателя?Има мнения от рода на "те всички дизели са така" -- има ли нещо вярно в това?Чест съвет е: "карай и не се коси", не съм се "закосил", но обичам всичко по колата да е наред, защото често нещо дребно наглед довежда по-късно до сериозни проблеми.

    #2
    Ами и служебното Канго е така, на 160 000км. е двигателя и отскоро 10-15К почна да прави така като е топло и върти доста докато запали. Аз си го обеснявам с това, че при по-топло масло вискозитета е по-малък и по-малко уплътнява, а оттам по-малка компресия на загрял.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Re: Разлика при палене студен и топъл

      Dimitar. написа:
      Здравейте, Първо моля да ме извините ако дублирам някоя тема, опитах търсачката, не намерих подобна тема.На въпроса, карам Ланча Дедра 1,9 TDS, двигател 160 D1.000, студен пали от четвърт, топъл стартера върти 3-4 оборота на коляновия вал, преди да запали. Разрових се из нета и се оказа, че е доста дискутирано по въпроса в другите форуми и причините за проблема са най-различни. Доста от споменатите причини са специфични за даден тип двигател и затова реших да питам тук. Най-често споменаваната причина е малка компресия, при мен предполагам, че не е така, защото февруари при отрицателни температури палеше само с две изправни подгревни свещи. Друга причина: поизносена помпа и при топъл двигател вискозитета на гориво е по-нисък, оттам помпата създавала по-малко налягане => по-труден старт на двигателя.Друга причина: центровката. Ама в Шумен не знам на кого да се доверя да пипа по помпата.Друга причина: стартер. Съветват "направи профилактика на стартера" -- чудя се каква е връзката между стартера и това дали е топъл или студен двигателя?Има мнения от рода на "те всички дизели са така" -- има ли нещо вярно в това?Чест съвет е: "карай и не се коси", не съм се "закосил", но обичам всичко по колата да е наред, защото често нещо дребно наглед довежда по-късно до сериозни проблеми.
      Най честата причина в този случай е втората която си изброил.За останалите три е изключено да се говори.На 20 литра в резервоара нафта сипи 1/2 литра двутактово масло и покарай така.Ако имаш подобрение в паленето на загрял двигател,то прогнозата е верна.

      Коментар


        #4
        @Stefan Hadjov.Вероятно ще се възползвам от съвета ти, макар, че в една друга тема четох, че не е добре за помпата да се слага масло в горивото.Все пак ще изчакам и мнението на specialista, надявам се да пише в темата.

        Коментар


          #5
          Възможно е да има проблем в ГНП-то,но лошото е че трудно се хваща.Склонен съм да си мисля че това е следствие по-скоро от човешка намеса от колкото износване на ГНП.По една случайност другата седмица съм в Шумен от вторник на татък и ако те интересува мога да ти дам телефона си на лични. Успех!!!

          Коментар


            #6
            @specialista. Непременно ще се възползвам от предложението.Само да добавя, в момента в горивото има добавка Лики-Моли - Дизел Спулунг, но едва ли от нея ще е ефекта.

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              ....Склонен съм да си мисля че това е следствие по-скоро от човешка намеса от колкото износване на ГНП.....
              брат ми имаше същия проблем на дизела си - наистина се оказа човешка намеса - .......

              Коментар


                #8
                При мен е същото. На студен двигател пали от четвърт, а като е загряла пали по-трудно. Понякога се случва обаче да запали и лесно, но доста рядко.
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Geraka написа:
                  При мен е същото. На студен двигател пали от четвърт, а като е загряла пали по-трудно. Понякога се случва обаче да запали и лесно, но доста рядко.
                  При мен "проблема" се оказа, че просто не изчаквам достатъчно време да подгрее при топъл двигател. Лампата гасне на 4-5 секунда, изчаквам още 5-6 секунди и пали от раз. Опитай това, нищо не струва.Благодарности на specialista за отстраняване на проблема.

                  Коментар


                    #10
                    Провери и хлабините в клапаните.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар

                    Working...
                    X