Имам готов отговор за колегата и ако се интересува знае как да се свърже с мен-лични. Ако я закараш на диагностика и ти покаже грешка (дебитомер и МАП сензор),ако е тъка значи знам какво и е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Умната" дюза изключва.
Collapse
X
-
Когато имаме пренадуване от турбината,МАР-сензора отчита нереална стойност на налягането във всмукателния тракт и нормално контролера вкарва двигателя в авариен режим на работа,при който се развърта максимум до 3000 об и свети непрекъснато чеклампата на таблото.Но същия дефект е възможно да се получи и от неизправем МАР-сензор.Този дефект ми прилича много на прекъсване на сигнал от Датчика за положението на коляновия вал и то саамо при определени обороти и вибрации.В този случай двигателя си пали отново,не свети лампата защото сигнала е възтановен.
Коментар
-
Ходих до Бош-а.Пичовете около час и половина я човъркаха и направиха две кръгчета и аз едно.Дебитомера ми бил добре,дюзите също.Грешки не са чистили.Не ми казаха,че има.Смениха някакъв датчик с техен на едната проба,като имаха опасения,че е от него.После май друг пак така.В крайна сметка ми казаха,че мислят,че е или някакъв регулатор(не се сещам точно какво назоваха),който струвал около 500 лева и нямали такъв да пробват,или помпа.Насочиха ме към Бистришко шосе-имало някакъв сервиз за "италианки".Та ще ходя там,но да видим кога.Та тяхната преценка е,че правила голямо налягане.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
Според мен мисля че това е проблем в педала за газта. Пледставлява реостат който управлява ГНП- то, срещал съм 2 такива случая на две Мареи едната беше с JTD 2.4 на която всички дюзи са й електронно управляеми и една друга с TD 2,4 при нея ел. управляема е само първата дюза . Притях се получаваше точно същия проблем светвадюзата на таблото и колата умалява/забива муцуната/
Коментар
-
Georgi_77 написа:Според мен мисля че това е проблем в педала за газта. Пледставлява реостат който управлява ГНП- то, срещал съм 2 такива случая на две Мареи едната беше с JTD 2.4 на която всички дюзи са й електронно управляеми и една друга с TD 2,4 при нея ел. управляема е само първата дюза . Притях се получаваше точно същия проблем светвадюзата на таблото и колата умалява/забива муцуната/
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...0%EB+%E3%E0%E7
Fiat Bravo JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар