Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Умната" дюза изключва.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Имам готов отговор за колегата и ако се интересува знае как да се свърже с мен-лични. Ако я закараш на диагностика и ти покаже грешка (дебитомер и МАП сензор),ако е тъка значи знам какво и е.

    Коментар


      #17
      На мен по някой път ми светва така като я издуя яката, светва на 3000 об/м и гасне след като превключа или върна газта. Но досега двигателя не ми е гаснал. Аз си мисля, че турбото ми пренадува.

      Коментар


        #18
        Ето клипчета.На този гасне на около 4000 и като запаля пак си е ок.проба 1А тук стана на трета на около 3300.Това не го очаквах проба 2
        Marea Weekend
        2,4 JTD 130 '99

        Коментар


          #19
          1. Пренадува - по-вероятно.2. Аномалия в налягането на горивото - по-малко вероятно.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            Виж за течове по горивната система.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Когато имаме пренадуване от турбината,МАР-сензора отчита нереална стойност на налягането във всмукателния тракт и нормално контролера вкарва двигателя в авариен режим на работа,при който се развърта максимум до 3000 об и свети непрекъснато чеклампата на таблото.Но същия дефект е възможно да се получи и от неизправем МАР-сензор.Този дефект ми прилича много на прекъсване на сигнал от Датчика за положението на коляновия вал и то саамо при определени обороти и вибрации.В този случай двигателя си пали отново,не свети лампата защото сигнала е възтановен.

              Коментар


                #22
                Махнал съм крушката(или диод беше-не се сещам)"внимание",защото съм махнал абс-а.Та може и да иска да светне,но няма крушка.Понеделник или вторник мисля да посетя Бош... на околомръсното за диагностика.А за какви течове да гледам?Къде?
                Marea Weekend
                2,4 JTD 130 '99

                Коментар


                  #23
                  Течове по нефтопроводите, особено в краищата им, където ги държат скоби.

                  Коментар


                    #24
                    Ок.Утре ще прегледам.едит:До колкото видях няма течове.Поизмих двигатела до където можах да стигна с четчицата и обезмаслител,и утре като я покарам пак ще я погледна.
                    Marea Weekend
                    2,4 JTD 130 '99

                    Коментар


                      #25
                      Ходих до Бош-а.Пичовете около час и половина я човъркаха и направиха две кръгчета и аз едно.Дебитомера ми бил добре,дюзите също.Грешки не са чистили.Не ми казаха,че има.Смениха някакъв датчик с техен на едната проба,като имаха опасения,че е от него.После май друг пак така.В крайна сметка ми казаха,че мислят,че е или някакъв регулатор(не се сещам точно какво назоваха),който струвал около 500 лева и нямали такъв да пробват,или помпа.Насочиха ме към Бистришко шосе-имало някакъв сервиз за "италианки".Та ще ходя там,но да видим кога.Та тяхната преценка е,че правила голямо налягане.
                      Marea Weekend
                      2,4 JTD 130 '99

                      Коментар


                        #26
                        Според мен мисля че това е проблем в педала за газта. Пледставлява реостат който управлява ГНП- то, срещал съм 2 такива случая на две Мареи едната беше с JTD 2.4 на която всички дюзи са й електронно управляеми и една друга с TD 2,4 при нея ел. управляема е само първата дюза . Притях се получаваше точно същия проблем светва дюзата на таблото и колата умалява/забива муцуната/

                        Коментар


                          #27
                          Georgi_77 написа:
                          Според мен мисля че това е проблем в педала за газта. Пледставлява реостат който управлява ГНП- то, срещал съм 2 такива случая на две Мареи едната беше с JTD 2.4 на която всички дюзи са й електронно управляеми и една друга с TD 2,4 при нея ел. управляема е само първата дюза . Притях се получаваше точно същия проблем светва дюзата на таблото и колата умалява/забива муцуната/
                          Имах подобен проблем, както си карам и колата забива муцуна, натискам газта до дупка и то я отпъне я не, оказа се точно този датчикако е от датчика на педала на газта ще изпише грешка, виж тази тема, нищо ти не коства да направиш процедурата за 5 мин се чисти и после само чакаш да изсъхне 30-60 мин http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...0%EB+%E3%E0%E7
                          Fiat Bravo JTD '99

                          Коментар


                            #28
                            гасне в движение

                            Здравейте имам фиат скудо 2.0 jtd който взе да ми гасне в движение след което при даване на контакт бълбука от към резервоара и след няколко опита пали и след известно време пак гасне и всичко отначало моля помагайте

                            Коментар


                              #29
                              "iskv8212" колега отвори капачката на резервоара и пробвай
                              Live for speed

                              Коментар


                                #30
                                Tuni написа:
                                "iskv8212" колега отвори капачката на резервоара и пробвай

                                Коментар

                                Working...
                                X