Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Умната" дюза изключва.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Умната" дюза изключва.

    Привет колеги.Бях си пуснал въпросчето в друга тема нещо като едит,но без резултат.Преди нямах този проблем,защото колата не можеше да качи 4000 оборота. :D С нов дебитомер съм и сега колцата е доста пъргава.На първа скорост като я настъпа и на 4000 оборота(бързо ги достига,поради пилене на гумите)индикацията на дюзата светва и колата изгасва(забива муцунка).При повторно палене,дюзата не иска да изгасне(при подаване на контакт светка и за 4-5 секунди гасне),но пали и след 3-4 секунди гасне и всичко е наред.Така 2 пъти.Явно не е случайно първия път.Дали има някаква защита да не се прецака дюзата или и се подава повече ток или де да знам и аз.Дали не е тръгнала да си заминава?Гледам да не я настъпвам до толкова,но не съм и се нарадвал как върви още и за това става така.Може ли да е от дебитомера?Този,който сложих го дават че става за колата,но истинския и е двойно по-скъп.Забелязах също,че стана по-шумна и по-чувствителна.И придърпването се увеличи(това на ниските обороти).Дали с една диагностика(проверка)на компа може да се оправи нещо.Благодаря за вниманието.Хайде бе колеги,30-ина души са чели,нито едно мнение.Да не съм ви обидил с нещо? Мога да направя и клипче,ако трябва. :D
    Marea Weekend
    2,4 JTD 130 '99

    #2
    Колега наи добре да тия погледнат ходи на 1 диагностика и на мен ми придарпва но ми казахаче проблема е в дебитомера може и да е нещо друго
    Mercedes E200 coupe

    Коментар


      #3
      Колега, ти нали караш ЖТД ? За коя умна дюза точно говориш, защото и четирите са доста умни ?

      Коментар


        #4
        Aууу,изложих ли се?На таблото показва само една. :D Няма ли само една "умна",а другите обикновенни?Тя светва и колата гасне.Май стигам до заключението,че дебитомера не отговаря съвсем за колата.И от него идва всичко.
        Marea Weekend
        2,4 JTD 130 '99

        Коментар


          #5
          кола

          ами това е за индикациа че имаш проблем по двигатела коте включва наколко работи като е форсираш прекалено много също може да свети а умната дюза е за друго /вярно че индикацията е като нея / може порво да е закачиш на диагностика и тогава повече да разбереш за каво става въпрос
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Колега, светенето на дюзата показва, че имаш някакъв проблем. Само диагностика може да ти покаже какъв е. Нормално е като дадеш на контакт индикацията на таблото да свети за няколко секунди и после да угасне. Колкото до дюзите - всичките са еднакви.

            Коментар


              #7
              кола

              какъв е двигатела коя година е колата а дюзите са еднакви а има до едната датчик за детонаци та затова и викат умна дюза поне при мен е така
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ами така става като не са ви попълнени профилите !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Доколкото помня колегата е с 2.4 ЖТД! 2000г.Интересен проблем има в тази тема...
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                  Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                  Коментар


                    #10
                    Датчик за детонации, кабели , свещи, ламбда сонда ..... нехарактерни за този двигател неща ! Лампата за грешки в системата НЕ светва от изфорсиране, категорично.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      е то като не пише с къв двигател е колата може само да си гадаем така че се пишат общи неща сега гледам колега горе е до уточнил нещата
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Лампата за грешки в системата НЕ светва от изфорсиране, категорично.
                        Ако под изфорсиране разбираме газ до ламарината - святка, че и колата гасне даже.По темата - за n-ти път, като Ви светне лампичката или Виса/Унидиаг или бегом към някой Examiner/KTS
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          ogi28b написа:
                          Лампата за грешки в системата НЕ светва от изфорсиране, категорично.
                          Ако под изфорсиране разбираме газ до ламарината - святка, че и колата гасне даже.По темата - за n-ти път, като Ви светне лампичката или Виса/Унидиаг или бегом към някой Examiner/KTS
                          Значи мойта кола е повредена, и не ми святка лампата, и не ми гасне Какво да правя, къде да търся проблема ?

                          Коментар


                            #14
                            Колеги,извинете за закъснението-сега се прибира.Бих се заклел,че бях написал каква ми е колата,след питането на колегата kluchar.2,4 JTD 130 ’99Това го прави само като я настъпя до 4000 оборота.Ако не ги качвам до толкова,няма проблеми.А на мой колега с ТД 100 или 105 (не съм сигорен),след като споделих,той е настъпил неговата до 4500 и няма такива проблеми.Малко повече ръмжи разбира се,но не гасне.Другата седмица ще търсим някакво представителство на Фиат тук в София да я закачат и прегледат.Ще взема да направя едно клипче.
                            Marea Weekend
                            2,4 JTD 130 '99

                            Коментар


                              #15
                              Rail pressure low or highpressure regulator valveВиж на диагностиката дали няма да имаш такива грешки, ако имаш такива - направи и този тест - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422---Оги, твойта кола е изправна, ти не се меси тук
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X