мисля , мисля,ама ако ми покажеш Хайнес ръководство - където пише да се слага силикон... - на какво да се ловим на бас ?това че са различни моторите - НЕ променя факта, че фабрично на това място НЯМА силикон.Аз съм против разионализациите тип - на бай Пешо ’Газката’ - пиниза
Първо - нямам време да се ровя из ръководствата, често го правя, вече ми писна! :D Второ и аз съм против рагионализациите тип Бай Ганьо. Трето... старата гарнитура, която свалих имаше по ъглите силикон. Тази която аз сложих без силикон протече. На втората сложих силикон - заспа! Въпрос - защо да я слагам без силикон, като пак ще протече? Погледнах гарнитурата на твоя двигател и забелязах, че няма толкова отсри ъгли във вертикална посока за разлика от нашите. Те там протичат...
Под формата на тубичка е както си е и другият силикон. Аз съм слягал на много места от такъв вид гарнитура и никога досега не съм имал проблеми. Даже и с най обикновен силикон който е температуро и масло устойчив, съм мазал. Правиш равномерен слой на мястото на гарнитурата, изчакваш малко да почне да се втвърдява и след това монтираш.
Коментар