Проблема е следния: Хвърляше ми масло от гарнитурата на капака. Смених старата, която беше уплътнена и със силикон. Сложих нова и пак изби този път от другаде. Като отворя капачката на маслото си духа сериозно, но ми казаха, че не било страшно. Не гори масло иначе, върви добре. Има ли вероятност системата за отвеждане на картерните газове да се запуши и оттам да надува така и като няма от къде да изхвърля от гарнитурата.? Или е нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от капака на клапаните
Collapse
X
-
u_bo
аз не съм съгласен , че трябва да се маже със силикон.по мой опит - ако е свястна новата гарнитура - проблеми няма ... ето линкчеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=26виж писаното в червено
Коментар
-
Както в случая с колегата така и при мен преди време, като смених гарнитурата се появи теч от ново място! Бях изчистил старателно и внимателно от всякаки боклуци и парчета стар силикон, бях обезмаслил. Стегнах капака от средата наляво и надясно кръстосано. И факт - протече! Тъй като преди половин година теча се увеличи смених гарнитурата, но този път я намазах с термоустойчив силикон. Ела да видиш сега дали отнякъде тече! :D При положение, че на много коли и места по мотора за уплътняване се използва САМО силикон не виждам проблем и тази гарнитура да се намаже за всеки случай.@u_bo май говорим за различни мотори, не мислиш ли? :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Друго питане. Въпросната гарнитура се вкарва в един канал на капака. Трябва ли да сложа силикон в този канал или да я намажа само от долната страна, откъм главата? Питам, защото като слагах тази гарнитура беше много стегната и трябваше доста да я разпъна за да влезе в канала и сега ако сложа силикон може да подейства като лубрикант и да се изплъзва от този канал.Fiat Bravo 1.9JTD 1999
Коментар
-
kassavetov написа:Друго питане. Въпросната гарнитура се вкарва в един канал на капака. Трябва ли да сложа силикон в този канал или да я намажа само от долната страна, откъм главата? Питам, защото като слагах тази гарнитура беше много стегната и трябваше доста да я разпъна за да влезе в канала и сега ако сложа силикон може да подейства като лубрикант и да се изплъзва от този канал.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ако гарнитурата не си стой сама на мястото не може да се разчита, че при стягането няма да мръдне и силикона наистина може да навреди в случай когато гарнитурата не е точна. Колкото до силиконовите гарнитури в тубичка си се продават такива, намазваш и сглобяваш. Но това не е точно обикновен силикон за 5лв тубата.
Коментар
-
chaveto написа:Ако гарнитурата не си стой сама на мястото не може да се разчита, че при стягането няма да мръдне и силикона наистина може да навреди в случай когато гарнитурата не е точна. Колкото до силиконовите гарнитури в тубичка си се продават такива, намазваш и сглобяваш. Но това не е точно обикновен силикон за 5лв тубата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
u_bo
Vladim написа:...@u_bo май говорим за различни мотори, не мислиш ли? :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар