Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по темата за тестване на Common Rail дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Коментари по темата за тестване на Common Rail дюзи

    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...----Браво, чудесно написана тема.
    '08 Alfa Romeo 147 Q2
    ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

    #2
    само да допълня че проблема може да не е само в "пикаеща’’ дюза а също и износена или наранена сачма която играе ролята на клапан.
    Прикачени файлове
    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
    E46 320D

    Коментар


      #3
      У мен изниква един съществен въпрос - Ако двигателят работи достатъчно дълго, например 15, или 30 минути - то изхвърлената нафта ще е от порядъка на около 250 мл. В този случай - ако от едната дюза е върнало 246 мл, а от другата - 222 мл - това може ли да се счита за нормално ? (За уточнение - това са дюзите, които си измерил че са ти върнали 41 и 37 мл)Идеята ми е че 4 еднакви дюзи с еднакво впръскване следва да върнат и еднакво количество нафта, може би разлика от над 5 % показва нещо нередно, а ти споменаваш за 10 %? Дано някой да намери сервизна информация за тези числа.

      Коментар


        #4
        Клегата използва едно твърдение което не е вярно, а именно че става въпрос за" пикаеща" дюза.Този термин се използва за неизправен разпръсквач от който при подадено налягане не разпрашава нафтата ,а я пръска като през игла на спринцовка.С две думи ако има "пикаеща дюза та ще е от значение за работата на мотора,но по никакъв начин няма да даде информация за това с измерване на количеството върнато гориво.Това което измерва колегата по описания от него начин е за установяване на изправноста на клапания механизъм в дюзата.Ако се повреди този механизъм,колата няма да запали(или ще пали много трудно) ,ако ще и да сме сложили нови разпръсквачи. Успех!!!

        Коментар


          #5
          Re: Ръководство - тестване на Common Rail дюзи

          emzo написа:
          Оставям темата отключена засега, ако има някакви неясноти, въпроси или забележки.
          specialista написа:
          Колегата използва .....
          Коригирано !
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Днес бях в сервиза на Бош в двора на Технотест и говорих с хората които ремонтират въпросните дюзи. Казаха ми, че цената на един ремонт е от 60 до 250лв. Ако няма да се сменя нищо по дюзата и само трябва да се настрой цената е 60-80лв на дюза. В нашият случай били скъпи разпръсквачите и те вдигали цената ако се сменят. Сменят се разпръсквачи и някакви уплътнители при един ремонт и след това се качва на стенд да се настрой. Наистина един от тестовете бил и проверката на връщащото гориво но той не е определящият. Дюзата се закачва и си вървят някакви процедури и комп. казва какво трябва да се променя по дюзата.

            Коментар


              #7
              Интересно, а пита ли ги по какъв параметър се регулира тази дюза ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                За регулирането ми каза, че стенда си е компютър който си прави целият тест, вкарва се номер, модел и от какъв автомобил е дюзата. Те само закачват дюзата и след някакви минути им изписва какво трябва да се промени. Обясни ми, че те само регулирали разпръсквача ако позволява, сменяли в повечето случаи уплътненията и с някакви шайбички регулирали някакво налягане. Разпръсквача се сменя само ако не може да се настрой и цената му е била толкова висока защото само бош го предлагал. Бош предлагал само разпръсквачи за нашите дюзи като резервна част, другите неща са на някаква друга фирма но не съм питал на коя. Повече не съм говорил с тях защото казаха, че имат много работа и в момента работели на смени на този стенд. И цялата процедура отнемала около два дни за 4-ри дюзи в момента, няма да стане сутринта да се оставят и след няколко часа да се вземат. За хората които не са от София е кофти това.

                Коментар


                  #9
                  Oбновена информация в пост N1. - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422Ако няма други забележки, ще я пратя в ЧЗВъпроси, за да не се губи темата.п.с. преместена
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    ..

                    Чавето,не знам защо ама тук има нещо неясно да не кажа гъбаркане. Тия, ако правят по две дюзи на ден, не могат си плати само лизинга на стенда а какво ще ядат-не знам. А лиценза на програмата също не е без пари.....

                    Коментар


                      #11
                      Видях, че вече темата е променена и сега ще ти кажа. Не стават веднага защото теста е няколко минути. Докато стоят твоите дюзи на стенда се настройват други, когато мине теста на твоите се свалят и ако трябва да се прави корекция се прави докато се тестват други. Нали се сещаш, че може да се наложи да ги качва/сваля/отваря/затваря и т.н 20 пъти докато ги направи, може и от първият път да са добре. А и не е една дюза, ако беше прочел по внимателно, че хората са минали на смени заради многото работа може би нямаше да ти пиша този пост.ЕДИТ: Егати наглостта в момента разглеждам какво се продава в нета и виждам в Италия 4-ри броя дюзи за 1.9Jtd струват 200 евро а тук при нас искат като за нова кола.

                      Коментар


                        #12
                        Ta ако някой е тествал, да си сподели резултата тук.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          ...ЕДИТ: Егати наглостта в момента разглеждам какво се продава в нета и виждам в Италия 4-ри броя дюзи за 1.9Jtd струват 200 евро .....
                          къде го гледаш това?

                          Коментар


                            #14
                            0 445 110 002 - Препоръчителна продажна цена без ДДС: 932.18 лв.0 986 435 001 - обменно изделие, тези се намират по 180-200Е/бр.4 дюзи за 200Е чисто нови няма никъде, проверявал съм.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              0 445 110 002 - Препоръчителна продажна цена без ДДС: 932.18 лв.0 986 435 001 - обменно изделие, тези се намират по 180-200Е/бр.4 дюзи за 200Е чисто нови няма никъде, проверявал съм.
                              А като ги видиш реално какво представляват, то разликата между бензиновите и дизеловите в производството не е вече кой знае каква разлика.Сигурно след 3 години, когато започнат по-масово да се купуват, защото ще започнат да дават повече фира, ще струват от порядъка на 150-200лв макс.0 986 435 001 е рециклирана 0 445 110 002. За това е и по-евтина.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X