http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...----Браво, чудесно написана тема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата за тестване на Common Rail дюзи
Collapse
X
-
У мен изниква един съществен въпрос - Ако двигателят работи достатъчно дълго, например 15, или 30 минути - то изхвърлената нафта ще е от порядъка на около 250 мл. В този случай - ако от едната дюза е върнало 246 мл, а от другата - 222 мл - това може ли да се счита за нормално ? (За уточнение - това са дюзите, които си измерил че са ти върнали 41 и 37 мл)Идеята ми е че 4 еднакви дюзи с еднакво впръскване следва да върнат и еднакво количество нафта, може би разлика от над 5 % показва нещо нередно, а ти споменаваш за 10 %? Дано някой да намери сервизна информация за тези числа.
Коментар
-
Клегата използва едно твърдение което не е вярно, а именно че става въпрос за" пикаеща" дюза.Този термин се използва за неизправен разпръсквач от който при подадено налягане не разпрашава нафтата ,а я пръска като през игла на спринцовка.С две думи ако има "пикаеща дюза та ще е от значение за работата на мотора,но по никакъв начин няма да даде информация за това с измерване на количеството върнато гориво.Това което измерва колегата по описания от него начин е за установяване на изправноста на клапания механизъм в дюзата.Ако се повреди този механизъм,колата няма да запали(или ще пали много трудно) ,ако ще и да сме сложили нови разпръсквачи. Успех!!!
Коментар
-
Днес бях в сервиза на Бош в двора на Технотест и говорих с хората които ремонтират въпросните дюзи. Казаха ми, че цената на един ремонт е от 60 до 250лв. Ако няма да се сменя нищо по дюзата и само трябва да се настрой цената е 60-80лв на дюза. В нашият случай били скъпи разпръсквачите и те вдигали цената ако се сменят. Сменят се разпръсквачи и някакви уплътнители при един ремонт и след това се качва на стенд да се настрой. Наистина един от тестовете бил и проверката на връщащото гориво но той не е определящият. Дюзата се закачва и си вървят някакви процедури и комп. казва какво трябва да се променя по дюзата.
Коментар
-
За регулирането ми каза, че стенда си е компютър който си прави целият тест, вкарва се номер, модел и от какъв автомобил е дюзата. Те само закачват дюзата и след някакви минути им изписва какво трябва да се промени. Обясни ми, че те само регулирали разпръсквача ако позволява, сменяли в повечето случаи уплътненията и с някакви шайбички регулирали някакво налягане. Разпръсквача се сменя само ако не може да се настрой и цената му е била толкова висока защото само бош го предлагал. Бош предлагал само разпръсквачи за нашите дюзи като резервна част, другите неща са на някаква друга фирма но не съм питал на коя. Повече не съм говорил с тях защото казаха, че имат много работа и в момента работели на смени на този стенд. И цялата процедура отнемала около два дни за 4-ри дюзи в момента, няма да стане сутринта да се оставят и след няколко часа да се вземат. За хората които не са от София е кофти това.
Коментар
-
Oбновена информация в пост N1. - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422Ако няма други забележки, ще я пратя в ЧЗВъпроси, за да не се губи темата.п.с. преместенаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Видях, че вече темата е променена и сега ще ти кажа. Не стават веднага защото теста е няколко минути. Докато стоят твоите дюзи на стенда се настройват други, когато мине теста на твоите се свалят и ако трябва да се прави корекция се прави докато се тестват други. Нали се сещаш, че може да се наложи да ги качва/сваля/отваря/затваря и т.н 20 пъти докато ги направи, може и от първият път да са добре. А и не е една дюза, ако беше прочел по внимателно, че хората са минали на смени заради многото работа може би нямаше да ти пиша този пост.ЕДИТ: Егати наглостта в момента разглеждам какво се продава в нета и виждам в Италия 4-ри броя дюзи за 1.9Jtd струват 200 евро а тук при нас искат като за нова кола.
Коментар
-
u_bo
chaveto написа:...ЕДИТ: Егати наглостта в момента разглеждам какво се продава в нета и виждам в Италия 4-ри броя дюзи за 1.9Jtd струват 200 евро .....
Коментар
-
emzo написа:0 445 110 002 - Препоръчителна продажна цена без ДДС: 932.18 лв.0 986 435 001 - обменно изделие, тези се намират по 180-200Е/бр.4 дюзи за 200Е чисто нови няма никъде, проверявал съм.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар