Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова пробка за картер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Машините за изсмукване на маслото по сервизите са си за удобство на механиците и по-бързо обслужване на клиентите и нищо друго.Каквото и да ви обясняват как било по-добре да се изсмуква не им вярвайте.Няма по добър начин от източването през пробката.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      А има ли начин сега да ми пробият картера и да си сложа пробка?
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #18
        Geraka написа:
        А има ли начин сега да ми пробият картера и да си сложа пробка?
        Без демонтаж на картера никой няма да го направи.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          Машините за изсмукване на маслото по сервизите са си за удобство на механиците и по-бързо обслужване на клиентите и нищо друго.Каквото и да ви обясняват как било по-добре да се изсмуква не им вярвайте.Няма по добър начин от източването през пробката.
          Именно.Вчера проверих маслото отново след смяната. След хубаво изсмукване - поне 7-8 минути се въртя в картера с маркучето, наля точно 4 литра масло, при 4.3 литра по каталог и като го погледнах, то грубо с около 1 литър над макс-а сигурно.Ще направя снимки да ви покажа. Точно сега тръгвам до някоя аптека да си купя спринцовка и маркуче да си изтегля излишното масло и ще ви кажа какъв е резила.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            BO написа:
            Tornado написа:
            Машините за изсмукване на маслото по сервизите са си за удобство на механиците и по-бързо обслужване на клиентите и нищо друго.Каквото и да ви обясняват как било по-добре да се изсмуква не им вярвайте.Няма по добър начин от източването през пробката.
            Именно.Вчера проверих маслото отново след смяната. След хубаво изсмукване - поне 7-8 минути се въртя в картера с маркучето, наля точно 4 литра масло, при 4.3 литра по каталог и като го погледнах, то грубо с около 1 литър над макс-а сигурно.Ще направя снимки да ви покажа. Точно сега тръгвам до някоя аптека да си купя спринцовка и маркуче да си изтегля излишното масло и ще ви кажа какъв е резила.
            Изненада в деведесетата минута Те хората са казали, че всичко дет смуче - човек не става от него
            Fiat Forum Bulgaria

            Прекаленият светец и богу не е драг !

            Коментар


              #21
              аз бях известно време без пробка, ама като правих основния и ми я направиха (разпробиха нова), 50лв ми взеха, добре стана сравнително...
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #22
                ВО варианта с конусна пробка мисли ли го? Всъщност същата пробка ли е като на бензиновите?

                Коментар


                  #23
                  Mupo написа:
                  ВО варианта с конусна пробка мисли ли го? Всъщност същата пробка ли е като на бензиновите?
                  Е за какво ми е да слагам конусна пробка при положение, че мога да си сложа нормална :D
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    Ами ако е много зле резбата примерно. И друго - конусните които аз ползвам от ВАЗ струват 2 лева, спестяваш и от дифтунги (нки), главата не е за 6-ти номер шестограм, а за 12-ти. Абе пробка имаш, кво ти давам глупави съвети .

                    Коментар


                      #25
                      ..

                      Браво ,Миро който разбрал-разбрал.По-точно не би могло да се опише.И не забравяйта магнит в пробката.

                      Коментар


                        #26
                        Re: ..

                        Kroko61 написа:
                        Браво ,Миро който разбрал-разбрал.По-точно не би могло да се опише.И не забравяйта магнит в пробката.
                        Май бъркате скоростната кутия с двигателя
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Re: ..

                          BO написа:
                          Kroko61 написа:
                          Браво ,Миро който разбрал-разбрал.По-точно не би могло да се опише.И не забравяйта магнит в пробката.
                          Май бъркате скоростната кутия с двигателя
                          Абе и на мен нещо такова ми замяза, ама нали не разбирам - и викам да си замълча
                          Fiat Forum Bulgaria

                          Прекаленият светец и богу не е драг !

                          Коментар


                            #28
                            Абе незнам за дизелите, затова си трая ... малко А това за скоростните, имаш предвид номера на шестограма ли? Ако е така - не е така, руснаците нямат доверие на малки ключове .

                            Коментар


                              #29
                              Mupo написа:
                              Абе незнам за дизелите, затова си трая ... малко А това за скоростните, имаш предвид номера на шестограма ли? Ако е така - не е така, руснаците нямат доверие на малки ключове .
                              Не,колегите имат впредвид магнита който е напълно безмислен в пробката на двигателя понеже не съществува маслен филтър който на дъното си да няма магнит.

                              Коментар


                                #30
                                ..

                                Значи обяснявам бавно.Който мисли,че магнит на ДВИГАТЕЛНА пробка е излишен да постъпи по следния начин.При следващата смяна на маслото на ДВИГАТЕЛЯ да лепне едно магнитче от говорителче на детска играчка на челото на пробката.Достатъчно е силен за целта.На още по-следващата смяна на маслото на ДВИГАТЕЛА да постави от това което е намерил на магнитчето на стъкло и да го погледне на микроскоп.Ако постне и снимка -цена няма да има.После аз ще почерпя за това ,че се е изцапал.Нали това е място за споделяне на личен опит а не седянка за приказки от рода на ,,жената чула на опашката.......та да ви кажа.

                                Коментар

                                Working...
                                X