Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова пробка за картер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нова пробка за картер.

    Колеги, ето отново си купих нова пробка за картера на Мареата.Естествено последните (може би) маслари са омазали нещата.Та си смених маслото чрез изсмукване, ама такива работи не ми харесват.Та си купих нова оригинална пробка за картера и съм я приготвил за следващата смяна на маслото.Ето я.Малко данни:Резба -> М18х1.5Дължина ->27ммДифтунгата за нея трябва да е:18х26х1.5мм
    Прикачени файлове
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    А какво точно са омазали, че се налага нова пробка?

    Коментар


      #3
      chaveto написа:
      А какво точно са омазали, че се налага нова пробка?
      Резбата. Друго освен резбата и шестограма неможе да се омаже
      CSI in the CAR !!!
      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

      Коментар


        #4
        Не знаех, че могат да омажат резбата и шестограма :D Колкото до резбата малко се съмнявам тя да замине а не тази на кратера. :D

        Коментар


          #5
          Колко пари е пробката?

          Коментар


            #6
            И аз я смянях по същата причина. Бяха ми заоблили шестограма, та ми я развиваха със секач. Новата я взех от Александър ауто май за 27 лв.

            Коментар


              #7
              naskobg написа:
              И аз я смянях по същата причина. Бяха ми заоблили шестограма, та ми я развиваха със секач. Новата я взех от Александър ауто май за 27 лв.
              Егати скъпият болт с дупка! Побеснявам от подобни изцепки на тема високи цени за нищо!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                naskobg написа:
                И аз я смянях по същата причина. Бяха ми заоблили шестограма, та ми я развиваха със секач. Новата я взех от Александър ауто май за 27 лв.
                Егати скъпият болт с дупка! Побеснявам от подобни изцепки на тема високи цени за нищо!
                Не ми говори, лошо ми стана като ми казаха цената.

                Коментар


                  #9
                  Много пъти съм го правил, една гайка на която шестограма да е с диаметъра на пробката и с телоподаващо внимателно се заварява вътре през резбата и вече е с външен шестограм. Аз моята с шестограм дълъг около 25см и тръба около 1м не можах да я развия. Големият чук, напъвам с тръбата и шестограма и леко почуквах по ключа и тръгна, иначе щях да счупя всичко но не тръгваше. На един приател така в сервиз не е искала да тръгне и там с гаиковерта са я пробвали и пробката е изпаднала с едно парче от картера.

                  Коментар


                    #10
                    .

                    И моята на първа смяна ,като я взех не тръгна.Заварих и една гайка М22 и след здраво напъване-стана.След това на един шестограм на щоса вътрешен шестограм 12,резба,място за магнит и готово.Магнита е щото плуват разни гадорийки и се лепят по него да не се надяваш чак.

                    Коментар


                      #11
                      Цената се спомена в темата - 27лвПричината за покупката също - размазан шестограм и в момента изглежда на О.На картерите на 1.9 двигателите определено не е удачно да се заварява гайка върху пробката (побългаряване) и така да си караш.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Ам аз на 3 смени на маслото 2 пъти сменях пробката ... първият път, защото я бях загубил по улиците Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 А вторият път си се наложи ... 5-6 лева ми взеха за пробката мисля от симеон някъде ... че ми беше най близо ... и 1 лев май беше това дето се подлага медното ... абе ... по добре на 2 пъти веднъж да я сменя, колкото да ми се налага после смукане
                        Fiat Forum Bulgaria

                        Прекаленият светец и богу не е драг !

                        Коментар


                          #13
                          На моята се опитаха да заварят гайка, но не стана - все се късаше заварката. За това я развиха със секача и на следващата смяна я смених.

                          Коментар


                            #14
                            Аз ли съм единственият, който кара без пробка....като спуках картера ми го завариха без пробка, понеже удърът беше точно в нея и ми казаха, че ако сложат пробка може оак да се нацепи....Убедиха ме, че нямало никакви проблеми маслото да се сменя чрез изсмукване с вакуум....за сега 2 пъти го сменям след това....Дали може да има някакви последствия?
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #15
                              Geraka написа:
                              Аз ли съм единственият, който кара без пробка....като спуках картера ми го завариха без пробка, понеже удърът беше точно в нея и ми казаха, че ако сложат пробка може оак да се нацепи....Убедиха ме, че нямало никакви проблеми маслото да се сменя чрез изсмукване с вакуум....за сега 2 пъти го сменям след това....Дали може да има някакви последствия?
                              Освен, че по-тежките частици ще си останат в картера други последстия не се сещам. Честно казано не съм запознат с технология за изсмукване с вакум, но при положение, че производителите са монтирали пробка явно има причина! :D А и не случайно е на толкова ниско място и обикновено отнася удари особено по нашите чудни пътища...
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X