Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

има ли разлика jtd 80 jtd 115

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дай си кода на ДВГ, че ми стана любопитно.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Оставете пунтото, говорим за ЖТД 115 и ЖТД 80 на Стило, поне с такова впечатление останах от заглавието на темата. А ЖТД 80 на Стило, поне по картинки не изглежда да е с променлива геометрия, поне управлениетоо на геометрията не е дадено при турбината, може да е на друго място и не съм го видял.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Оставете пунтото, говорим за ЖТД 115 и ЖТД 80 на Стило, поне с такова впечатление останах от заглавието на темата. А ЖТД 80 на Стило, поне по картинки не изглежда да е с променлива геометрия, поне управлениетоо на геометрията не е дадено при турбината, може да е на друго място и не съм го видял.
        Управлението на променливата геометрия не може да е на друго място освен на турбината.

        Коментар


          #19
          Защо 2 страници дискусии за глупости ... в ePER бърз поглед показва. Турбото на 115 JTD е Garrett GT1749V (712766-5002S) с променлива геометрия и овърбууст соленоид, при 80 JTD мотора овърбууст контролер няма както и контрол на геометрията на турбото тоест няма такава (турбото мисля е пак Garrett но GT1444S). Интеркулери и двата мотора и M40 и M50 имат, цялата система е еднотипна (всъщност до М92 моторите 150 cv е пак една и съща).
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            Оставете пунтото, говорим за ЖТД 115 и ЖТД 80 на Стило, поне с такова впечатление останах от заглавието на темата. А ЖТД 80 на Стило, поне по картинки не изглежда да е с променлива геометрия, поне управлениетоо на геометрията не е дадено при турбината, може да е на друго място и не съм го видял.
            Отвори Аутодата на блоковата схема на контролера на 80 кс и ще видиш вътре отразен клапана за управление на променливата геометрия по един и същи начин както на 115 кс-Turbocharger wastegate regulating valve.

            Коментар


              #21
              Номера на турбото и на Стило 80кс и пунто 80кс е 46556011 - IHI не е Гарет.
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                #22
                radoslavp написа:
                Защо 2 страници дискусии за глупости ... в ePER бърз поглед показва. Турбото на 115 JTD е Garrett GT1749V (712766-5002S) с променлива геометрия и овърбууст соленоид, при 80 JTD мотора овърбууст контролер няма както и контрол на геометрията на турбото тоест няма такава (турбото мисля е пак Garrett но GT1444S). Интеркулери и двата мотора и M40 и M50 имат, цялата система е еднотипна (всъщност до М92 моторите 150 cv е пак една и съща).
                Колега, покажи точно с картинка кои са двата мотора които имат интеркулери ?!? ЖТД 80 на Стило НЯМА интеркулер. НЯМА. Точка. Кажи оригиналния номер на интеркулера на ЖТД 80 ?

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  radoslavp написа:
                  Защо 2 страници дискусии за глупости ... в ePER бърз поглед показва. Турбото на 115 JTD е Garrett GT1749V (712766-5002S) с променлива геометрия и овърбууст соленоид, при 80 JTD мотора овърбууст контролер няма както и контрол на геометрията на турбото тоест няма такава (турбото мисля е пак Garrett но GT1444S). Интеркулери и двата мотора и M40 и M50 имат, цялата система е еднотипна (всъщност до М92 моторите 150 cv е пак една и съща).
                  Колега, покажи точно с картинка кои са двата мотора които имат интеркулери ?!? ЖТД 80 на Стило НЯМА интеркулер. НЯМА. Точка. Кажи оригиналния номер на интеркулера на ЖТД 80 ?
                  46745841
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    #24
                    Питах за ЖТД 80, а не за ЖТД 115 ? Как стигна до този номер, като при търсене по номер, този интеркулер излиза единствено за M50 ? Може би просто си натиснал на Heat Exchanger Pipeline, и то е дало веднага интеркулера, и ти си решил че е за всички модели, без да си обърнал внимание на "съвместимост" (Compatibility) ?Stefan Hadjov - прав си, не бях погледнал управлението на турбината, което е дадено в секция "въздуховоди", а при жтд 115, само е загатнато на картинка че има клапан там, а при жтд 80 не е загатнато, и затова мислех че няма.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #25
                      Може би си прав, но тая съвместимост излиза едно към гиотера, на M92 мотора излиза същия каталожен номер и там дават съвместима само с M83 ,M87 ,M88 ,M92 ... при М45 пък само с този. Странно ... явно наистина няма, моя грешка много добре отбелязана. Кой release ePER гледаш? При моя телевизор 5.9.0 от DVD 48 тоест последния с абартовите коли.
                      '08 Alfa Romeo 147 Q2
                      ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                      Коментар


                        #26
                        стар, стар, стар..... затова питах за картинка, за да видим какво точно дава твоят еПЕР . Моят дава това от горната картинка. При търсене по номер, дава съвместимост с модели М45, М50, М60, 61, 62. М45 мисля че беше ЖТД 100 на стило - ван.

                        Коментар

                        Working...
                        X