Дай си кода на ДВГ, че ми стана любопитно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
има ли разлика jtd 80 jtd 115
Collapse
X
-
Оставете пунтото, говорим за ЖТД 115 и ЖТД 80 на Стило, поне с такова впечатление останах от заглавието на темата. А ЖТД 80 на Стило, поне по картинки не изглежда да е с променлива геометрия, поне управлениетоо на геометрията не е дадено при турбината, може да е на друго място и не съм го видял.
Коментар
-
ogi28b написа:Оставете пунтото, говорим за ЖТД 115 и ЖТД 80 на Стило, поне с такова впечатление останах от заглавието на темата. А ЖТД 80 на Стило, поне по картинки не изглежда да е с променлива геометрия, поне управлениетоо на геометрията не е дадено при турбината, може да е на друго място и не съм го видял.
Коментар
-
Защо 2 страници дискусии за глупости ... в ePER бърз поглед показва. Турбото на 115 JTD е Garrett GT1749V (712766-5002S) с променлива геометрия и овърбууст соленоид, при 80 JTD мотора овърбууст контролер няма както и контрол на геометрията на турбото тоест няма такава (турбото мисля е пак Garrett но GT1444S). Интеркулери и двата мотора и M40 и M50 имат, цялата система е еднотипна (всъщност до М92 моторите 150 cv е пак една и съща).'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
ogi28b написа:Оставете пунтото, говорим за ЖТД 115 и ЖТД 80 на Стило, поне с такова впечатление останах от заглавието на темата. А ЖТД 80 на Стило, поне по картинки не изглежда да е с променлива геометрия, поне управлениетоо на геометрията не е дадено при турбината, може да е на друго място и не съм го видял.
Коментар
-
radoslavp написа:Защо 2 страници дискусии за глупости ... в ePER бърз поглед показва. Турбото на 115 JTD е Garrett GT1749V (712766-5002S) с променлива геометрия и овърбууст соленоид, при 80 JTD мотора овърбууст контролер няма както и контрол на геометрията на турбото тоест няма такава (турбото мисля е пак Garrett но GT1444S). Интеркулери и двата мотора и M40 и M50 имат, цялата система е еднотипна (всъщност до М92 моторите 150 cv е пак една и съща).
Коментар
-
ogi28b написа:radoslavp написа:Защо 2 страници дискусии за глупости ... в ePER бърз поглед показва. Турбото на 115 JTD е Garrett GT1749V (712766-5002S) с променлива геометрия и овърбууст соленоид, при 80 JTD мотора овърбууст контролер няма както и контрол на геометрията на турбото тоест няма такава (турбото мисля е пак Garrett но GT1444S). Интеркулери и двата мотора и M40 и M50 имат, цялата система е еднотипна (всъщност до М92 моторите 150 cv е пак една и съща).'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Питах за ЖТД 80, а не за ЖТД 115 ? Как стигна до този номер, като при търсене по номер, този интеркулер излиза единствено за M50 ? Може би просто си натиснал на Heat Exchanger Pipeline, и то е дало веднага интеркулера, и ти си решил че е за всички модели, без да си обърнал внимание на "съвместимост" (Compatibility) ?Stefan Hadjov - прав си, не бях погледнал управлението на турбината, което е дадено в секция "въздуховоди", а при жтд 115, само е загатнато на картинка че има клапан там, а при жтд 80 не е загатнато, и затова мислех че няма.
Коментар
-
Може би си прав, но тая съвместимост излиза едно към гиотера, на M92 мотора излиза същия каталожен номер и там дават съвместима само с M83 ,M87 ,M88 ,M92 ... при М45 пък само с този. Странно ... явно наистина няма, моя грешка много добре отбелязана. Кой release ePER гледаш? При моя телевизор 5.9.0 от DVD 48 тоест последния с абартовите коли.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар