Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

има ли разлика jtd 80 jtd 115

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    има ли разлика jtd 80 jtd 115

    има ли разлика jtd 80 jtd 115верно ли поддръжката на ЙТД 80 е по евтина ?дюзите по-евтини и тн... ?
    Bravo GT 1.8

    #2
    Разликата между двата агрегата описани от теб е главно в турбините и софтуера. За дюзите със сигурност немога да ти отговоря, но всичко останало е еднакво, тъй че няма как да е по-евтин JTD80 за подръжка от JTD 115.
    '08 Alfa Romeo 147 Q2
    ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

    Коментар


      #3
      ако става въпрос за STILO разликата е в турбините и софтуера разбирасе.При JTD115 турбината е с променлива геометрия.Подръжката и консумативите са едни и същи само данъка при 80hp е в пъти по-малък.
      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
      E46 320D

      Коментар


        #4
        Това с малкото кончета дали не беше без интеркулер ?

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Това с малкото кончета дали не беше без интеркулер ?
          e как ше е без интеркулер,глупости...никва разлика нема!
          leave something of the happiness you bring

          Коментар


            #6
            Bravo 1.9 JTD написа:
            e как ше е без интеркулер,глупости...никва разлика нема!
            Глупости ама като провериш излиза, че не са глупости
            The 115 bhp 1.9 JTD differs from the 80 bhp version in the presence of an intercooler and variable geometry turbine.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Bravo 1.9 JTD написа:
              ogi28b написа:
              Това с малкото кончета дали не беше без интеркулер ?
              e как ше е без интеркулер,глупости...никва разлика нема!
              Ами просто го съпоставих с двигателите в Браво - тд75 софт, и тд 100. Там съществената разлика е липсата/наличието на интеркулер и това води до "само" 25 коня -повече, а тук - 35 конски сили , само заради софтуер и турбина с променлива геометрия - едва ли. Променливата геометрия прави Мареа 105 -> 110 , и то променливата геометрия има значение за ниските обороти. Във високи обороти - дали е с променлива , или не - помпа си 1 бар без проблеми. Та затова така си помислих и питах, без да знам далие така, просто предположение. То не че не може да го орежат толкова жестоко, но при положение че двигателят може да развие 115 конски сили и да работи устойчиво, да го скопят до 80 коня, ей така, за цвЕт, при всичко останало еднакво - не виждам смисъл.ред.: След кратка консултация с ЕПЕР е напълно сигурно 200 % - основната разлика в пълненето е наличието/липсата на интеркулер съответно за 115 и 80 .ред.2: Колега emzo, имам лека забележка: ще ти бъдем благодарни да преведеш текста от горния си пост, все пак някои от нас са учили езици, различни от английския, и тези думи са неразбираеми за тях. Това не е заяждане с модератор, държа да подчертая

              Коментар


                #8
                1,9 JTD-80 PS има също турбина с променлива геометрия,но няма интеркулер.Двата автомобила /80 и 115 кс/са почти равностойни в ускорение ,разход и макс.скорост до 175 клм.Оправдано е да се правят такива версии автомобили,заради това че данъка е по нисък и много нормални хора нямат необходимост от повече.В Германия това е по масово ползвания модел от на Фиат.Немците са прочути със своята практичност и за излишни неща пари не дават.Освен това,една "язва" по малко-липсва интеркулер.

                Коментар


                  #9
                  Оги, като си купиш последен модел мергел, бордовия му комп да не да е на Български език ?Има толкоз транслатори, че не мисля да го превеждам.Без чужди езици сме за никъде !Това не е заяждане от модератор, да подчертая и аз !п.с. 115к.с. JTD се различава от 80к.с. версията, с наличието на интеркулер и турбина с променлива геометрия.p.s.2 - наистина JTD80 също е с променлива геометрия.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Еми може...аз съм виждал 80ки с интеркулер но явно е бил турган допълнителнопп1. JTDm150 виждали ли сте как върви :D
                    leave something of the happiness you bring

                    Коментар


                      #11
                      Това значи ли, че ако си взема 80-ка да и е нисък данъка и и сложа кулерче и се заиграя с софта ще стане 115-ка (че даже може и повече)
                      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                      Land Rover Discovery 2.5TD '94
                      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                      EX: Fiat Regata 1.7D '84

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        1,9 JTD-80 PS има също турбина с променлива геометрия,но няма интеркулер.Двата автомобила /80 и 115 кс/са почти равностойни в ускорение ,разход и макс.скорост до 175 клм.Оправдано е да се правят такива версии автомобили,заради това че данъка е по нисък и много нормални хора нямат необходимост от повече.В Германия това е по масово ползвания модел от на Фиат.Немците са прочути със своята практичност и за излишни неща пари не дават.Освен това,една "язва" по малко-липсва интеркулер.
                        Колега как да го разбираме това?
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          1,9 JTD-80 PS има също турбина с променлива геометрия,но няма интеркулер.Двата автомобила /80 и 115 кс/са почти равностойни в ускорение ,разход и макс.скорост до 175 клм.Оправдано е да се правят такива версии автомобили,заради това че данъка е по нисък и много нормални хора нямат необходимост от повече.В Германия това е по масово ползвания модел от на Фиат.Немците са прочути със своята практичност и за излишни неща пари не дават.Освен това,една "язва" по малко-липсва интеркулер.
                          В много голяма грешка си!1.9 JTD 80 к.с. на Пунто II си има кулер, дори мисля скоро да го почистя Турбото не е с променлива геометрия на 80 к.с.!!!При дюзите също има разлика - моторите след 2001г. са с дюзи като на 2,4 JTD Така, че изводът е: 80 к.с. е по-евтин и по-икономичен от 115 к.с., но и върви по-слабо от по-мощния. С чип нещата стават като хората Хубаво е и катализаторът да се махне, тогава разликата се усеща повече.
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            А аз като гледам софта на JTD80 си е баш с променлива геометрия.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              А аз като гледам софта на JTD80 си е баш с променлива геометрия.
                              Да, ама поне моята турбина не е с променлива геометрия, а е с по-новите дюзи Не знам какво гледаш, но със сигурност 80 к.с. няма променлива геометрия.Ако имаше, то тогава само със смяна на софта щеше да става 115 к.с.
                              http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                              Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                              FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                              FIAT Punto 99' 1.7 TD

                              Коментар

                              Working...
                              X