Kaто човърках по колата днеска реших да видя и с другият проблем какво става, но там малко сгафих работите.Реших да обезвазвазуша горивната система през болта дето е на поставката за горивният филтър....излезе много въздух, но при стягането малко го пренатегнах и резбата превъртя, а болта се скърши и половината остана вътре....Сега тече нафта от там и мисля, че не може да се кара така.Някой имал ли е подобен проблем и ако се сещата да дадете някаква идея какво да правя с тоя болт....Дали може да се оправи или да търся цялта поставка на старо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нови 2 проблема - лампата с дюзата и перката.
Collapse
X
-
Имай си напредвид, че с шпилковадач или обратен метчик както му казват някой е нож с две остриета. Ако не тръгне от първият път да се развие и шпилковадача продължава да се навива в скъсаната част започва да я раздува и затяга още толкова. Ако решиш да разпробиваш трябва да е много внимателно защото боргията винаги ще ти бяга към алумина и ще стане мазало.
Коментар
-
Успях да го развия без мечик и без бургии с помоща на тънка отверка и един женски уред за нокти :D Сега остава въпросът от къде мога да си намеря същото болтче с дупка посредата за обезвъздушаване....някакво насоки в какъв магазин да го търся, че идея си нямам....Другият вариант е да сложа обикновено болтче и да не мога да обезвъздушавам, което нещо не ме радва.Другият въпрос ми от къде мога да си намеря такива кабелни обувки за кабелчетата дето влизат в резистора?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Първият проблем с перката е вече решен - сложих нов резистор и обикновенна кабелна обувка на мястото на изгорялата пластмасова и работата заспа...първа степен се пуска малко над средата и си охлажда перфектно.Болтчето за обезвъздушаване за сега го смених с обикновено и обезвъздушавам през другото, но за това е временно решение.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар