Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нови 2 проблема - лампата с дюзата и перката.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Kaто човърках по колата днеска реших да видя и с другият проблем какво става, но там малко сгафих работите.Реших да обезвазвазуша горивната система през болта дето е на поставката за горивният филтър....излезе много въздух, но при стягането малко го пренатегнах и резбата превъртя, а болта се скърши и половината остана вътре....Сега тече нафта от там и мисля, че не може да се кара така.Някой имал ли е подобен проблем и ако се сещата да дадете някаква идея какво да правя с тоя болт....Дали може да се оправи или да търся цялта поставка на старо?
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #17
      ..

      Удари му един хубав център-най-добре с метчикМ3,М4-един отвор 3-3.5мм и с обратен метчик става лесно,може и на място.Успех.

      Коментар


        #18
        Имай си напредвид, че с шпилковадач или обратен метчик както му казват някой е нож с две остриета. Ако не тръгне от първият път да се развие и шпилковадача продължава да се навива в скъсаната част започва да я раздува и затяга още толкова. Ако решиш да разпробиваш трябва да е много внимателно защото боргията винаги ще ти бяга към алумина и ще стане мазало.

        Коментар


          #19
          Успях да го развия без мечик и без бургии с помоща на тънка отверка и един женски уред за нокти :D Сега остава въпросът от къде мога да си намеря същото болтче с дупка посредата за обезвъздушаване....някакво насоки в какъв магазин да го търся, че идея си нямам....Другият вариант е да сложа обикновено болтче и да не мога да обезвъздушавам, което нещо не ме радва.Другият въпрос ми от къде мога да си намеря такива кабелни обувки за кабелчетата дето влизат в резистора?
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #20
            Във всеки магазин за електроматериали и оборудване трябва да има.

            Коментар


              #21
              Първият проблем с перката е вече решен - сложих нов резистор и обикновенна кабелна обувка на мястото на изгорялата пластмасова и работата заспа...първа степен се пуска малко над средата и си охлажда перфектно.Болтчето за обезвъздушаване за сега го смених с обикновено и обезвъздушавам през другото, но за това е временно решение.
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар

              Working...
              X