Като оставим на страна проблемите с ремъка и турбото днес се появиха още два проблема Сутринта ходих до гарата и като се връщах на единият от сфетофарите стрелката на температурата стигна 2-та чертичка над средата(от тия с повечето чертички е).....веднага включих парното и температурата падна....прибрах се някак си на парно и на паркинга я оставям да загрее да видя какво става - мина средата, мина 1-та чертичка и чак след като леко подмина 2-та се включи директно 2-та степен на перката и охлади за секунди - проблема е ясен - не ми работи 1-та степен на перката, но изниква и друг въпрос:Нормално ли е 2-та степен да се пуска чак там?Къде се намира точно тоя прословът датчик на перките да видя какво е положението и дали ще мине само с почистване на буксите?От както смених термостата започна да загрява повече - преди не минаваше никога средата - това нормално ли е?До тук с 1-вият проблем.Сега за втория....Отново сутринта и то след като се случи това с перката - колата почна да работи като трактор (все едно се е налапала с въздух) и веднага светна лампата с дюзата....И така през целия път - ту светва, ту изгасва....интересното е, че докато свети колата работи добре, а като изгасне при форсиране се чува въпросното тркана(като трактор)?Язък, че толково пари налях в тая кола...проблемите край нямат....а точно сега изобщо нямам възможност да отделя финанси за нея
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нови 2 проблема - лампата с дюзата и перката.
Collapse
X
-
chaveto написа:Колегата го интересуваше с колко перки е защото ако е с две на първа степен са вързани последователно и ако едната е изгоряла не работят и двете. Вече на втората степен си работи само здравата перка.
Коментар
-
Колата е с две перки. Когато се включи втората степен на перките се включиха и двете и охлади буквално за секунди - до сега не бях чувал да се включва втората степен....единствено когато включа климатика.Датчика мисля, че е от сините на радиатора....чакам някой eper да заработи да видя точно номера на частто, понеже наистина има няколко варианта.Днес след обяд мисля да го махна тоя датчик и да го позачистя....проблема се появи, след като мих двигателя преди 2 седмици и след това колата не беше карана, понеже бях на море и седя 9 дена без да е палена.Мисля, че този проблем ще се реши със смяната на датчика и все пак ме е доста яд, че дадох 100лв за нов термостат, а температурата ми постоянно играе, според наклона на пътя и според задръстванията.И остава по-сложният поне за мен проблем с лампата с дюзичката и лошата работа от време на време на двигателя.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Заработи един, обаче имам проблем с него.Като пробвам да пусна някаква снимка с детайлите различна от 1-та и ме праща в началото на сайта....та така не мога да стигна до часта, която ми трябва?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Заработи един, обаче имам проблем с него.Като пробвам да пусна някаква снимка с детайлите различна от 1-та и ме праща в началото на сайта....та така не мога да стигна до часта, която ми трябва?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Мерси колеги...проблема наистина е бил в Мозилата. С Интернет Експлорер няма проблеми и си отваря всичко.Проверих номера на датчика и излезе ето този http://www.axm-auto.com/index2.php?b...l=4&show=1По надписите на снимката съдя, че първа степен се включва между 92-87 градуса, а втора между 97-92 градуса....това са си мои разсъждения. Не знам дали наистина е така.Не знам каква е логиката термостата ми да отваря на 75 градуса, а перките чак на 90.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Преди малко ходих да поразгледам около перките и забелязах едно кабелче, дето влиза в резистора на вентилатора е нагоряло здраво...така като го гледам и самият резистор е нагорял вътре. иначе другият кабел на ресистора е ок....Някой може ли да ми обясни функцията на тоя резистор.Ето и малко снимки да видите кое точно е:Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
В другите раздели през 2 дни има някой да сеоплаква от тоя резистор. Той е често срещан при модели с 1 перка, и понеже през него протича ток, и се нагрява - контактите му изгарят и веригата прекъсва. Та именно това му е функцията - да окаже съпротивление на преминаващия ток, и по този начин преминава по-малко ток, от което следва че перките се въртят по-бавно или с думи прости - бавната степен е това. Подмени резистора с нов, както и кабелните обувки на кабелите които влизат в него.
Коментар
-
Сега гледах и резисторите...В ЕПЕР ми излиза с оригинален номер 46479802, а гледам в сайта на АXM има само един варианти и номерата не съвпадат http://www.axm-auto.com/index2.php?b...nkl=1&show=1А такива кебелни обувки от къде мога да си намеря....тия оригиналните имат едни щипки?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар