Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лъгане на комп. от дебитомера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лъгане на комп. от дебитомера

    Колеги на 2.4 Jtd ако го лъжа, че влиза по малко въздух какъв ще е ефекта. Мисля да сложа като начало един тример с който да намаля напрежението от дебитомера към комп. и по този начин да лъжа комп. че въздуха е по малко а той да си е толкова колкото си влиза в двигателя.Като начало мисля на ниските обороти да направа напрежението 2v и да видя какъв ще е ефекта, в момента на ниските е 2.3v Би трябвало като намаля напрежението с 200mv и нагоре да си запази старите стойности намалени с 200mv но това ще го покаже пробата. Най вече ме интересува какво ще се получи като го излъжа.

    #2
    И защо ти е да го правиш това ? Защо ?Хората са измислили интелигентно управление, а ти искаш да му видиш сметката.А за дебитомера - зарежи волтовете като мерна единица
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Просто искам да видя какъв, че е ефекта от намаляването на показанията на дебитомера. Според мен ще се намали и горивото и няма да му видя сметката. Просто ще направя един делител на един от проводниците за пробата. Просто искам да експериментирам. Има доста хора които са си правили така нареченият резисторен тунинг, просто се променя стойността на някой друг датчик. Не говоря за хора от този форум.

      Коментар


        #4
        Да ти подаря един мап файл по-добре Да няма тема после .... търся ЕКУ или дебиЛомер
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Честно да ти кажа още не мога да намеря време да си направя кабела от компа до колата и все още не мога нищо да ровя (софтуерно) Тези дни със сигурност ще трябва да си направя кабел, днес го наблъсках с яко грешки вече свети и лампата на таблото :D След откачване на датчика на коляновият вал направи грешка и сега не иска да гасне гадната лампа Няма как да изгоря нито компа нито дебитомера, единственото което може да стане е да го объркам тотално в работата. Но според мен няма да се обърка много. Ще намали сместа и турбото ще работи по друг начин според мен. Понеже не съм сигурен на 100% затова и питам :D

          Коментар


            #6
            Колега emzo - доколкото сме чели постовете на Stefna Hadjov - всичко което се измерва в автомобила, става чрез волтове. Защо смяташ че колегата трябва да зареже волтовете като мерна единица ?

            Коментар


              #7
              Ами да мери дебит във волтове като иска.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Сутринта направих въпросният мод. Напрежението на контакт беше 1.125в след слагането на един диод стана 0.694в На ниските обороти стана 1.988в а преди това беше 2.384в. Първото нещо което забелязах е, че спря да пуши, преди изпушваше малко на място когато я форсираш. В момента чат пат като я изребра яката изхвърли точно за една секунда лека пушилка, предположение е, че може да сваля саждите от генерацията и затова да изпушва - ще си покаже с времето. Другото което се забелязва е, че вече не е толкова директна газта, стана по плавна. Естествено и като цяло се намали и вървенето, но се намали ако натискаш педала в повече. Ако го натискаш плавно според оборотите върви съвсем нормално както преди. Днес понеже не ми е ден и не ми се занимаваше да експериментирам ще оставя така дебитомера и ще покарам известно време. Но като цяло ще се опитам да увелича с малко напрежението до такава степен, че да не пуши и да има съвсем нормално вървене както преди.И да добавя за сега не усещам да има въпросните придърпвания които се обсъждат в една друга тема.Направил съм и клип на пушенето но чака модерация, след модерацията ще го кача.

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  Сутринта направих въпросният мод. Напрежението на контакт беше 1.125в след слагането на един диод стана 0.694в На ниските обороти стана 1.988в а преди това беше 2.384в. Първото нещо което забелязах е, че спря да пуши, преди изпушваше малко на място когато я форсираш. В момента чат пат като я изребра яката изхвърли точно за една секунда лека пушилка, предположение е, че може да сваля саждите от генерацията и затова да изпушва - ще си покаже с времето. Другото което се забелязва е, че вече не е толкова директна газта, стана по плавна. Естествено и като цяло се намали и вървенето, но се намали ако натискаш педала в повече. Ако го натискаш плавно според оборотите върви съвсем нормално както преди. Днес понеже не ми е ден и не ми се занимаваше да експериментирам ще оставя така дебитомера и ще покарам известно време. Но като цяло ще се опитам да увелича с малко напрежението до такава степен, че да не пуши и да има съвсем нормално вървене както преди.И да добавя за сега не усещам да има въпросните придърпвания които се обсъждат в една друга тема.Направил съм и клип на пушенето но чака модерация, след модерацията ще го кача.
                  Не пуши, защото не ти обогатява достатъчно с нафта и съответно нямаш пълна мощност на колата. Ти в момента симулираш дефектирал дебитомер, упражнение което е напълно излишно, но ти си знаеш все пак...

                  Коментар


                    #10
                    Няма значение какво симулирам, важен е крайният ефект. На този етап ме устройва това, че не пуши, не придърпва и върви задоволително според моите изисквания. Идеята ми беше да намаля пушенето и го постигнах. Не очаквах засега да няма и придърпване. Както казах ще си поиграя още докато постигна минимално изпушване с максимално вървене.

                    Коментар


                      #11
                      Отделяш половин ден и разглобяваш всички въздуховоди.Проверяваш ги от ... до ....., къде залепяшм къде нов.Не да правиш "побългаряване".
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Не беше половин ден ами ден и половина за да се разглоби всичко и да се почисти, правил съм го това много отдавна :D Не можеш да ме разбереш какво искам да ти кажа, то е, че дебитомера като устройство си работи съвсем нормално и си мери въздуха съвсем нормално и вярно. Целта съм я написал за какво е този мод. Ще ти дам друг пример, искаш да вдигнеш налягането към дюзите, променяш стойността на датчика, компютъра вижда стойност Х и за него тя значи, че налягането ОК обаче реално налягането е съвсем друго.

                        Коментар


                          #13
                          Аз вдигам ръце от теб .....
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Ето го и клипа http://video.data.bg/27/%D0%9A%D0%BE...88%D0%B5%D0%BA преди при това ребрене си правеше хубаво задимяване.

                            Коментар

                            Working...
                            X