та колеги...за мое огромно "щастие" точно на рожденния ми ден колата ме предаде...пак се бори дори сега набързо ... Преди седмица бях на почивка и минах на 1200км без никакъв проблем. Днес хващам момата и тръгвам от Перник - София - Дупница - Благоевград на картинг и разходка...тъкмо излизам на магистралата от Перник обаче и настъпах до 160-70...изведнъж стрелката на оборотомера падна долу и пак се качи...ококорих се като викам нещо става тука и след 300м светна заветната лампа...колата заработи на 3 цилиндъра и стана страшно...в него момент стрелката на температурата беше малко след половината (а рядко стига там) и реших че е загряла...спрях гледах суках свалих капака на мотора гледах бутах няма и нищо...шах ...изпуших 2 цигари полафихме си колата поизтина и пушка няма никакви проблеми...до Благоевград обаче...там отново стана така...спрях оказа се, че.... въздуховода след въздушния филтър има един датчик предполагам е дебитомер?! та точно след него беше разкачен...скобата изкокнала и тръбата на майната си...няма да ви кажа колко време си играх да я направя...стана културно сложих нова скоба нагласих почистих и екстра...тръгнах колата пушка върви та се къса...обаче малко след Благоевград посока Кулата вече светна пак и те тва беше...нямам оборотомер няма и 4 цилиндъра бръмчи та се цепи...и пуши като стара печка...Като цяло симптомите са следните...1.Давам контакт всичко си угасва нормално2.Паля цялата кола се тресе, но мотора звучи нормално (няма оборотомер)3.Малко след това прекъсва и оставам на 3 цилиндъра и светва червената лампа.втори ред симптоми...1.Колата е поизтинала.2.Контакт всичко светва и изгасва нормално3. Паля всичко си работи колата мърка перфектно и си има идеален вървеж4. Позагрее ли малко обаче и цък цветва лампата и на три цилиндъра (това със загряването не е много миродавно защото на връщане я пусках постоянно по инерция и лампата светна когато стрелката отчиташе доста под средата за температурата)интересното е че всеки път си пали нормално на 4 цилиндъра и си бръмка идеално, а малко след това се получава този мурафет...ето и клипче...ако някой може да помогне ще е екстра...http://www.vbox7.com/play:bc3cda37
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Червената лампичка светна...
Collapse
X
-
тази сутрин реших да я пробвам...бутнах ключа всичко изгасна...въртя и пали от раз...обаче адски се мъчи мотора и тресе и пуши като замаяна...гледах няма масло във водата нито е паднало маслото нито е паднала водата...изгасих я и я оставих след 2-3 дни съм уговорил да я водя на майстор дано да не е нещо сериозно ...въпреки че и той беше доста узадачен като му казах симптомите...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Ма ти верно не четеш Специалиста ти даде идея - датчик колянов вал! Щом загрее и прави кахъри ..., но не гасне - поне пробвай - не струва милион, а само 60-65лв.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Датчика е сменен. Колата работи перфектно. Много съм доволен. Всичко излезна 130лв. Това е с 6 месеца гаранция за датчика и монтажа. Който го интересува да пише ще му дам координати.Сервиза е в ПерникRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар