Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Похлопване при смяна на предавки 1.9 тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Похлопване при смяна на предавки 1.9 тд100

    Така....... Порових се из форума но точно такова нещо не намерих, затова питам. Проблема е следния. При смяна на предавките на Браво тд100 се чува едно странно похлопване при отпускане на съединителя (когато зацепва). Доста по-осезаемо е ако без да искам по-рязко отпусна педала. При много внимателно боравене със съединителя (мнооооого плавно отпускане) не се чува шум. Иначе педалът на съединителя отделя ниско, струва ми се, че не приплъзва изобщо. Нямам никаква идея кога и дали е сменян съединител на тази кола, купих я миналата година. Интересно ми е маховика дали е като на ЖТД - демпферен и съответно струващ майка си и баща си? Дали е възможно от там да идва похлопването.Знам, че дистанционно едва ли може да се диагностицира точно подобен проблем, но ще се радвам на предположения
    Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
    Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

    #2
    Не е казано, че трябва да е съединителя, има толкова неща които се движат докато зацепва, трябва да се провери всичко. Може да е скъсан тампон на двигателя, разбито окачване и още куп неща. Включи я на скорост и клати колата напред, назад и гледай дали ще чука,тропа и т.н от някъде.

    Коментар


      #3
      Ходовата част ми я гледаха 2 - пъти. Казват - здрава е. Носачи, беалети и др. са здрави. Тропаше ми рейката, рециклирах я, но си продължи. (поне спря да губи хидравлична течност). Има си тропане, като минавам през неравности, но не съм установил откъде е. Ще си я карам и ще видим накъде отиват нещата...
      Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
      Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

      Коментар


        #4
        Провери и шайбата на коляновия вал.
        BRAVA TD100 ELX `98

        Коментар


          #5
          Има ли някакви характерни особености (шумове, поведение на колата) при прецакването на тази шайба? И какво може да стане ако не се смени навреме? Иначе забелязвам, че ако тръгна с малко газ или без газ откъм двигателя (ако не и самият той) яко притриса. Това ме навежда на мисълта, че вярно може да е тампон на мотора.
          Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
          Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

          Коментар


            #6
            И аз имах същият звук от мотора. След, като смених задният тампон на мотора звука изчезна. Старият тампон освен че бе скъсан бе и счупен - най-доланата планка, която приляга към мотора се бе откачила от основата. Почи убеден съм, че и при теб тампона е за смяна. При първата диагностика на ходова част не откриха нищо и ми взеха десет лева. При втората във Вантотрейд видяха скъсания тампон. А иначе тампона го купих за 48лв. (най-евтиният от трите е) и за работа ми взеха 25лв. но това в друг сервиз.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Търси причината както те съветват и колегите или тампони на мотора или пампони на насачите.Успех!!!

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговорите колеги, като реша проблема ще пиша!
                Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                Коментар

                Working...
                X