Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема на ангренажен ремък?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Схема на ангренажен ремък?

    Реших сам да си сменя ремъците на колицата,но ще ми трябва схема с белезите,защото не можах да открия този на коляновия вал.На шайбата има,но на корпуса не го видях.Иначе горе всичко си съвпада и се вижда лестно.На ремъка има два белега,да не би оттам да става зецепването.И един друг въпрос,за какво е това колело дето го задвижва зъбния/ангренажния/ремък горе до разпределителния вал?П.П Става въпрос за 1,9 ЖТД-105.

    #2
    Това върши ли ти работа ?
    Прикачени файлове
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ти си цар,точно това ми трябва.Но наистина на корпуса на коляновия вал няма белег.Явно си трябва такъв спец. инструмент за застопоряване.Знаеш ли какво задвижва колелото до рапределителния вал/горе вдясно/,само за информация?

      Коментар


        #4
        Преди да разглобиш си закарай на белези и си бележи с един коректор за всеки случаи. Ремъка трябва да върти горивната и водната помпа. Така както казваш в дясно от вала няма нищо.

        Коментар


          #5
          В ляво разбира се,защо съм писал в дясно незнам.

          Коментар


            #6
            Колеги, нали имате лява и дясна ръка, и знаете коя коя е? Двигателят също си има ляво и дясно, както и предна и задна част. ГНП се пада ОТДЯСНО на вала, а не отляво.

            Коментар


              #7
              Да колега @ogi28b отново си прав :D но като сменяш ремъка стоиш срещу него а не от задната страна и ще е много объркващо ако седиш срещу него и го гледаш и да кажеш, че помпата е отдясно, същото се отнася и за схемата на ремъка :D Ако е нещо по самото шаси тогава си е правилно да си се спазва ляво,дясно и т.н.

              Коментар


                #8
                Още малко картинки за смяна на ремък http://tranz.it/load.php?id=OqmkZK8YKDANJkZt356394
                Marea Weekend HLX Jtd 110

                oO(_)____////____(_)Oo

                Коментар


                  #9
                  Re: Схема на ангренажен ремък?

                  willow75bg написа:
                  Реших сам да си сменя ремъците на колицата,но ще ми трябва схема с белезите,защото не можах да открия този на коляновия вал.На шайбата има,но на корпуса не го видях.Иначе горе всичко си съвпада и се вижда лестно.На ремъка има два белега,да не би оттам да става зецепването.И един друг въпрос,за какво е това колело дето го задвижва зъбния/ангренажния/ремък горе до разпределителния вал?П.П Става въпрос за 1,9 ЖТД-105.
                  Прикачени файлове
                  BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                  E46 320D

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    Да колега @ogi28b отново си прав :D но като сменяш ремъка стоиш срещу него а не от задната страна и ще е много объркващо ако седиш срещу него и го гледаш и да кажеш, че помпата е отдясно, същото се отнася и за схемата на ремъка :D Ако е нещо по самото шаси тогава си е правилно да си се спазва ляво,дясно и т.н.
                    Еми то все едно да кажеш - левия фар, ама като си срещу колата, значи десния. Аз и фар като сменям - пак съм срещу колата, но като сменям ляв фар, лявото си е ляво, а не дясно. Както и да е, просто исках да кажа, че нещата трябва да се назовават с точните имена, а това го забелязвам като много честа грешка - да се сбърка ляво с дясно, и да се почнат едни уточнения - ляво ама като гледаш от там насам, иначе е дясно, ама всъщност си е лявото... Поздрави, и край на offtopic-а

                    Коментар


                      #11
                      Внимание- Последната картинка е за ТД100!!!

                      Коментар


                        #12
                        specialista написа:
                        Внимание- Последната картинка е за ТД100!!!
                        Мда при JTD няма значение как ще зацепиш ГНП.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Иначе всичко друго е еднакво,само дето не мога да видя белега на блока при коляновия вал.Ще се ползва маркер.Утре предстой смяната,дано не срешна буталата и клапанчето.

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Внимание- Последната картинка е за ТД100!!!
                            Това е по аутодата,иначе си гледаш колянов и разпределителен вал.Помпата не е важно как ще е.
                            BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                            E46 320D

                            Коментар


                              #15
                              Преди да запалиш превърти няколко оборота на ръка двигателя за да си сигурен, че не си объркал нещо и няма да има удар.

                              Коментар

                              Working...
                              X