Момчета, странна е малко темата, но не ми се регистрира във VW форума за този въпрос.Мой много близък приятел от Велинград взе наскоро таченото и претачено в татковината ни немско возило.Направи му пълно обслужване, "как положено", ремъци,масла филтри и т.н.Но "ПОМПЕ-ДЮЗЕТО, чудото на немската технология, не ще и не ще да вдигне повече от 3000 об/мин и скорост повече от 120 км/час.Възможно ли дебитомера да е сдал багажа и какво мислите по този въпрос.А бе казвах му аз, ама нейсе.....!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
GOLF- 5, 1.9 TDI-PD,130 кс не вдига повече от 2800-3000 об.
Collapse
X
-
Re: GOLF- 5, 1.9 TDI-PD,130 кс не вдига повече от 2800-3000
Nino написа:Момчета, странна е малко темата, но не ми се регистрира във VW форума за този въпрос.Мой много близък приятел от Велинград взе наскоро таченото и претачено в татковината ни немско возило.Направи му пълно обслужване, "как положено", ремъци,масла филтри и т.н.Но "ПОМПЕ-ДЮЗЕТО, чудото на немската технология, не ще и не ще да вдигне повече от 3000 об/мин и скорост повече от 120 км/час.Възможно ли дебитомера да е сдал багажа и какво мислите по този въпрос.А бе казвах му аз, ама нейсе.....!!!
-
VAG COM по CAN може ли да намери да я закачи ?Машината си е перфектна, а един ЛОГ с ВАГ КОМа ще си каже всичко от ... до ....Де да имаше и за JTD такъв софт.--------------Първото, което ми дойде на акъла е да не би да е прочетена колата с Галето и ако дюзите имат кодировка ..... е вече нямат.---------------------Ето ти конкретна насока:Електромагнитен клапан N75/Turbo Boost Solenoid Valve/Changeover/Wastegate Solenoid Valve . Около 80-120лв зависи от фирмата производител.Симтомите са като тези дето си описал.А пробвал ли е да ускорява много плавно и да види дали ще мине 3000оборота ?Така или иначе няма да мине без диагностика.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:VAG COM по CAN може ли да намери да я закачи ?Машината си е перфектна, а един ЛОГ с ВАГ КОМа ще си каже всичко от ... до ....Де да имаше и за JTD такъв софт.--------------Първото, което ми дойде на акъла е да не би да е прочетена колата с Галето и ако дюзите имат кодировка ..... е вече нямат.---------------------Ето ти конкретна насока:Електромагнитен клапан N75/Turbo Boost Solenoid Valve/Changeover/Wastegate Solenoid Valve . Около 80-120лв зависи от фирмата производител.Симтомите са като тези дето си описал.А пробвал ли е да ускорява много плавно и да види дали ще мине 3000оборота ?Така или иначе няма да мине без диагностика.
Коментар
-
Както и да ускорява 3000 об няма да мине.Това си е по програма и там умира.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар