Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

GOLF- 5, 1.9 TDI-PD,130 кс не вдига повече от 2800-3000 об.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    GOLF- 5, 1.9 TDI-PD,130 кс не вдига повече от 2800-3000 об.

    Момчета, странна е малко темата, но не ми се регистрира във VW форума за този въпрос.Мой много близък приятел от Велинград взе наскоро таченото и претачено в татковината ни немско возило.Направи му пълно обслужване, "как положено", ремъци,масла филтри и т.н.Но "ПОМПЕ-ДЮЗЕТО, чудото на немската технология, не ще и не ще да вдигне повече от 3000 об/мин и скорост повече от 120 км/час.Възможно ли дебитомера да е сдал багажа и какво мислите по този въпрос.А бе казвах му аз, ама нейсе.....!!!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    #2
    Re: GOLF- 5, 1.9 TDI-PD,130 кс не вдига повече от 2800-3000

    Nino написа:
    Момчета, странна е малко темата, но не ми се регистрира във VW форума за този въпрос.Мой много близък приятел от Велинград взе наскоро таченото и претачено в татковината ни немско возило.Направи му пълно обслужване, "как положено", ремъци,масла филтри и т.н.Но "ПОМПЕ-ДЮЗЕТО, чудото на немската технология, не ще и не ще да вдигне повече от 3000 об/мин и скорост повече от 120 км/час.Възможно ли дебитомера да е сдал багажа и какво мислите по този въпрос.А бе казвах му аз, ама нейсе.....!!!
    Колата е добра,въпреки че в нашия форум традиционо ги плюеме-обяснимо-ябълката е твърде високо.По всяка вероятност и се е случило това което може да се случи на всяка JTD-кола-влязла е в авариен режим щом не вдига над 3000 об.MAF-сензора се проверява аналогично както на JTD моторите/има тема по този въпрос/,разликата е тази че MAF сеньора е с 4 извода защото датчика за температурата на въздуха не се намира в него а е при MAP-сензора.Намери му проводник с цвят черен който е сигналния.На него трябва да имаш следните данни: Конт.ключ на On-1 волт Пр.ход- 1,5-2,0 волта 3000 об- 3,2-3,4 волтаАко тези данни ти излизат не се занимавай с него.Но много често при тези двигатели се обажда MAP-сензора.Той е в комбинация с Датчика за темп. на въздуха-има за това 4 извода и се намира директно на всмукателния колектор.Намираш му проводника с жълточерен цвят и мериш с мултицет за 5 лв.Трябва да ти даде следните данни: Конт.ключ On- 1,5-1,6 волта Пр.ход- 1,7-1,8 волта 3000 об- 2,5-2,8 волтаЖелая Ви успех в диагностиката.И при двата датчика ако са проблемни двигателя влиза в авариен режим.

    Коментар


      #3
      VAG COM по CAN може ли да намери да я закачи ?Машината си е перфектна, а един ЛОГ с ВАГ КОМа ще си каже всичко от ... до ....Де да имаше и за JTD такъв софт.--------------Първото, което ми дойде на акъла е да не би да е прочетена колата с Галето и ако дюзите имат кодировка ..... е вече нямат.---------------------Ето ти конкретна насока:Електромагнитен клапан N75/Turbo Boost Solenoid Valve/Changeover/Wastegate Solenoid Valve . Около 80-120лв зависи от фирмата производител.Симтомите са като тези дето си описал.А пробвал ли е да ускорява много плавно и да види дали ще мине 3000оборота ?Така или иначе няма да мине без диагностика.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        VAG COM по CAN може ли да намери да я закачи ?Машината си е перфектна, а един ЛОГ с ВАГ КОМа ще си каже всичко от ... до ....Де да имаше и за JTD такъв софт.--------------Първото, което ми дойде на акъла е да не би да е прочетена колата с Галето и ако дюзите имат кодировка ..... е вече нямат.---------------------Ето ти конкретна насока:Електромагнитен клапан N75/Turbo Boost Solenoid Valve/Changeover/Wastegate Solenoid Valve . Около 80-120лв зависи от фирмата производител.Симтомите са като тези дето си описал.А пробвал ли е да ускорява много плавно и да види дали ще мине 3000оборота ?Така или иначе няма да мине без диагностика.
        Aко разполагате с Codereader-OBD2 работещ и по KAN протокола може да се направи успешна диагностика.За JTD след 2002 год също може.Както и да ускорява 3000 об няма да мине.Това си е по програма и там умира.

        Коментар


          #5
          Момчета благодаря, Стефане на теб специално, поне ще сме подготвени преди да се отиде на диагностика в Пловдив...
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Както и да ускорява 3000 об няма да мине.Това си е по програма и там умира.
            Не ми се спори, но при 1Z двигателя проблема се оправя с връщане на газта, при другите с гасене и палене - това при прецакан N75.Сега дали на тази Голфара това е проблема, не знам, тук само гадаем.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Ето малко мат’риал:
              Прикачени файлове
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                ... но при 1Z двигателя проблема се оправя с връщане на газта
                Правиш ли разлика между двигател 1Z-първото поколение TDI 93 год с електронната помпа-90 кс и двигател ASZ-помпа/дюза 2005 год-131 кс.Разликата е горе/долу каквато е между обикновен стол и електрически стол.

                Коментар


                  #9
                  Правя, а ти научи ли се да чете целите постове ?
                  при другите с гасене и палене - това при прецакан N75
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Правя, а ти научи ли се да чете целите постове ?
                    при другите с гасене и палене - това при прецакан N75
                    Чета разбира се,но в случая не се получава с палене и гасене.Авариен режим не се чисти с палене и гасене.Ако ставаше така,нямаше да го има поста на Nino.

                    Коментар


                      #11
                      Да, но само предполагаме дали режима е постоянен или влиза при по-рязко подаване на газ
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Да, но само предполагаме дали режима е постоянен или влиза при по-рязко подаване на газ
                        От описанието на Nino,поне аз разбрах че е постоянен.

                        Коментар


                          #13
                          Явлението е постоянно.И при плавно ускоряване....1-ва,2-ра,3-та и т.н.... максимума е 2900-3000оборота, след това започва да глъхне.При рязко подаване на газ, явлението е същото... максимум 3000 оборота.
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            1-ин глас за дебитомера

                            Коментар


                              #15
                              Видя се момчета, спукан интеркулер.... за сега...какво ще стане после, ще напиша.Това чудо намира ли се втора употреба?
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X