Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea TD100 няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: re:

    deadman_walking написа:
    Колега пиши, като достигнеш до решение на проблема.Много ме вълнува , защото и аз съм с почти същия проблем, с единствената разлика че след 2.500 оборота турбото ми започва да ,,свисти,, и разхода ми на гориво се увеличи (9 на 100 извънградско).
    по-добре си намери добър дизел сервиз ако искаш преди това ходи да ти замерят някъде турбината. Аз във Варна знам къде са най-добрите турбо майстори, но и в сф неможе да няма. Поразрови се малко из нета и ще ги откриеш. Не чакай проблема да ти стане по-сериозен.
    FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

    Коментар


      #32
      Re: re:

      deadman_walking написа:
      Колега пиши, като достигнеш до решение на проблема.Много ме вълнува , защото и аз съм с почти същия проблем, с единствената разлика че след 2.500 оборота турбото ми започва да ,,свисти,, и разхода ми на гориво се увеличи (9 на 100 извънградско).
      Я обясни малко по-подробно как свисти, че може да имаш като моят пролем?
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #33
        slavy_ivanov написа:
        Аз във Варна знам къде са най-добрите турбо майстори
        Може ли да споделиш местоположението на този сервиз....във Варна!П.П. Може и на л.с.
        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

        Коментар


          #34
          i4kin написа:
          slavy_ivanov написа:
          Аз във Варна знам къде са най-добрите турбо майстори
          Може ли да споделиш местоположението на този сервиз....във Варна!П.П. Може и на л.с.
          Видях ти поста и ще отговоря бързо:Намират се в едно хале на Технически Университет, точно до входа. отпред има малък паркинг и 1-2 гаражни врати. Ще го намерите доста лесно ето и линк http://www.unitechturbo.com/ успех колега, дано не е проблема в турбината защото тя по принцип тръгва с добра мощност точно след 2200-2300 оборота
          FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

          Коментар


            #35
            slavy_ivanov написа:
            i4kin написа:
            slavy_ivanov написа:
            Аз във Варна знам къде са най-добрите турбо майстори
            Може ли да споделиш местоположението на този сервиз....във Варна!П.П. Може и на л.с.
            Видях ти поста и ще отговоря бързо:Намират се в едно хале на Технически Университет, точно до входа. отпред има малък паркинг и 1-2 гаражни врати. Ще го намерите доста лесно ето и линк http://www.unitechturbo.com/ успех колега, дано не е проблема в турбината защото тя по принцип тръгва с добра мощност точно след 2200-2300 оборота
            едит: ако ти трябва и добър дизел сервиз - най-добрите според мен в града: ходи в ЗПЗ - последното кръстовище/светофар/ преди магистралата за София правиш ляв и там след белите бараки, които ти се падат от дясно веднага в дясно караш напред и ще ги видиш, те са към края на уличката. ако има нещо пиши ми лично. успех трябва да имам и телефон някъде, но не ми се търси сега
            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

            Коментар


              #36
              Благодаря за бързите отговори колега!Нямам засега проблем с колата,но нали знаеш..за Варна много трудно се намират свестни сервизи освен няколко...П.П..Сервиза на колегата Живко е един от тях..Два пъти съм ходил и съм много доволен..
              Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
              Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

              Коментар


                #37
                i4kin написа:
                Благодаря за бързите отговори колега!Нямам засега проблем с колата,но нали знаеш..за Варна много трудно се намират свестни сервизи освен няколко...П.П..Сервиза на колегата Живко е един от тях..Два пъти съм ходил и съм много доволен..
                не го знам кой е Живко, но можеш да ми споделиш къде е сервиза за който ти говоря се наложи 2 пъти да пипват по колата, оттогава до сега не е мръднало нищо - почти 15 месеца а съм врътнал 45к км . В момента не съм във Варна и ми е терсене, че нямам доверен майстор, дори за един ремък
                FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                Коментар


                  #38
                  Намира се на бул."Христо Смирненски".Примерно идваш от магистралата за София,не на първото кръстовище,а на 2-ро(мол-Варна) свиваш наляво по "Смирненски".Караш само направо.Има бензинностанция Шел.Сервиза е точно срещу нея!Занимава се главно със спирачки и окачване
                  Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                  Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                  Коментар


                    #39
                    Re: re:

                    deadman_walking написа:
                    Колега пиши, като достигнеш до решение на проблема.Много ме вълнува , защото и аз съм с почти същия проблем, с единствената разлика че след 2.500 оборота турбото ми започва да ,,свисти,, и разхода ми на гориво се увеличи (9 на 100 извънградско).
                    Привет, според описанието което даваш колега нй-вероятно имаш някъде пробив в маркучите от турбото през интеркулера до колектора...

                    Коментар


                      #40
                      Re: re:

                      puls написа:
                      deadman_walking написа:
                      Колега пиши, като достигнеш до решение на проблема.Много ме вълнува , защото и аз съм с почти същия проблем, с единствената разлика че след 2.500 оборота турбото ми започва да ,,свисти,, и разхода ми на гориво се увеличи (9 на 100 извънградско).
                      Привет, според описанието което даваш колега нй-вероятно имаш някъде пробив в маркучите от турбото през интеркулера до колектора...
                      Да и аз за това си мислех, и тази събота ще прегледам целият въздушен път. Благодаря за бързият отговор.
                      Fiat Bravo 1910 TD. "GT" (100CV)

                      Коментар


                        #41
                        Това не съм си го съчинил.
                        Прикачени файлове
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Правилно е посочено в мануала, Dido_Liubenov! Но явно не си погледнал добре написаното, защото това касае само коригирането на статичния ъгъл на помпата, което ECU -то променя в тесни граници (както писах - с 3-4*) с помоща на авансаторния клапан, вследствие на обработени данни от:1.Маф сеннзор.2.Датчик за температура на вх, въздух.3.TPS4.Температура на охлаждащата течност. Това обаче е само малка и финна корекция и затова при тия помпи, статичния ъгъл на предварение е фиксиран. Основно изпреварването на впръскване (динамичното) се регулира по чисто механичен път и никакви потенциометри не му влиаят. При другия модел на помпите Лукас, т. е. не DPC FT-09, a - EPIC, регулирането е електронно и се ползва информацията от TPS-a. Но те не се монтират на тоя модел Фиат.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар

                          Working...
                          X