Възможни причини са:1.Разхерметизиран колектор след турбото 2.Липса на реакция от ГНП на надува на турбото(няма сигнал до ГНП или проблемна клапа на ГНП).3.По някаква причина да има недостиг на гориво(сонда,филтър) ,но това е по-малко вероятно.Първите две неща се хващат като се измери налягането което прави турбото под товар.За последното е достатъчно когато работи колата да погледнеш крушата дали не е свита. Успех!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea TD100 няма мощност
Collapse
X
-
Крушата не се свива, но след нея има някакъв външен допълнително слаган клапан който ме съмнява. От друга страна логично е ако има недостиг на гориво след продължително натоварване като отпусна газта колата да се захълца или да загасне...Не го прави. Много малко вероятно е да има разхерметизиран колектор, защото щеше да се чува свистене. Аз дори напротив - бих казал, че е доста тихо... Остават другите вероятности... Най се съмнявам в реакцията на ГНП.
Коментар
-
iuly_vn написа:И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
sagoto написа:колега отиди във Фиат и ще ти кажат какво и е на количката ти ! Срещу 40 леваАз:Добър ден, имам грешка в ЕКУто - Р0500 VSSМайстора:Кво ?Аз:Имам грешка датчик километраж.Масйтора:Купи си нов !Аз:Купих си и пак я имам.Майстора:Амииии (след дълго почесване), ще ти направим диагностика.И какво представлява тази диагностика ?Майстора:Ами ще видим кви грешки има и някои параметри.Грешките ги знам, параметрите какво ще им гледаме ? Имате ли заводските данни, да ги сравним дали са в нормата ?Майстора:Не, отде да ги имам ?Аз:Ми тогава защо да давам 30лв за диагностика ?Смях от страна на клиенти, майстора гледа умно.Излязох и си казах за пореден път, в сервиз само за нещо, което не мога сам да направя !Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:iuly_vn написа:И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Dido_Lyubenov написа:iuly_vn написа:И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не ти говоря за напълно електронно управление, а за това, че количесвото подавана нафта се коригира по електронен път, и когато не ти работи "потенциометъра" който отчита колко си натиснал газта, няма да ти върви нормално колата. Затова написах "прочети малко".[/quote] Това няма нищо общо с действителноста.Количеството подавано гориво на тази помпа го определяш сам с десния си крак и никаква електроника не се намесва за това!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар