Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea TD100 няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Възможни причини са:1.Разхерметизиран колектор след турбото 2.Липса на реакция от ГНП на надува на турбото(няма сигнал до ГНП или проблемна клапа на ГНП).3.По някаква причина да има недостиг на гориво(сонда,филтър) ,но това е по-малко вероятно.Първите две неща се хващат като се измери налягането което прави турбото под товар.За последното е достатъчно когато работи колата да погледнеш крушата дали не е свита. Успех!!!

    Коментар


      #17
      Крушата не се свива, но след нея има някакъв външен допълнително слаган клапан който ме съмнява. От друга страна логично е ако има недостиг на гориво след продължително натоварване като отпусна газта колата да се захълца или да загасне...Не го прави. Много малко вероятно е да има разхерметизиран колектор, защото щеше да се чува свистене. Аз дори напротив - бих казал, че е доста тихо... Остават другите вероятности... Най се съмнявам в реакцията на ГНП.

      Коментар


        #18
        Може причината да е комплексна. Вярно не пуши, но дали е възможно да не достига въздух? (примерно изолацията под капака да е провиснала върху входа за въздуха). При мен за малко беше така, понеже едната щипка ми беше паднала...
        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

        Коментар


          #19
          Едва ли защото проследих всички пътища преди и след въздушния филтър чак до турбото...

          Коментар


            #20
            iuly_vn написа:
            И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.
            Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              колега отиди във Фиат и ще ти кажат какво и е на количката ти ! Срещу 40 лева

              Коментар


                #22
                sagoto написа:
                колега отиди във Фиат и ще ти кажат какво и е на количката ти ! Срещу 40 лева
                Аз:Добър ден, имам грешка в ЕКУто - Р0500 VSSМайстора:Кво ?Аз:Имам грешка датчик километраж.Масйтора:Купи си нов !Аз:Купих си и пак я имам.Майстора:Амииии (след дълго почесване), ще ти направим диагностика.И какво представлява тази диагностика ?Майстора:Ами ще видим кви грешки има и някои параметри.Грешките ги знам, параметрите какво ще им гледаме ? Имате ли заводските данни, да ги сравним дали са в нормата ?Майстора:Не, отде да ги имам ?Аз:Ми тогава защо да давам 30лв за диагностика ?Смях от страна на клиенти, майстора гледа умно.Излязох и си казах за пореден път, в сервиз само за нещо, което не мога сам да направя !
                Толкова за тяхната велика диагностика.
                Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.
                Просветли ни тогава нас неподготвените.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Dido_Lyubenov написа:
                  iuly_vn написа:
                  И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.
                  Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.
                  Не смятам че съм неподготвен колега. И мисля че това което написах си е вярно. Не съм срещал ТД100 с помпа с напълно електронно у-ние. А и има доста литература за това.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    Той колегата @specialista го каза, че трябва да се замери налягането на турбото. Ако турбото не надува и ГНП-то няма да реагира.

                    Коментар


                      #25
                      iuly_vn написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      iuly_vn написа:
                      И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.
                      Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.
                      Не смятам че съм неподготвен колега. И мисля че това което написах си е вярно. Не съм срещал ТД100 с помпа с напълно електронно у-ние. А и има доста литература за това.
                      Не ти говоря за напълно електронно управление, а за това, че количесвото подавана нафта се коригира по електронен път, и когато не ти работи "потенциометъра" който отчита колко си натиснал газта, няма да ти върви нормално колата. Затова написах "прочети малко".
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Не ти говоря за напълно електронно управление, а за това, че количесвото подавана нафта се коригира по електронен път, и когато не ти работи "потенциометъра" който отчита колко си натиснал газта, няма да ти върви нормално колата. Затова написах "прочети малко".[/quote] Това няма нищо общо с действителноста.Количеството подавано гориво на тази помпа го определяш сам с десния си крак и никаква електроника не се намесва за това!!!

                        Коментар


                          #27
                          Ето го и в jpg форматВътре в помпата има транзистори диоди чипове, абе бъка от електроника )
                          Прикачени файлове
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            iuly_vn,колега тази книга я имах в електронен вариант на компа но съм я затрил някъде.Понякога човек трябва да се съветва с книгите,проблем ли ще е да ми я предоставиш?Предварително благодаря!

                            Коментар


                              #29
                              specialista написа:
                              iuly_vn,колега тази книга я имах в електронен вариант на компа но съм я затрил някъде.Понякога човек трябва да се съветва с книгите,проблем ли ще е да ми я предоставиш?Предварително благодаря!
                              Изпратих ти линкове на лични, както и други интересни меща.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #30
                                re:

                                Колега пиши, като достигнеш до решение на проблема.Много ме вълнува , защото и аз съм с почти същия проблем, с единствената разлика че след 2.500 оборота турбото ми започва да ,,свисти,, и разхода ми на гориво се увеличи (9 на 100 извънградско).
                                Fiat Bravo 1910 TD. "GT" (100CV)

                                Коментар

                                Working...
                                X