Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно маркуч 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно маркуч 1,9 JTD

    Здравйте от скоро имам колата и днес забелязах, че скобата на един маркуч е хлабава, а в последствие видях и че самият маркуч е започнал да се цепи в края си. Въпроса ми е за какво точно служи този маркуч, дали е опасно да се кара така с него, ориентировъчна цена и дали е трудно човек да си го смени сам?Слагам и снимки, за да стане ясно за кой маркуч(ограден е в червено) говоря:

    #2
    Това към термостата ли е ? Антифриз минава по него.Ако е напукан само в края, сменяй скобата и го наблюдавай.Тръгне ли още - сменяй.Welcome във форума.Сигурно ще имаш много въпроси, като за начало прегледай всички скоби наоколо.Аз съм сменил към 10ина сигурно,
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      На мен ми се струва, че е за маслените пари. Имах същия проблем там някъде...Маркуча беше силиконов и няколко пъти се късаше в участъка където е скобата. Аз го отрежа до "здраво", той се скъса след известно време. И така докато стана прекалено къс...Накрая смених целият маркуч с обикновен армиран маркуч от водно охлаждане с подходящ диаметър и проблема приключи. Ако караш със скъсан маркуч, няма да стане някоя беля, но мотора ще бъде вечно "ольоскан" с масло.
      Fiat Brava 1,9 Jtd

      Коментар


        #4
        Така е колега, маркуча наистина е за маслените пари, защото когато сменях скобата се омазах доста, а и около мястото където е цепнат беше омаслено. Сега и аз като теб го поскъсих и го хванах с нова скоба, но ако се скъса отново ще се наложи целия да се смени.

        Коментар


          #5
          При мен този маркуч се разцепи когато ми сваляха капака на клапаните, защото течеше масло от там. Сега си карам с цепнат маркуч, и въобще не ми прави впечатление.

          Коментар

          Working...
          X