Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен шум от двигателя 2.4Jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен шум от двигателя 2.4Jtd

    Направил съм едно клипче в което се чува странен шум от двигателя. Чува се навсякъде все едно в нещо кухо има някакво румолене или нещо от тоя сорт. Не мога да го обясня, но освен тракането което си е специфично за дизел се чува и другият звук. Така като слушам се чува като, че ли някъде над турбото, но от къде идва не знам. Възможно ли е да е от турбото, има доста луфт на ротора във всички посоки.Клипа http://video.data.bg/27/%D0%9A%D0%BE...88%D1%83%D0%BC

    #2
    Луфт във всички посоки означава ли и радиален луфт? Иначе може и да е клапан
    Fiat Bravo 1.9JTD 1999

    Коментар


      #3
      Да и радиален. Какъв клапан може да издава такъв звук? На мене ми прилича като лагер на сухо но да е в тръба или в нещо което да увеличава шума, но звука не е с постоянен ами се променя.

      Коментар


        #4
        Радиален май е на лошо. Да не е някоя ролка някъде по ремъците?
        Fiat Bravo 1.9JTD 1999

        Коментар


          #5
          Не се променя като включвам климатика, фарове и т.н да има по голямо натоварване върху ремъка и затова според мен не е ролка или нещо по ремъка.

          Коментар


            #6
            Верига маслена помпа?
            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

            Коментар


              #7
              tinalex написа:
              Верига маслена помпа?
              Има проблем във веригата или ме питаш аз да ти кажа за нея

              Коментар


                #8
                На фона на нормалния шум от ДВГ ми е трудно да определя от клипа какво може да издава този гаден звук, но на мен ми се случва понякога, аксиалния лагер на съединитела да не отдели добре, и тогава се получава подобен шум. Като натисна съединитела и изчезва (докато е натиснат педала). Като го пусна по-рязко се оправя. Но това се случва рядко и само когато съм изключил от скорост и съм спрял, затова засега няма да го ровя.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  но на мен ми се случва понякога, аксиалния лагер на съединитела да не отдели добре, и тогава се получава подобен шум. Като натисна съединитела и изчезва (докато е натиснат педала). Като го пусна по-рязко се оправя. Но това се случва рядко и само когато съм изключил от скорост и съм спрял, затова засега няма да го ровя.
                  Колега, пробвай дали същият звук няма да го чуеш, ако включиш на първа предавка, и колата се движи по инерция с около 10-15 км/ч, при натиснат съединител.

                  Коментар


                    #10
                    Като седна вътре в колата и шумовете много трудно се чуват, то почти двигателя не се чува. Шумът не е от скоростите или съединителя.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      но на мен ми се случва понякога, аксиалния лагер на съединитела да не отдели добре, и тогава се получава подобен шум. Като натисна съединитела и изчезва (докато е натиснат педала). Като го пусна по-рязко се оправя. Но това се случва рядко и само когато съм изключил от скорост и съм спрял, затова засега няма да го ровя.
                      Колега, пробвай дали същият звук няма да го чуеш, ако включиш на първа предавка, и колата се движи по инерция с около 10-15 км/ч, при натиснат съединител.
                      А двигатела трябва ли да работи или да изгасен ? Защото при работещ двигател това ми се е случвало само когато съм спрял, с пуснат съединител и "изключена" предавка .
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Понеже ми виеха и двата лагера на главините от пред и я вдигахме и я въртяхме за да сме сигурни, че виенето е от лагерите а не от скоростите и е слушано за всякакви шумове от всякъде. Аз лично на отворен капак си го чувам съвсем ясно, затворя ли капака трябва да се заслушвам за да го чуя. Шума си се чува от към турбото или поне там предпазните ламарини според мен го усилват и му придават специфичният звук. Одеве пак слушах и отново карах да ми натискат съединителя за да елеминирам скоростите или нещо покрай тях, никаква промяна.

                        Коментар


                          #13
                          Когато форсираш мотора шума изчезва ли или остава(засилва се)?Зная от личен опит че на този мотор болест му е веригата на маслената помпа.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Само да си сложа крака на газта и веднага изчезва. Ниските обороти са 768 и като подам газ до 805 и веднага изчезва звука.

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Само да си сложа крака на газта и веднага изчезва. Ниските обороти са 768 и като подам газ до 805 и веднага изчезва звука.
                              Колега незнам как определи оборотите но ако е с диагностичен уред тогава са ниски този двигател трябва да работи на 800 на празен ход.


                              r_osen@yahoo.com

                              Коментар

                              Working...
                              X