В форума на БМВ, попаднах на тема в която коментираха точно това.След автомивка е светнала лампата на airbag и се коментира,че често при почистване на автомобилите пичовете от мивката набиват коляно по седалките.Та в седалката на водача имало някакъв датчик който бил счупен.Не знам и при нашите коли дали е така но от тежеста и малката площ на теглото въпросния датчик бил счупен(понеже бил крехък) проблема е решен за около 2 лв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с airbag - marea sedan 1.9TD
Collapse
X
-
В ТД100 няма датчици в седалките. Има датчици в машинките на коланите - долу на двете средни колони. Като се опънат коланите с опредена сила и тогава се задейства еърбега. Швабите са усложнили нещата както обикновено. С тия датчици в седалките следят дали е сенал някой там, и ако не си е сложил колана онова бръмчи, съответно еърбега отчита проблем. Гледайте схемата, не съм я постнал да заема място. Тя е точно за Мареа седан. В случая с какъв мотор е, няма значение.dimmX написа:В форума на БМВ, попаднах на тема в която коментираха точно това.След автомивка е светнала лампата на airbag и се коментира,че често при почистване на автомобилите пичовете от мивката набиват коляно по седалките.Та в седалката на водача имало някакъв датчик който бил счупен.Не знам и при нашите коли дали е така но от тежеста и малката площ на теглото въпросния датчик бил счупен(понеже бил крехък) проблема е решен за около 2 лв
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ербега се задейства при удар над 40км. Датчиците в седалките са за това да се знае дали да се задейства ербега а не да изхвръкнат всичките без да има пътници в автомобила. На реното ми съм се заглеждал в коланите и там има само патрон със заряд и при задействане на ербега, патрона гърми и стяга колана. Колега загледай се под седалката дали имаш някакви жици по нея и веднага ще разбереш дали имаш някакви датчици.
Коментар
-
Май не четеш какво съм написал. Датчиците са в машинките на коланите. Ако няма никой на дясната седалка, кой ще опъне колана че да се задейства десния еърбег ???chaveto написа:Ербега се задейства при удар над 40км. Датчиците в седалките са за това да се знае дали да се задейства ербега а не да изхвръкнат всичките без да има пътници в автомобила. На реното ми съм се заглеждал в коланите и там има само патрон със заряд и при задействане на ербега, патрона гърми и стяга колана. Колега загледай се под седалката дали имаш някакви жици по нея и веднага ще разбереш дали имаш някакви датчици.А тия жици включени ли са в нещо ? Защото на схемата няма никакви датчици за еърбега в седалката, и на мойта Мареа също няма.silikon4o написа:има жици....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Грешка, ако не си закопчал колана и се раздуе въздушната възглавница, ще се размажеш като ваденка на нея, за това и не се раздуват без колан.chaveto написа:Колега @Dido_Lyubenov според мен не е правилно колана да определя дали да се задейства ербега. Също така не ми се вярва и така да е направено. А ако така е направено то тоя ербег си е излишен в голям процент.
Коментар
-
Има един кабел с бяла букса, излиза под тапета на пода на колата.Сензора дава сигнал на аирбага , че шофиьорското място е заето.При мен липсваше такъв.Наложи се да закупя цяла седалка на старо, с вграден сензор.Беше си рисковано защото не се знаеше дали функционира.Затова лампата за авария на аирбага светеше постоянно.След като закачих буксата,изключих минуса на акумулатора за десетина минути.После го закачих отново.Завъртях ключа на контакт и -О чудо, лампата изгасна завинаги!От две години я карах без аирбаг. :D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар