Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD намерих някав бутон зад левия праг, за какво е? и...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945 ето го това което ме измъчвалека на всички и мс за съветите и информацията
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #17
      ЕГР не оказва влияние на вървежа, поне не усезаемо.За да нямаш ряз:- дебитомер - провери го, има тема как.- кората на предния капак се държи на щипки.Ако някоя шипка липсва, като засмуче въздух въпросната кора покрива въздуховода и колата няма ряз.Дтуго по-специфично не се сещам в момента.п.с. ремап, викат че почвала да има ряз :D
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Re: JTD намерих някав бутон зад левия праг, за какво е? и...

        AthlonXP написа:
        понеже като я карам дълго време във високи убороти и кулера загрява, нз дали при вас се случва, и започвам да чувствам, че вече невърви като със студен кулер и да питам ще има ли ефект ако вържа някаква смукателна перка зад кулера, или няма начин да го охладя ?Благодаря !
        Бих ти препоръчал сваляне и измиване на интеркулера отвън с препарат-обезмаслител, циф, доместос, и разни е такива. Отвътре - с короселин. Ако е изцапан отвън, и омаслен отвътре, това води до влошен топлообмен и по-малко количество въздух в двигателя = понижена мощност.Моя го мия почти всяка седмица, като го пръскам с помпичка с препарат-обезмаслител, и после обилна струя чешмяна вода. Първите 2-3 пъти течеше черна вода, но сега почти няма разика, чиста вода пада от него. И да ти кажа - има разлика. Не е нещо фрапиращо, но се усеща. Опитай само с външно, за начало. И не го мий с водоструйка на автомивка, само с маркуча го плакни.

        Коментар


          #19
          Колеги едно приятелче има Рено Меган 1.9 DTI и при натискане на този бутон двигателя веднага изгасва,аз за това попитах защото на моето Стило нищо не стана Мерси за отговорите.
          Motorracing is a sickness the only way to get over it is to die!
          JTD115....

          Коментар


            #20
            кола

            за бутона колега той не се натиска а си е натиснат и при проблем изкача на горе /не се пипа /
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Re: кола

              kluchar написа:
              за бутона колега той не се натиска а си е натиснат и при проблем изкача на горе /не се пипа /
              Заблуждаваш се. Бутона е тип "шао-бао", ти поне знаеш какво значи.

              Коментар


                #22
                кулера го мих вече а проблема с провисналото киче от предния капак го оправих още преди година остава дебитомера :X
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #23
                  Колеги а този бутон за който питах има ли го при ТД и каде се намира в мареа комби ?
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #24
                    AthlonXP написа:
                    Колеги а този бутон за който питах има ли го при ТД и каде се намира в мареа комби ?
                    Има го и е там под седалката.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар

                    Working...
                    X