Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD намерих някав бутон зад левия праг, за какво е? и...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD намерих някав бутон зад левия праг, за какво е? и...

    браво jtd има някав бутон отпред зад лвеия праг, пише push за какво е ме интересува, и 2рия ми въпрос е следния:понеже като я карам дълго време във високи убороти и кулера загрява, нз дали при вас се случва, и започвам да чувствам, че вече невърви като със студен кулер и да питам ще има ли ефект ако вържа някаква смукателна перка зад кулера, или няма начин да го охладя ?Благодаря !
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Re: JTD намерих някав бутон зад левия праг, за какво е? и...

    AthlonXP написа:
    браво jtd има някав бутон отпред зад лвеия праг, пише push за какво е ме интересува, и 2рия ми въпрос е следния:понеже като я карам дълго време във високи убороти и кулера загрява, нз дали при вас се случва, и започвам да чувствам, че вече невърви като със студен кулер и да питам ще има ли ефект ако вържа някаква смукателна перка зад кулера, или няма начин да го охладя ?Благодаря !
    За кулера не мога да кажа, но с бутона се изключва защитата от разливане на гориво при катастрофа. Т.е. като се удариш или скочиш в зверска дупка, инерционен ключ изключва помпата, за да не разлива гориво.

    Коментар


      #3
      Мерси много, днес го натиснах 2 3 пъти и неоктрих нищо и се зачудих А дали турбината на JTD е с променлива геометрия, и може ли да я накарам да надува повече ?
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        кола

        този клапан не го пипай ако нее необходимо а за другото е трудна работа
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          AthlonXP написа:
          Мерси много, днес го натиснах 2 3 пъти и неоктрих нищо и се зачудих А дали турбината на JTD е с променлива геометрия, и може ли да я накарам да надува повече ?
          Ако е JTD100 е с променлива. Понякога този бутон нагорява и може да ти гасне без видима причина.

          Коментар


            #6
            Когато двигателя работи и се натисне този бутон не трябва ли да изгасне веднага?
            Motorracing is a sickness the only way to get over it is to die!
            JTD115....

            Коментар


              #7
              ми моя неогасна, ама тои нали е за пускане на горивото не за спирането, вижда ми се нормално.Мотора е JTD105 значи не е променлива.досега не съм виждал JTD100 TD100 да нямате в предвид, и те ли са комънреал?Колега бордото мареа твое ли е ? Доста е изпънато!
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #8
                AthlonXP написа:
                ми моя неогасна, ама тои нали е за пускане на горивото не за спирането, вижда ми се нормално.Мотора е JTD105 значи не е променлива.досега не съм виждал JTD100 TD100 да нямате в предвид, и те ли са комънреал?
                Да, като натиснеш и трябва да пусне, ако е спряло.JTD100 не е TD100. JTD100 е нещо като JTD105, но с променлива геометрия на турбината.

                Коментар


                  #9
                  Stilo_cK написа:
                  Когато двигателя работи и се натисне този бутон не трябва ли да изгасне веднага?
                  колега,бутона е за ПУСКАНЕ на горивото,както се каза по-горе,евентуално ако не ще да запали може да се натисне и да тръгне,но обратното,как ще стане?
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #10
                    AthlonXP написа:
                    ми моя неогасна, ама тои нали е за пускане на горивото не за спирането, вижда ми се нормално.Мотора е JTD105 значи не е променлива.досега не съм виждал JTD100 TD100 да нямате в предвид, и те ли са комънреал?Колега бордото мареа твое ли е ? Доста е изпънато!
                    Моя е, що иначе ще го слагам в гаража? Да не си ме виждал някъде?

                    Коментар


                      #11
                      не ама на снимките доста хубаво изглежда е тия JTD100 би трябвало да вървят повече от тия 105 а аз такова 100 коня не съм виждал досега
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #12
                        AthlonXP написа:
                        не ама на снимките доста хубаво изглежда е тия JTD100 би трябвало да вървят повече от тия 105 а аз такова 100 коня не съм виждал досега
                        Тя и на живо си е хубава и понавървява напоследък, а иначе JTD100 върви повече от JTD105.

                        Коментар


                          #13
                          Добре 1 последен въпрос, комшията има мареа тд100 коня(тя скоро ще е във фирума за части най-веруятно) ударена есега има брава тд100 коня и при него след 2000 уборота някак се усеща рязко включването на турботоа аз освен на моето JTD105 на друго не съмн се возил и при мен го няма тоя ряз така ли е или имам проблем.гледам маркуча от интеркулера ми се издува. Но нетрябва ли да го осещам и аз този ряз.Комшията и на 2те нямаше катализатор а аз имам.
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #14
                            AthlonXP написа:
                            не ама на снимките доста хубаво изглежда е тия JTD100 би трябвало да вървят повече от тия 105 а аз такова 100 коня не съм виждал досега
                            1:1 са като вървеж, виж след ремап JTD100 има превес, турбинката е с променлива геометрия , а е и по-окономичен.Колега, да седнеш да изчетеш всичко де има JTD в заглавието си в Дизел раздела
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              ok
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар

                              Working...
                              X