Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем при паленето?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем при паленето?

    От скоро имам браво жтд искам да попитам какъв може да е проблемакато паля колата било с топъл или студен двигател пали малко по трудноправи 2-3 оборота и пали едни казват че имам изгорели свещи др. че има проблем в дюзитесеки кои питам казва различно Някои да сподели ако има такъв проблем?
    Mercedes E200 coupe

    #2
    Eто как да си провериш дюзите:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=487017#487017
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Eто как да си провериш дюзите:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=487017#487017
      тва ми се вижда сложно да го правя сам а колкото до придърпването на висики обороти ми се случи
      Mercedes E200 coupe

      Коментар


        #4
        Аз също паля по бавно от всеки друг двигател. Не съм ходил при колеги с моят двигател да я чуят как пали, всеки обаче ми казва, че трябва да си направи няколко оборота и тогава пали. Качих едно клипче да видиш как пали, на студено и топло винаги си е еднакво. Клипа чака да мине модерация и тогава ще дам линк към него и двигателят е 2.4Jtd.

        Коментар


          #5
          Добра идея, ще ти кажем дали си изряден.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Мерси ще го прегледам
            Mercedes E200 coupe

            Коментар


              #7
              Ето го и клипа http://video.data.bg/27/%D0%9A%D0%BE...80%D0%B0_24jtd

              Коментар


                #8
                Колата пали като по учебник

                Коментар


                  #9
                  Дори за 3 минути достигна до 70 градуса на охладителната течност.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Изгорелите газове които минават към ЕГР-клапана минават през нещо което служи предполагам да охлади газовете, през това нещо минава и охладителната течност (антифриза) то пък от своя страна предполагам, че загрява по бързо охладителната течност. Явно е някакъв двойно действащ кулер който хем охлажда хем загрява

                    Коментар


                      #11
                      Целта на топлообменника е да понижи температурата на изгорелите газове. То все едно да кажеш че антифризът нагорещява радиатора, а всъщност - радиаторът охлажда антифриза. Та така - антифризът охлажда изгорелите газове.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        ако несе лъжа и моита пали по същия начин въпреки че е с по малък двигателмалко се поуспокоих що тука ми палнат главата че нямала компресия и за тва палела по трудно
                        Mercedes E200 coupe

                        Коментар


                          #13
                          Да колега @ogi28b прав си но тук имам ме отдаване на топлина. Изгорелите газове отдават топлината си на топлообменника, той отдава топлината си на антифриза, антифриза отдава на радиатора, радиатора отдава на въздуха, въздуха отива някъде навън и така. Исках да кажа но може би не го обясних добре, че имаме двойна работа. В единят случаи е по добре изгорелите газове да са охладени и в другият случай с тяхното охлаждане загряваме охладителната течност, което спомага за по бързото достигане на работна температура на двигателя.

                          Коментар


                            #14
                            Да, прав си. За да намалят температурата на изгоррелите газове, са ги прекарали през "там", и са постигнали двоен ефект - по-бързо загряване, което помага в студените месеци. Аз исках да кажа, че това което са искали, е да намалят темп. на изг. газове, а не да затоплят антифриза, то е вторичен ефект . Разбрахме се.

                            Коментар


                              #15
                              И моето жтд пали така, в началото му се притеснявах, сега ми се вижда нормално, само съм се притеснил от факта, че при тд от 2 като турбото се развърти се усеща много, а при мен го няма тоя ефект, и да те питам при теб плавно ли набира оборотомера или от 2 осещаш някав ряз ?
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар

                              Working...
                              X